Lidt fra Aab debatside hvor de diskutterer HD og OB
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
For lige at tage det ganske kort, de vil gerne beholde ham, og gerne lege netbetjente...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæghttp://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=25&p=450060
Lidt fra Aab debatside hvor de diskutterer HD og OB
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Den er bestemt ikke usandsynlig, men vi skal selvfølgelig strække os lidt.Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDalsgaard ville være en genial højreback - han er meget hurtig og slår knivskarpe, flade indlæg.
Tror dog at den er meget usandsynlig.
Manden har ½ år tilbage af kontrakten og er som de fleste andre rimeligt lavt betalt i år Aalborg. De fedeste tilbud fra udlandet er nok forduftet efter hans halvlange skade, og knap så imponerende sæson han lige har haft, så markedsværdien har absolut været højere. Det kræver selvfølgelig at der falder en pæn sæk lønkroner, men det tror jeg også på, at man vil betale for en meget solid højre back med en beskeden transfersum.
Comment
-
Hehe, limsniffer...
" Rygtesmeden @BroendbyNews 3. jun. Prisen på Rasmus Falk skulle ligge i omegnen af 6 millioner. Men udlandet har også kig på ham og kan pressen prisen opad #brøndbytransfer "
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Med et år tilbage?Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægHelt seriøst, det er ønsketænkning fra en bif fan, hvis de tror på den pris. Ren spekulation.
Jeg kunne godt forestille mig at OB sælger Falk til en anden dansk klub, men jeg ser et tal i omegnen af 15-18 mio.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Og jeg gætter på et sted imellem de 6 og de 15-18 stykker...Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægHelt seriøst, det er ønsketænkning fra en bif fan, hvis de tror på den pris. Ren spekulation.
Jeg kunne godt forestille mig at OB sælger Falk til en anden dansk klub, men jeg ser et tal i omegnen af 15-18 mio.
Comment
Comment