Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er der nogle der ved, om K. Traore har skrevet med nogle?

    Jeg så gerne ham i truppen, selvom han er sikkert er rusten!

    Comment


      Jeg ville ønske at der var et rygte om en forlængelse af Falk, 2 nye forsvarspillere, 1 midtbane og 1 klassemålmand :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Jeg ville ønske at der var et rygte om en forlængelse af Falk, 2 nye forsvarspillere, 1 midtbane og 1 klassemålmand :)

        Og en trecifret millionindsprøjtning - no strings attached...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Valluga Se indlæg
          Er der nogle der ved, om K. Traore har skrevet med nogle?

          Jeg så gerne ham i truppen, selvom han er sikkert er rusten!
          Manden har ikke spillet i et år og hans knæ skulle efter sigende være holdt sammen af tape, sekundlim og ståltråd

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg "bankede" lidt på vandrørene, og der er stadig fokus på den "erfarne markspiller" jeg hørte om i sidste uge. Man håber det kan falde på plads i løbet af næste uge. Stadig ingen meldinger om, hvor på banen han spiller, men mon dog ikke det er forsvar eller def. midt?
            Jeg håber bestemt det er en forsvarsspiller , jeg kan godt se en cm med Makrini og Desler/Falk ..

            Syntes ikke der er meget håb med de centrale forsvarsspillere vi har pt .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jeg "bankede" lidt på vandrørene, og der er stadig fokus på den "erfarne markspiller" jeg hørte om i sidste uge. Man håber det kan falde på plads i løbet af næste uge. Stadig ingen meldinger om, hvor på banen han spiller, men mon dog ikke det er forsvar eller def. midt?
              Synes jeg et eller andet sted så noget med tidligere Brøndbyspiller til DK, har også set noget med Samuel Holmen skulle væk fra Fenerbache. Han kunne vel godt stå centralt sammen med Makrini ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Manden har ikke spillet i et år og hans knæ skulle efter sigende være holdt sammen af tape, sekundlim og ståltråd

                Hahahahaha GAFFA holder til det hele :-)

                Comment


                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...talien-dansker

                  Comment


                    Det kunne godt lyde som om der er lagt et bud på Matti.

                    Comment


                      Ja, det må være meget oplagt at det er os, der er tale om. Han har jo selv udtalt at han ønsker at komme tilbage til OB på et tidspunkt. Ham centralt på midten ville give en ro, da han er meget rolig på bolden, og faktisk også er udmærket i det defensive arbejde.

                      Han kunne vel også være den erfarne mand, der har været rygter om?

                      Comment


                        Man kan se et match, der kunne være godt, men det er jo svært at vurdere italiensk 2.liga; sikkert anden spillestil og kultur. Den ting, der taler imod er nok, at vi pt. allerede har 25 spillere i truppen, min. en målmand mere på vej, måske også en midterforsvarer, og så kommer vi op på 27. Det er dyrt i løn, selv om en del af vores nuværende spillere sikkert ikke vælter banken. Hvis vi sælger Falk, så det måske en mulighed at tænke i en offensiv midt som erstatning, fordi Falk mere og mere er kommet ind i den rolle.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Man kan se et match, der kunne være godt, men det er jo svært at vurdere italiensk 2.liga; sikkert anden spillestil og kultur. Den ting, der taler imod er nok, at vi pt. allerede har 25 spillere i truppen, min. en målmand mere på vej, måske også en midterforsvarer, og så kommer vi op på 27. Det er dyrt i løn, selv om en del af vores nuværende spillere sikkert ikke vælter banken. Hvis vi sælger Falk, så det måske en mulighed at tænke i en offensiv midt som erstatning, fordi Falk mere og mere er kommet ind i den rolle.
                          Lado kunne jo også være på vej ud, nu når AK er ankommet. Der har jo været rygter om at polske klubber ville have ham, og mon ikke at OB bare har ventet til AK kom, så vi havde det på plads.

                          Lado ud og Matti ind, ville styrke os enormt. Godt nok har jeg ikke set meget italiensk serie b fodbold, men han var en en profil i ligaen inden han skiftede, og en del år i Italien kan vel næppe have gjort ham dårligere. Derudover har han også fået en del ros i Italien, og har et fint renomme, specielt i serie b, så vidt jeg har kunne læse mig frem til.

                          Comment


                            Lado får vel et håndtryk ved 22.00 tiden d. 31, og der sidder sikkert en klub derude med samme (bag)tanke...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              BARE IND MED MATTI!!!!!!
                              Han er i besiddelse af teknik og kan lige præcis holde på bolden samt fordele - super match med Makrini, der HELT sikkert bliver et hit!
                              DEN midtbane vil jeg være tilfreds med!

                              Så mangler der bare en forsvarspiller med teknik lige så, så bolden kan føres fremad, som Kent ønsker.

                              Comment


                                Det ville være et kæmpe scoop. Han er lige hvad vi mangler på midten. Og som en anden skriver, så har han også fysikken til at deltage defensivt. Jeg kan slet ikke se hvad der skulle tale imod, måske kun at vi har mere brug for en enkelt eller to centrale forsvarsspillere og en målmand. Men jeg kunne godt forestille mig at vi lejer en målmand et års tid. Og så burde der med afgang af Lado (og evt. Emil L.) være råd til hele pakken.

                                Comment

                                Working...
                                X