Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fantastisk opbakning i Farum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg har taget konsekvensen, og flyttet mig væk fra stemningstribunen... Også på udebane. Men ville det i virkeligheden ikke have været sjovere at få mig med, fremfor at skubbe mig væk? Inkludere i stedet for at ekskludere? At gøre klumpen af stemningsfolk større, fremfor at ende med at stå som en isoleret "ø", blandt folk der trækker sig væk for at få fred?
    Helt afgjort. Hvad skal der til?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Er det den attitude du mener bliver lagt for dagen? Jeg synes dem der stiller sig i skudlinjen, gør et bravt forsøg på at få noget i gang, men arbejder med meget svære vilkår, Så bliver der nogle gange talt i en lidt skarp tone, men det er sandt for dyden også nødvendigt, for at få gang i den hord der ellers bare står med armene over kors og ser fodbold. At dem der står der skulle gøre det fordi de gerne vil ses og høres, synes jeg sgu er et fesent postulat mod nogle der kæmper en hård kamp.

      Vi er enige om, at de forsøger at sætte sange i gang og ikke bare råber lort, ikke?

      Hvis de såkaldte "gamle" ikke kan finde lidt respekt for en 18-20-årig der forsøger at skabe opbakning for det hold vi alle holder med, så synes jeg de skulle få flyttet gangstativet op i det capo-tårn og selv vise vejen. Ellers er det godt nok en taberholdning, hvis capoens alder skal afgøre, hvorvidt man vil støtte holdet vokalt.
      Jeg har nu lært at ignorere den lidt for offensive attitude , og har ikke de store problemer med at det er en 18 årig som opildner os til at være med , men har hørt flere som ikke kan klare det og det var blot et gæt herfra at det kunne være alderen som gjorde at respekten mangler ( lidt dårligt formuleret i første indlæg )
      Jeg foreslog for noget tid siden at de unge , mere aktive som bestemt yder den største indsats både hvad angår volume og det visuelle , bør stå nederst i stemningsområdet og vi ældre og mindre aktive stiller os oppe bagved og bidrager i det omfang som passer bedre til os . Det vil gøre at de unge ikke generes af at de ældre ikke deltager fuldt ud , og de ældre generes ikke af at de bliver råbt af når de i perioder ikke er deltagende .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Helt afgjort. Hvad skal der til?
        Jeg mindes de gode gamle dage, da OF, OC, Tigers og White Army nærmest skiftedes til at starte sange, konkurrerede og samarbejdede i en stor pærevælling... Ved ikke hvor kønt det var, men der var sgu stemning på drengen... Måske det hele er lidt ensrettet og "my way or the highway"-agtigt nu om dage? For lidt plads til pludselige indfald? For lidt plads til at være forskellige? I don't know...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Helt afgjort. Hvad skal der til?
          Her sætter du fingeren på et ømt punkt, synes jeg. Vi kan snakke herinde til vi bliver blå i ansigterne; det er jo dem, der tager noget initiativ, der sætter rammen på stadion. Det kunne være fint, hvis der var et link mellem 'unge' og 'gamle'. Jeg er lidt ærgerlig over, hvis der skal opstå negativ holdning til stemningsskaberne herinde, også selv om nogle af dem måske kan gå lidt overbord i at tage deres rolle (for) alvorligt af og til.
          Som sagt før i tråden var jeg imponeret af dem, der var med i Slagelse: der var godt med tryk på, og de havde noget humor og glimt i øjet med. Holder man den stil, så får man folk med.

          Comment

          Working...
          X