Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Det er Kusk.
    Ja han er nok også billigere end Falk pt. Og så har de heller ikke brug for begge

    Comment


      FCK henter Kusk

      http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...r-kasper-kusk/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Må gøre nuller på bolchefans. Avs. Men de kender jo balladen lige så godt som os. De har også måtte lade nogle stykker til FCK/BIF gennem tiderne. Så i den kategori ser jeg lidt AaB-fans som vores lidelsesfæller.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Må gøre nuller på bolchefans. Avs. Men de kender jo balladen lige så godt som os. De har også måtte lade nogle stykker til FCK/BIF gennem tiderne. Så i den kategori ser jeg lidt AaB-fans som vores lidelsesfæller.

          MvT
          ja den kommer nok til at gøre lidt avs. Men tror ikke at Aab ville have smidt de penge han koster alligevel..
          klubben skal bruge penge og havde så nok bare solgt til højest bydende sidst i vinduet alligevel

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            ja den kommer nok til at gøre lidt avs. Men tror ikke at Aab ville have smidt de penge han koster alligevel..
            klubben skal bruge penge og havde så nok bare solgt til højest bydende sidst i vinduet alligevel
            Nej da. Tror alle AaB-fans ved at Kusk ikke kunne komme tilbage pga. pris/løn. Men tror de havde håbet på han var blevet væk nede i Nederland, så de ikke lige skulle have Kusk-i-hvidt smidt i fjæset hver weekend.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg kalder at han i et eller andet omfang bliver et flop. Tror ikke på at han har niveauet til at løfte FCK. Ståle skal virkelig overraske mig hvis han får Kusk til at være en profil i et omfang der bare ligner det han havde i AaB - dertil er han simpelthen for malplaceret i FCKs system.

              Comment


                Tyrkere vil have Spelmann

                http://www.fyens.dk/sport/OB-Tyrkisk...rtikel/2713318

                Et par millioner ville være fint.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                  Tyrkere vil have Spelmann

                  http://www.fyens.dk/sport/OB-Tyrkisk...rtikel/2713318

                  Et par millioner ville være fint.
                  jeg mener prisen skal være mere end "et par mill" MS er pt vores mest værdifulde spiller med sin indstilling til kamp og fight....om det så er 5 eller 8 mill vil jeg ikke kloge mig på, men han er mere værd for OB end 2 mill. imø

                  edit: så er bold.dk også med
                  http://www.bold.dk/nyt/avis-tyrkisk-...efter-spelmann
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Brøndby skulle tidligere have budt i omegnen af 4-5 millioner for Falk, så prisen bliver formentlig noget højere nu. Et gæt kunne være 7 mio? Håber det satme ikke.. Synes ikke Falk bør sælges til hverken en anden klub i DK eller under 15 mio. Han er det største salgsemne i OB siden ... Per P?
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                      Tyrkere vil have Spelmann

                      http://www.fyens.dk/sport/OB-Tyrkisk...rtikel/2713318

                      Et par millioner ville være fint.
                      vil nu helst holde på ham.....han er fandme vigtig for os.

                      Men han har jo længe ønsket sig et udenlandsk eventyr - om det så lige er tyrkiet der er rigtigt for ham, tja.....JH og KN går godt nok en travl sommer i møde. Håber virkeligt de har aftalt et første møde til lige efter sæsonnen sluttter - for hold da op hvor der ser ud til at skulle skiftes ud igen igen.

                      Comment


                        Jeg tror sku Spelmann er mere værd for OB i en sæson mere sammenlignet med en eventuel transfersum.
                        Når Kent Nielsen lander skal han have bygget et hold op og med den udskiftning der allerede er - så tror jeg ikke på at der kan findes en spiller som vil kunne fylde/betyde lige så meget for OB som Spelmann gør det - for den transfersum han måtte indbringe.

                        Jeg vil meget hellere beholde Spelmann en sæson mere også lade ham smutte gratis næste år - rent økonomisk tror jeg også at hans tilstedeværelse kan give et økonomisk afkast igennem flere vundne kampe + bedre ligeplacering.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          vil nu helst holde på ham.....han er fandme vigtig for os.

                          Men han har jo længe ønsket sig et udenlandsk eventyr - om det så lige er tyrkiet der er rigtigt for ham, tja.....JH og KN går godt nok en travl sommer i møde. Håber virkeligt de har aftalt et første møde til lige efter sæsonnen sluttter - for hold da op hvor der ser ud til at skulle skiftes ud igen igen.
                          tror at lige præcis Spelmann er ligeglad med hvor han har tilbud fra i udlandet .. Han har mentaliteten til at være med hvor det er hårdt og han spiller som han nu engang gør, 100% hver gang og hvis det er det man vil have som klub er han jo perfekt .... Han er ikke en af dem der kommer hjem igen hvis han ikke får spilletid eller holdkammeraterne ikke vil spille FIFA ... Tror bare han knokler igennem til han får sin startplads eller et bedre tilbud ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                            Jeg tror sku Spelmann er mere værd for OB i en sæson mere sammenlignet med en eventuel transfersum.
                            Når Kent Nielsen lander skal han have bygget et hold op og med den udskiftning der allerede er - så tror jeg ikke på at der kan findes en spiller som vil kunne fylde/betyde lige så meget for OB som Spelmann gør det - for den transfersum han måtte indbringe.

                            Jeg vil meget hellere beholde Spelmann en sæson mere også lade ham smutte gratis næste år - rent økonomisk tror jeg også at hans tilstedeværelse kan give et økonomisk afkast igennem flere vundne kampe + bedre ligeplacering.
                            præcis min pointe med at sige haner mere værd end "et par mill". Jeg håber JH er klogere end det
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              præcis min pointe med at sige haner mere værd end "et par mill". Jeg håber JH er klogere end det
                              Han har uden tvivl en betydning for holdet, der er mere end et par millioner værd...men mon ikke han har en aftale med OB om, at klubben ikke skal stå i vejen, hvis muligheden for et udlandseventyr byder sig. Selv om Spelmann virker som en meget professionel type, vil det uden tvivl påvirke hans motivation, hvis OB stikker i kæp i hjulet på hans nok sidste chance for at få en på opleveren + en god slat på bankbogen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                                Han har uden tvivl en betydning for holdet, der er mere end et par millioner værd...men mon ikke han har en aftale med OB om, at klubben ikke skal stå i vejen, hvis muligheden for et udlandseventyr byder sig. Selv om Spelmann virker som en meget professionel type, vil det uden tvivl påvirke hans motivation, hvis OB stikker i kæp i hjulet på hans nok sidste chance for at få en på opleveren + en god slat på bankbogen.
                                Et salg af Spell kan så åbne for en boldfast spiller . Spell har uden tvivl en fantastisk fight og vilje , men den store boldspiller og assistkonge har han aldrig været .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X