Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom fcn-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Toppel får min i dag
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Martin S.
      Nu går fremad

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
        Man kan nok ikke komme uden om Spelmann. Men synes generelt alle mand kæmpede fint i dag. Desler var dejlig stabil. Azer havde nogle fejl, men var bestemt kampafgørende og var med i begge mål. Toppel havde nogle fantastiske redninger. Emil kom også ind med god energi, og kunne have scoret til sidst, hvis Spelmann ikke havde satset på et hattrick
        Der er også muligheden at Spelmann bevidst vælger ikke at spille Emil... Og så har vi da først balladen, og en svækkelse af holdet... Så lad os håbe det var mere egoisme end fravalg.

        spelmann får min stemme...

        Comment


          #19
          Azer.

          Han støber kuglerne til begge mål med to fremragende afleveringer. Spelmann er tæt på på andenpladsen.

          Ari var en joke, Skogseid skal bare hældes ud af døren til sommer, og så synes jeg det var lidt træls at se en opstilling helt uden angribere, da Dalgaard bliver taget ud.

          Men det var en god dag at tage til Farum på. Hold kæft, hvor er jeg hæs. Og hold kæft, hvor var de 5100 hjemmefans fesne med deres lorte-håndboldklappepølser. Det var en udsøgt fornøjelse at kunne stikke dem op i røven på dem med en sejr.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Der er også muligheden at Spelmann bevidst vælger ikke at spille Emil... Og så har vi da først balladen, og en svækkelse af holdet... Så lad os håbe det var mere egoisme end fravalg.

            spelmann får min stemme...
            ska' vi nu ikke bare vælge det positive...Spellman gik efter hattrickket, ingen ballade i den anledning, det har ikke kostet point at han egotrippede lidt
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Spelmann.
              Laver kasserne og udføre sine defensive pligter til ug også.
              Desler, Azer og Toppel spiller også glimrende

              Comment


                #22
                Jeg vil ikke stemme da jeg kun så anden halvleg fra et tvivlsomt streaming, men vil give stor ros til Høegh, Toppel, Falk, Azer og Spelmann. De er alle med til at vinde kampen for os.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Azer.

                  Han støber kuglerne til begge mål med to fremragende afleveringer. Spelmann er tæt på på andenpladsen.

                  Ari var en joke, Skogseid skal bare hældes ud af døren til sommer, og så synes jeg det var lidt træls at se en opstilling helt uden angribere, da Dalgaard bliver taget ud.

                  Men det var en god dag at tage til Farum på. Hold kæft, hvor er jeg hæs. Og hold kæft, hvor var de 5100 hjemmefans fesne med deres lorte-håndboldklappepølser. Det var en udsøgt fornøjelse at kunne stikke dem op i røven på dem med en sejr.
                  Enig i meget af det. Men netop i dag synes jeg Ari spiller en rigtig fin kamp.

                  Min stemme går dog til Spelmann, selvom Azer er tæt på

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Enig i meget af det. Men netop i dag synes jeg Ari spiller en rigtig fin kamp.

                    Min stemme går dog til Spelmann, selvom Azer er tæt på
                    Han kostede deres mål, og giver to store chancer væk. Det er ikke "en rigtig fin kamp i min bog". Men ok, jeg synes Høegh spillede skidegodt, og det er der andre der er uenige i.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Der er også muligheden at Spelmann bevidst vælger ikke at spille Emil... Og så har vi da først balladen, og en svækkelse af holdet... Så lad os håbe det var mere egoisme end fravalg.

                      spelmann får min stemme...
                      Spelmann har selv udtalt at han ærgrer sig over ikke at have spillet den til Emil. Fra bold.dk: - Jeg ærgrer mig over, jeg ikke spillede Emil. Der har været meget snak om ham, og jeg kunne have spillet ham, men det tænker man ikke over derinde.

                      Så man skal nok ikke lægge meget i, at han ikke spillede den på tværs.

                      Comment


                        #26
                        http://www.bold.dk/nyt/falk-spelmann...rt-og-vildskab

                        Har intet problem med at se Spelmann spille den position fremover. Der er ikke første gang han spiller der, han gjorde i lange perioder for Horsens, og så virkede det til at Azer trivedes godt med at der reelt set var 3 CM'er - Forstået på den måde, at Spelmann stadig er mere defensivt orienteret end en normal 10'er.

                        Comment


                          #27
                          Jeg giver også min til Spelmann.

                          Jeg vil give Onkel Riffel ret, jeg synes også at Høegh stabiliserer vores forsvar, men er i tvivl om det var det, eller faktisk at vi gik tilbage til en normal 4-back kæde.

                          Men alt i alt var det fortjent at vi vandt, da jeg mener der var et frispark til OB ved det boldtab der fører til den kontra FCN scorer på.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                            http://www.bold.dk/nyt/falk-spelmann...rt-og-vildskab

                            Har intet problem med at se Spelmann spille den position fremover. Der er ikke første gang han spiller der, han gjorde i lange perioder for Horsens, og så virkede det til at Azer trivedes godt med at der reelt set var 3 CM'er - Forstået på den måde, at Spelmann stadig er mere defensivt orienteret end en normal 10'er.
                            Vil være oplagt at prøve igen mod Sønderjyske .

                            Det bekom Azer godt med en defensivt orienteret spiller både for og bag sig , samt at meget , næsten alt FCN's spil er lagt ud på kanterne hvilket gav mere plads og mindre pres centralt . Overvejede Azer som mom men de sidste 8-10 min ændrede jeg mening og både Spell og Toppel endte i min bog foran ham , bla via nogle skæverter han lavede i slutningen af kampen .
                            Last edited by Magge; 13-04-2015, 10:47.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Stemmer også på Spelmann.

                              Selv uden målene tror jeg han havde været min MOM. Som resten af holdet havde han det svært i de sidste 20-30 minutter, men i første time af kampen spillede han i mine øjne nogle af hans bedste minutter i stribet. Han vandt nogle vigtige nærkampe og timede sine dybdeløb og løb i det hele taget rigtig godt. Synes han fandt en god balance for hvornår han skulle helt hjem og hjælpe i feltet og hvornår han skulle blive fremme.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                                Spelmann har selv udtalt at han ærgrer sig over ikke at have spillet den til Emil. Fra bold.dk: - Jeg ærgrer mig over, jeg ikke spillede Emil. Der har været meget snak om ham, og jeg kunne have spillet ham, men det tænker man ikke over derinde.

                                Så man skal nok ikke lægge meget i, at han ikke spillede den på tværs.
                                Godt...

                                Comment

                                Working...
                                X