Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hvor? Hvem?

    MvT
    De henter en ung angriber i Gent. Kan ikke lige huske navnet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      De henter en ung angriber i Gent. Kan ikke lige huske navnet
      Skulle de ikke spille CL?
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
        Skulle de ikke spille CL?
        Aner det ikke. Er jo også muligt at de er ved at rydde op. Var vist noget med en serbisk U21 spiller

        Comment


          Cavric

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Selvfølgelig sker der mere..
            Selvom JH melder så konservativt ud arbejdes der 102% på højtryk efter at forstærke truppen..
            Jeg er helt overbevist om at der kigges på målmænd,forsvarsspillere og midtbanespillere.. Og opstår der en mulighed der har kvalitet slår vi også til.
            Men hvorfor... Hvorfor skal præcis os, der nu har valgt at holde med OB, trækkes til 20 minutter før vinduet lukker hver evig eneste gang, før vi hører noget???

            Jeg står pt. til at vælge mellem at holde fast i min træning til marathon eller drikke mig i hegnet på grund af det her og skidte min træning væk. What to choose?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              De henter en ung angriber i Gent. Kan ikke lige huske navnet
              Gent=Genk

              Comment


                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                Gent=Genk
                der var du før mig, skulle lige til at rette (; forventer stærkt at der snart sker noget. Det bør der gøre!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                  der var du før mig, skulle lige til at rette (; forventer stærkt at der snart sker noget. Det bør der gøre!
                  http://mobil.bold.dk/nyt/agf-meldes-...ffensivspiller

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                    Men hvorfor... Hvorfor skal præcis os, der nu har valgt at holde med OB, trækkes til 20 minutter før vinduet lukker hver evig eneste gang, før vi hører noget???

                    Jeg står pt. til at vælge mellem at holde fast i min træning til marathon eller drikke mig i hegnet på grund af det her og skidte min træning væk. What to choose?
                    Jeg aner det ikke. Men det er jo ikke sådan at vi ikke har hentet nogen de sidste 2 måneder jo... Vi har fået 9 spillere ind incl MP og JJT...
                    Men jeg er lige så frustreret som du og alle andre er. Her på en dag hvor en 4-5 andre SL klubber henter..
                    jeg hænger mig stadig i at vi har et stort transfer plus i et vindue hvor vi var klar til at bruge penge. Og det er jo heller ikke sådan at alle pengene skal bruges bare fordi..
                    Men når vi har så ufattelig stor kvalitetsproblemer på bestemte poster er det mig ufatteligt at der ikke bliver gjort noget ved det. Alle kan jo se at det ikke fungere. Og nok heller ikke kommer til det.... Så kommer der frustrationer. Og JH hjælper altså heller ikke til.. Generelt syntes jeg ikke JH er særlig god til at please os fans gennem pressen ift mange andre sportchefer...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                      Gent=Genk
                      Ja ja Same same

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                        Men hvorfor... Hvorfor skal præcis os, der nu har valgt at holde med OB, trækkes til 20 minutter før vinduet lukker hver evig eneste gang, før vi hører noget???

                        Jeg står pt. til at vælge mellem at holde fast i min træning til marathon eller drikke mig i hegnet på grund af det her og skidte min træning væk. What to choose?
                        Klasseindlæg! Det er 100% sådan, at jeg har det lige nu

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Klasseindlæg! Det er 100% sådan, at jeg har det lige nu
                          At du ikke ved om du skal træne til en maraton eller drikke dig i hegnet?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg aner det ikke. Men det er jo ikke sådan at vi ikke har hentet nogen de sidste 2 måneder jo... Vi har fået 9 spillere ind incl MP og JJT...
                            Men jeg er lige så frustreret som du og alle andre er. Her på en dag hvor en 4-5 andre SL klubber henter..
                            jeg hænger mig stadig i at vi har et stort transfer plus i et vindue hvor vi var klar til at bruge penge. Og det er jo heller ikke sådan at alle pengene skal bruges bare fordi..
                            Men når vi har så ufattelig stor kvalitetsproblemer på bestemte poster er det mig ufatteligt at der ikke bliver gjort noget ved det. Alle kan jo se at det ikke fungere. Og nok heller ikke kommer til det.... Så kommer der frustrationer. Og JH hjælper altså heller ikke til.. Generelt syntes jeg ikke JH er særlig god til at please os fans gennem pressen ift mange andre sportchefer...
                            Præciso. Vi skal ikke købe for at købe. Men man behøver ikke have spillet meget FM for at kunne se, at vores målmand, midterforsvar og centrale midtbane er tynd som the. Og når vi ved, vi har plus på kontoen, så fatter jeg ikke noget. Slet ikke, når JH har proklameret, at vi kan og vil (noget i den stil) købe topspillere. Hvorfor sker der så ikke noget?

                            AGF køber ind, FCM køber ind - selv Brøndby kan hente en Jesper Juelsgaard, som jeg ville give mit højre ben for i OB. Ja sågar FC Roskilde henter sgu Mikkel Thygesen. Hvor får jeg lange klodser af det her. Same shit i hvert vindue. Bøvs.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              At du ikke ved om du skal træne til en maraton eller drikke dig i hegnet?
                              Hvis det er det, du også væver imellem, så giv lige lyd, når du har besluttet dig - og evt. med begrundelse - måske jeg kan bruge det...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                At du ikke ved om du skal træne til en maraton eller drikke dig i hegnet?
                                Både det og det andet, jeg vil bare have tiden til at gå hurtigst muligt, så jeg ikke skal gå i uvished, vi har jo desværre en sportsdirektør, der ikke tør komme med udmeldinger, så man aner jo ikke om hvad ambitionen for vinduet er. Og så synes jeg også, at det er utroligt vi som den eneste klub i superligaen ikke har en hel trup.

                                Comment

                                Working...
                                X