Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Noget andet positivt ved det indkøb ville være at Skula kun skulle bruges som konkurrence til Kirkesgaard på backen, samt reserve for midtbanen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
      BARE IND MED MATTI!!!!!!
      Han er i besiddelse af teknik og kan lige præcis holde på bolden samt fordele - super match med Makrini, der HELT sikkert bliver et hit!
      DEN midtbane vil jeg være tilfreds med!

      Så mangler der bare en forsvarspiller med teknik lige så, så bolden kan føres fremad, som Kent ønsker.
      Hvis vi får Matti og hverken Emil eller Falk sælges , hvor ser du så plads til Desler ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Hvis vi får Matti og hverken Emil eller Falk sælges , hvor ser du så plads til Desler ?
        Der skal altid være plads til Desler..... Hvilket luxusproblem det ville være at skulle vælge imellem alle disse gode spillere...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Hvis vi får Matti og hverken Emil eller Falk sælges , hvor ser du så plads til Desler ?
          Nu skulle ens trup jo gerne udgøre flere muligheder, så man kan spille på flere heste :-)

          Men for at svare specifikt, så er Desler så god, at jeg ville bænke Emil =
          1. Desler er bedre overall
          2. Emil bliver ikke i OB alligevel

          Emil skal have ros for sin indstilling efter Kent kom til, men jeg er tosset med Desler, og hans indstilling samt evner begge veje på en bane, får ham længere end Emil kommer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
            Nu skulle ens trup jo gerne udgøre flere muligheder, så man kan spille på flere heste :-)

            Men for at svare specifikt, så er Desler så god, at jeg ville bænke Emil =
            1. Desler er bedre overall
            2. Emil bliver ikke i OB alligevel

            Emil skal have ros for sin indstilling efter Kent kom til, men jeg er tosset med Desler, og hans indstilling samt evner begge veje på en bane, får ham længere end Emil kommer.
            Så på Emil, skulle OB bare "lave en AK" ligesom Aalborg? Det som vi herinde har fundet helt horribelt.... ;-)
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Så på Emil, skulle OB bare "lave en AK" ligesom Aalborg? Det som vi herinde har fundet helt horribelt.... ;-)
              Det er da to helt forskellige situationer. Hvis Emil bliver bænket, fordi de andre er bedre, så sker der da bare det samme for ham, som der sker for ca 14 andre spillere i hver klub i hver kamp.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Det er da to helt forskellige situationer. Hvis Emil bliver bænket, fordi de andre er bedre, så sker der da bare det samme for ham, som der sker for ca 14 andre spillere i hver klub i hver kamp.
                Så behøver jeg vist ikke svare selv :-)... så tak :-D

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
                  Nu skulle ens trup jo gerne udgøre flere muligheder, så man kan spille på flere heste :-)

                  Men for at svare specifikt, så er Desler så god, at jeg ville bænke Emil =
                  1. Desler er bedre overall
                  2. Emil bliver ikke i OB alligevel

                  Emil skal have ros for sin indstilling efter Kent kom til, men jeg er tosset med Desler, og hans indstilling samt evner begge veje på en bane, får ham længere end Emil kommer.

                  Når jeg eller andre har kritiseret JH's indkøb er vi stort set hvergang blevet mødt med påstanden om at vi ikke har råd til bedre . Hvis økonomien er så dårlig som der nogle steder gives udtryk for , ville det så ikke give mere mening at bruge de sidste spareskillinger på en cf og en målmamd som rent faktisk har niveau til ligaen ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Hvis vi får Matti og hverken Emil eller Falk sælges , hvor ser du så plads til Desler ?
                    HB, hvor han gjorde det fremragende i foråret. Ellers er der jo stort set altid skader eller karantæner, så kampe skulle han nok få alligevel.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hvis vi får Matti og hverken Emil eller Falk sælges , hvor ser du så plads til Desler ?
                      vi skal jo også helst have nogle til at skifte ind.....alle 20+ mand kan jo ikke spille. Og selv om jeg ikke mener Desler skal på bænken - så må han jo tage kampen op hvis det kommer der til.
                      Og mon ikke det var nogle andre der skulle blive nervøse for deres plads først.....ari eller makrini for eksempel

                      Comment


                        Det må være ham her Tipsbladet hentydet til i sidste uge da de sagde en gammel BIF mand var på vej tilbage til superligaen.. Heldigvis ikke os der er interesseret...

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ge-til-danmark

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          HB, hvor han gjorde det fremragende i foråret. Ellers er der jo stort set altid skader eller karantæner, så kampe skulle han nok få alligevel.
                          Desler er for stort et talent til at han skal " ødelægges" ved at smides rundt på de pladser hvor der nu mangler fra kamp til kamp . Han skal spille fast og på samme plads hver gang så vidt muligt . Vil nu gerne se ham på cm ved siden af Makrini
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            vi skal jo også helst have nogle til at skifte ind.....alle 20+ mand kan jo ikke spille. Og selv om jeg ikke mener Desler skal på bænken - så må han jo tage kampen op hvis det kommer der til.
                            Og mon ikke det var nogle andre der skulle blive nervøse for deres plads først.....ari eller makrini for eksempel
                            Ser hellere man bruger penge på gerne 2 eller 3 centerforsvarer og en målmand med niveau til ligaen
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Hamburger Morgenpost citerer Ekstra Bladet for HSV interesse for Rasmus Falk.

                              http://hsv24.mopo.de/2015/08/19/medi...lk-jensen.html

                              Men det bliver her afvist af Hamburger Morgenpost kilder, der dog siger at andre bundesligaklubber er interesserede.

                              http://hsv24.mopo.de/2015/08/19/rasm...interesse.html

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tore Se indlæg
                                Hamburger Morgenpost citerer Ekstra Bladet for HSV interesse for Rasmus Falk.

                                http://hsv24.mopo.de/2015/08/19/medi...lk-jensen.html

                                Men det bliver her afvist af Hamburger Morgenpost kilder, der dog siger at andre bundesligaklubber er interesserede.

                                http://hsv24.mopo.de/2015/08/19/rasm...interesse.html
                                Et spil er igang

                                Comment

                                Working...
                                X