Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og jeg gætter på et sted imellem de 6 og de 15-18 stykker...
    nok desværre tættere på de 6 end de 18. Ihvertfald hvis det er et salg udenlands.....skulle man finde på at sælge ham til dansk klub bør prisen være højere.

    Comment


      OB forhandler med zohore.

      Thomas Sørensen afviser ikke at skifte til OB hvis de skulle henvende sig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        OB forhandler med zohore.

        Thomas Sørensen afviser ikke at skifte til OB hvis de skulle henvende sig.
        Lyder meget fornuftigt, men hvor har du det fra :)

        Comment


          http://www.bold.dk/nyt/bild-rurik-gi...-til-nuernberg
          Så kan vi vist godt lukke Rurik
          1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
            Lyder meget fornuftigt, men hvor har du det fra :)
            http://www.bold.dk/nyt/thomas-s-vill...-danske-tilbud

            http://www.bold.dk/nyt/ob-vil-have-z...tale-paa-plads

            Thomas Sørensen understreger selv, at han ikke har hørt fra OB: han bliver spurgt af en journalist og svarer, at han kunne være interesseret. Tænker han ser, hvad der kommer ind af tilbud, og enten er det ny klub eller karrierestop.

            Comment


              http://www.bold.dk/nyt/ob-vil-have-z...tale-paa-plads
              http://www.bold.dk/nyt/thomas-s-vill...-danske-tilbud
              Værsgo Hurra
              1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

              Comment


                Har Thomas Sørensen overhovedet været i spil for Stoke de sidste par sæsoner? Tænker mere, at det sidste vi har brug for, er at hente en rusten målmand hjem og få en dårlig start.

                Og med 38 år, så kører han altså på det sidste.

                Comment



                  Hold nu kæft det vil være nogle elendige indkøb imo .

                  Zohore , høj skadesferkvens , lavt niveau , ser helst sig selv i BIF og ligner en som vælger OB af nød frem for lyst .

                  Thomas Sørensen har ikke været fast førstekeeper siden 2009/2010 , 39 år og dermed ingen fremtid , havde været et godt valg for 3-4 år siden men den bus burde være kørt .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    (Y)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hold nu kæft det vil være nogle elendige indkøb imo .

                      Zohore , høj skadesferkvens , lavt niveau , ser helst sig selv i BIF og ligner en som vælger OB af nød frem for lyst .

                      Thomas Sørensen har ikke været fast førstekeeper siden 2009/2010 , 39 år og dermed ingen fremtid , havde været et godt valg for 3-4 år siden men den bus burde være kørt .
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Hold nu kæft det vil være nogle elendige indkøb imo .

                        Zohore , høj skadesferkvens , lavt niveau , ser helst sig selv i BIF og ligner en som vælger OB af nød frem for lyst .

                        Thomas Sørensen har ikke været fast førstekeeper siden 2009/2010 , 39 år og dermed ingen fremtid , havde været et godt valg for 3-4 år siden men den bus burde være kørt .
                        Skal vi ikke starte med at blive enige om, at Thomas Sørensen ikke er et rygte? Tværtimod udtaler manden selv, at OB ikke har henvendt sig. En journalist spørger, han svarer: heck, hvis Ekstra Bladet ringer og spørger mig, om jeg vil stille til træning i Ådalen i morgen, så ville jeg da også være interesseret (og dybt bekymret på klubbens vegne:-). Men det gør det ikke til et rygte.

                        Zohore er en helt anden snak: ham er klubben åbenlyst interesseret i. Han har kæmpet med skader og form igennem hele foråret - hvilket han jo også gjorde i BIF. Reelt ved ingen vel, om han kan komme op i gear og hvad hans max egentligt er, hvis han får spilletid og tillid fra en træner, og det er jo klart et problem. For mig er Zohore prototypen på en spiller, der hypet i en alt for tidlig alder - Kasper Larsen kunne være et andet eksempel. Hvis man ikke er en usædvanligt mentalt skarp 16-årig, så fucker det med din hjerne at blive udråbt til kommende landsholdsspiller og hvad ved jeg. Måske kan Zohore få karrieren i gang i OB, men jeg kan være bekymret for, at hans talent forbliver uforløst.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Skal vi ikke starte med at blive enige om, at Thomas Sørensen ikke er et rygte? Tværtimod udtaler manden selv, at OB ikke har henvendt sig. En journalist spørger, han svarer: heck, hvis Ekstra Bladet ringer og spørger mig, om jeg vil stille til træning i Ådalen i morgen, så ville jeg da også være interesseret (og dybt bekymret på klubbens vegne:-). Men det gør det ikke til et rygte.

                          Zohore er en helt anden snak: ham er klubben åbenlyst interesseret i. Han har kæmpet med skader og form igennem hele foråret - hvilket han jo også gjorde i BIF. Reelt ved ingen vel, om han kan komme op i gear og hvad hans max egentligt er, hvis han får spilletid og tillid fra en træner, og det er jo klart et problem. For mig er Zohore prototypen på en spiller, der hypet i en alt for tidlig alder - Kasper Larsen kunne være et andet eksempel. Hvis man ikke er en usædvanligt mentalt skarp 16-årig, så fucker det med din hjerne at blive udråbt til kommende landsholdsspiller og hvad ved jeg. Måske kan Zohore få karrieren i gang i OB, men jeg kan være bekymret for, at hans talent forbliver uforløst.
                          Øhh er vi ikke enige om at forskel på : VIL VÆRE et skidt indkøb , på ER er skidt indkøb ;-)

                          men ja det kan jo vise sig at Zohore viser sig at mindske sin skadesferkvens og sin BIF-liderlighed samt højne sit niveau , sin udstråling og lyst til OB
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Jeg håber vi lander Zohore, har i glimt været god. Hvis han får en sæson uden skader og med tillid fra Kent, så tror jeg sagtens han kan gå hen og blive god.
                            Vil da til hver en tid sige, at han er bedre end Mikkelsen og Kryger. Giv ham en fair chance gutter. Dog skal han bare ikke spille i mod Brøndby, det er det eneste jeg ikke kan lide ved ham.

                            Thomas Sørensen ville da være konge at få hjem, han har mega erfaring i forhold til alle de unge gutter vi har pt. En et årig kontrakt ville da være super! Og så skal man lige huske at 39 ikke behøves være nogen alder, for en målmand. (Brad Friedel)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                              Jeg håber vi lander Zohore, har i glimt været god. Hvis han får en sæson uden skader og med tillid fra Kent, så tror jeg sagtens han kan gå hen og blive god.
                              Vil da til hver en tid sige, at han er bedre end Mikkelsen og Kryger. Giv ham en fair chance gutter. Dog skal han bare ikke spille i mod Brøndby, det er det eneste jeg ikke kan lide ved ham.

                              Thomas Sørensen ville da være konge at få hjem, han har mega erfaring i forhold til alle de unge gutter vi har pt. En et årig kontrakt ville da være super! Og så skal man lige huske at 39 ikke behøves være nogen alder, for en målmand. (Brad Friedel)
                              http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...dering-i-stoke

                              http://plbold.dk/2015/06/03/stoke-fo...homas-sørensen

                              http://www.bt.dk/fodbold/thomas-soer...r-traenervejen

                              lyder altså ikke som om han er super sulten ...
                              Last edited by Plum; 07-06-2015, 10:28.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                                Det går stærkt i fodbold... i går var han for dyr i løn, men han har nok måtte give sig lidt...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X