Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fantastisk opbakning i Farum

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Emil-råbene var helt seriøse; mest for at vise, at vi kan andet end svine egne spillere - ikke for at tækkes Emil. Det tror jeg der var bred enighed om hos de af os, der sang i Farum. Der var enkelte, der buhede også, men jeg tror mest det er fordi, de ikke var enige i, at han skulle opmuntres. Nu gjorde vi det alligevel, og så kommer manden fandme ikke en gang ned og siger tak sammen med resten af holdet.

Dumt af ham; håber de får hanket lidt op i ham i klubben.

Comment

Jeg vil også bare sige tusind tak, til alle der var taget til Farum. Hold da op en stemning i fik skabt, man blev godt nok stolt!

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Emil-råbene var helt seriøse; mest for at vise, at vi kan andet end svine egne spillere - ikke for at tækkes Emil. Det tror jeg der var bred enighed om hos de af os, der sang i Farum. Der var enkelte, der buhede også, men jeg tror mest det er fordi, de ikke var enige i, at han skulle opmuntres. Nu gjorde vi det alligevel, og så kommer manden fandme ikke en gang ned og siger tak sammen med resten af holdet.

Dumt af ham; håber de får hanket lidt op i ham i klubben.
        Så lige tv2-sporten. Her ser man OP passe EL op umiddelbart efter kampen. Veksle et par ord med ham og så lader Ove han forlade banen uden at hilse på fansne.

Comment

Kanon opbakning af de fremmødte OB fans .. Virkelig godt ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...e-tilgivet-ham

Comment

Han klør lige sprækken og snuser til fingeren... Håber godt nok det var det sidste vi så til ham...

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Så lige tv2-sporten. Her ser man OP passe EL op umiddelbart efter kampen. Veksle et par ord med ham og så lader Ove han forlade banen uden at hilse på fansne.
                (Nederste video)

http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...e-tilgivet-ham
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jeg opfatter det som om at Ove prøver at stoppe ham i at gå i omklædningsrummet..
                  Emil undviger bare uden at kigge på Ove..

der er kun 1 ting at gøre nu. Og det er at tage ham ud af truppen

Comment

I øvrigt lidt paradoksalt:
                    2 gange har jeg oplevet en stemning, der var så god, at den blev omtalt både her på forum og, hvis korrekt gengivet, af kommentatorerne.
                    Begge gange i Farum (ok, det giver også en nemmer baggrund at kæmpe mod deres plastikfans) og begge gange har jeg inden kampen konstateret, at en stor del af de normale stemningsskabere, så vidt jeg har kunne se, har manglet. Til gengæld får grupper som Kluden Krew mulighed for at træde i karakter med en meget mere positiv tilgang (ros til jer, gutter. Jeg smiler stadig indvendig over jeres sang fra Parken: "I drikker kaffe af et glas, I handler kun i Irma, I holder ikke med et hold, I holder med et firma." Det er klasse).

Forrige gang havde jeg en kammerat med, og han var helt høj over, hvordan stemningen var. Det var vidst første Superligakamp for ham.
                    Der var bl.a. den fedeste omgang "Forza Odense", jeg har oplevet. Den blev ledet med positivitet: "Kom så gutter. Det lyder skidegodt, men vi kan give den lige lidt mere", "Sådan. Det er klasse, men jeg ved I kan gøre det endnu bedre". Det virker. Man får mere lyst til at give den gas end de sædvanlige "kom nu røvhuller!".

Anywho, jeg synes det er en paradoksal observation, at de to klart fedeste oplevelser stemningsmæssigt, jeg har haft som OB-fan på udebane, har været ved manglen på en stor del af de faste. Eller i hvert fald dem, jeg har opfattet som en fast del af stemningsskaberne.

Comment

Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                      2 gange har jeg oplevet en stemning, der var så god, at den blev omtalt både her på forum og, hvis korrekt gengivet, af kommentatorerne.
                      Begge gange i Farum (ok, det giver også en nemmer baggrund at kæmpe mod deres plastikfans) og begge gange har jeg inden kampen konstateret, at en stor del af de normale stemningsskabere, så vidt jeg har kunne se, har manglet. Til gengæld får grupper som Kluden Krew mulighed for at træde i karakter med en meget mere positiv tilgang (ros til jer, gutter. Jeg smiler stadig indvendig over jeres sang fra Parken: "I drikker kaffe af et glas, I handler kun i Irma, I holder ikke med et hold, I holder med et firma." Det er klasse).

Forrige gang havde jeg en kammerat med, og han var helt høj over, hvordan stemningen var. Det var vidst første Superligakamp for ham.
                      Der var bl.a. den fedeste omgang "Forza Odense", jeg har oplevet. Den blev ledet med positivitet: "Kom så gutter. Det lyder skidegodt, men vi kan give den lige lidt mere", "Sådan. Det er klasse, men jeg ved I kan gøre det endnu bedre". Det virker. Man får mere lyst til at give den gas end de sædvanlige "kom nu røvhuller!".

Anywho, jeg synes det er en paradoksal observation, at de to klart fedeste oplevelser stemningsmæssigt, jeg har haft som OB-fan på udebane, har været ved manglen på en stor del af de faste. Eller i hvert fald dem, jeg har opfattet som en fast del af stemningsskaberne.
                      Den megative attitude du omtaler hos " stemmingsskaberne" er en af grundene til at flere af de gamle er rykket væk fra området på stiften og at det er svært at få de inaktive alm fans med ..
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg

Nu er Farum og Slagelse meget taknemmelige steder at synge op. Især i Farum er der god akustik, og stort set ingen "hjemme"-stemningsfans. Det er tit monstersjovt at være der, netop fordi man med 70-100 OBere kan synge hele stedet op.

Men der var også stemningskabere med igår. Bare ikke så mange. Men dem der var, gjorde det fortrinligt.

Edit: Vi (Kluden Krew) var i øvrigt ved at få tæsk forrige december i Farum (en af de få gange, hvor der har været pænt mange away-fans i Farum) af nogle af vores egne fans, fordi de ike kunne li' de julesange vi havde lavet til Mohammed Diarra. To douchebags med tatovering på halsen og et "min første hooligan"-startsæt, ville have os med ud og bokse ude foran. Det endte med den ene blev taget i hoved og røv og smidt ud, efter han havde pandet Kbhob ned.
                        De snakkede om, at vi "var sådan nogle rigtige københavnerfans" (what?), og at "for nogen af os (dem) var det her deres liv, og vi stod bare og tog pis på det hele". Sjovt jeg aldrig har set jer på stadion i Odense, eller på Sjælland, hverken før eller siden, så. Snothvalpe.
                        Last edited by Onkel Riffel; 13-04-2015, 08:31.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Nu er Farum og Slagelse meget taknemmelige steder at synge op. Især i Farum er der god akustik, og stort set ingen "hjemme"-stemningsfans. Det er tit monstersjovt at være der, netop fordi man med 70-100 OBere kan synge hele stedet op.

Men der var også stemningskabere med igår. Bare ikke så mange. Men dem der var, gjorde det fortrinligt.
                          Ja, som nævnt er det på en billigere baggrund end f.eks. i Brøndby. Og jeg så også flere jeg genkender som stemningsskabere, så det er bestemt ikke for at skære alle over en kam.
                          Men som sagt, så har jeg oplevet bedre stemning de to nævnte gange, også sammenlignet med andre gange i Farum.

Edit: Ja, jeg stod et par rækker bag jer og rystede på hovedet af tosserne. Og nød "Momo Diarra, han spiller forsvar og han gør det godt ".
                          Last edited by jchristo; 13-04-2015, 08:35.

Comment

Inden det hele går over i selvfedhed: jeg synes der var endnu bedre stemning i Slagelse, og der var mange stemningsskabere med. De holdt stilen hele vejen igennem, og de var FANTASTISKE. I går kunne vi jo f.eks. ikke køre en ordentlig FORZA ODENSE, som de gjorde flere gange i Slagelse.

Vi har brug for alle mand til stemning, og det er og bliver de unge aktive gutter, der holder fanen højt. Det er dem, der er der stort set hver gang, og som regel er det jo dem, der får startet og kørt 'En gang Odense..' og 'Kom alle mand' f.eks., når det kører godt. Jeg kan godt forstå deres frustration, hvis de oplever at være alene med den positive energi, som de måske nogle gange oplever det i Odense. På hjemmebane er det langt sværere, fordi man har større forventninger til at lave stemningen og skal have de mere 'stille' fans med - i Farum mod 2500 12-årige børn med klappølser er det jo forholdsvist nemt at synge nogen ud (de synger jo ikke i Farum, de klapper...).
                            Det skal ikke tage noget fra en fed oplevelse i går; har stadig gåsehud over afslutningen:-) Men husk nu respekt til dem, der er kernen i stemningen: det er ikke så nemt at starte en fest fra Mekka.

Comment

..
                              Last edited by Richard; 13-04-2015, 17:41.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg opfatter det som om at Ove prøver at stoppe ham i at gå i omklædningsrummet..
                                Emil undviger bare uden at kigge på Ove..

der er kun 1 ting at gøre nu. Og det er at tage ham ud af truppen
                                Arrrrghhhhhh.

Comment

Working...
                                X