Oprindeligt indsendt af MaxHH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fantastisk opbakning i Farum
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEr det den attitude du mener bliver lagt for dagen? Jeg synes dem der stiller sig i skudlinjen, gør et bravt forsøg på at få noget i gang, men arbejder med meget svære vilkår, Så bliver der nogle gange talt i en lidt skarp tone, men det er sandt for dyden også nødvendigt, for at få gang i den hord der ellers bare står med armene over kors og ser fodbold. At dem der står der skulle gøre det fordi de gerne vil ses og høres, synes jeg sgu er et fesent postulat mod nogle der kæmper en hård kamp.
Vi er enige om, at de forsøger at sætte sange i gang og ikke bare råber lort, ikke?
Hvis de såkaldte "gamle" ikke kan finde lidt respekt for en 18-20-årig der forsøger at skabe opbakning for det hold vi alle holder med, så synes jeg de skulle få flyttet gangstativet op i det capo-tårn og selv vise vejen. Ellers er det godt nok en taberholdning, hvis capoens alder skal afgøre, hvorvidt man vil støtte holdet vokalt.
Jeg foreslog for noget tid siden at de unge , mere aktive som bestemt yder den største indsats både hvad angår volume og det visuelle , bør stå nederst i stemningsområdet og vi ældre og mindre aktive stiller os oppe bagved og bidrager i det omfang som passer bedre til os . Det vil gøre at de unge ikke generes af at de ældre ikke deltager fuldt ud , og de ældre generes ikke af at de bliver råbt af når de i perioder ikke er deltagende .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHelt afgjort. Hvad skal der til?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHelt afgjort. Hvad skal der til?
Som sagt før i tråden var jeg imponeret af dem, der var med i Slagelse: der var godt med tryk på, og de havde noget humor og glimt i øjet med. Holder man den stil, så får man folk med.
Comment
Comment