Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægJeg overværede i dag u19 kampen imod FCK på stadion. Jesper Hansen var selvfølgelig at finde , han kom og satte sig på tribunen efter Ca. 20 min. Af kampen ved siden af vores nye u19 træner tonny Hermansen og en anden gut, hvor han sidder og snakker. Efter ca. 5-10 min. Ringer JH's telefon åbentbart, han skynder sig at tage den og går raskt ned imod det ene stadionhjørne hvor der absolut ingen sidder, ca. 20-30 meter fra hvor han sad. Han snakker temmelig lang tid. Han var for langt væk til at jeg kunne høre hans stemme så kunne ikke høre om det var på engelsk eller hvad det var. Det er ikke sikkert at dette betyder en skid, det er bare en lille sjov ting at lægge mærke til i disse tider (;
Han kunne være en FED spiller at få til OB - men mon ikke bare han var der for maden.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlægLeon Andreassen indtog sin aftensmad på Passfall i aftes.......
Han kunne være en FED spiller at få til OB - men mon ikke bare han var der for maden.....Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægattitude har han da i hvert fald rigeligt af, men hvad med alle hans skader. Hvor spiller han nu og mon ikke han skal til GF hvis han vil til Danmark
Men han er kontraktfri om en måned
http://www.transfermarkt.co.uk/leon-.../spieler/22837
Comment
-
Oprindeligt indsendt af chri431j Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlægLeon Andreassen indtog sin aftensmad på Passfall i aftes.......
Han kunne være en FED spiller at få til OB - men mon ikke bare han var der for maden.....
Dog har AGF sagt, at de vil rulle den røde løber ud, når han engang er klar til at komme hjem. Jeg frygter han er for meget en klubmand til at vælge os, men nøj, hvor jeg håber det!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægUanset hans vanvittige skadeshistorik, så håber jeg inderligt, at han kommer til OB. Hans attitude er så fed, og han kæmper altid røven ud af bukserne. Han mangler desværre lidt fart i forhold til da han var på toppen, men han er solid defensivt, og når han kommer frem i modstanderens felt, så er han bare notorisk farlig, og med hans kæmpe erfaring og rutine bliver det et kæmpe stort, ja tak, herfra!
Dog har AGF sagt, at de vil rulle den røde løber ud, når han engang er klar til at komme hjem. Jeg frygter han er for meget en klubmand til at vælge os, men nøj, hvor jeg håber det!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHan vil vel 100% sikkert til AGF, hvis det bliver Danmark og han vil med garanti være skadet som minimum 50% af tiden og skulle spares for at undgå yderligere skader ...
Det virker til AGF er hans eneste klub i Danmark, men at de kommer til at vente minimum et år på ham, da han selv forventer at få forlænget sin kontrakt med et år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment