Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Drømmescenariet må vel være at vi;
    - forlænger med én sæson.
    - Han har en godkendt U21 Slutrunde
    - Han vokser med Kent Nielsen
    - Bliver solgt for +15 mio.

    Comment


      jeg prøver lige med et lidt "tyndt" rygte....i går blev RF spottet på et spise sted i indre by, som han forlod med et par herre der tydeligvis ikke var fra hverken Odense, Middelfart eller Fyn i alm.hed. Senere på eftermiddagen så jeg personligt en Mercedesbil med BVB nr.plader, også i indre by omkring Slotsgade kvarteret, det er da et interessant sammentræf. Forrige eller sidste rygtetråd var der et løst rygte om en finsk angriber fra BVB og med RFs situation, og JH der offentligt siger at Tyskland vil være en god destination for RF er det......interessant
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        jeg prøver lige med et lidt "tyndt" rygte....i går blev RF spottet på et spise sted i indre by, som han forlod med et par herre der tydeligvis ikke var fra hverken Odense, Middelfart eller Fyn i alm.hed. Senere på eftermiddagen så jeg personligt en Mercedesbil med BVB nr.plader, også i indre by omkring Slotsgade kvarteret, det er da et interessant sammentræf. Forrige eller sidste rygtetråd var der et løst rygte om en finsk angriber fra BVB og med RFs situation, og JH der offentligt siger at Tyskland vil være en god destination for RF er det......interessant
        Tyndt
        Men elsker de her konspirations teorier

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tyndt
          Men elsker de her konspirations teorier
          Du skal aldeles ikke kalde manners gode gedigne efterforskningsarbejde for tyndt
          Den er så godt som sikker. Marvin Ducksch ( http://en.wikipedia.org/wiki/Marvin_Ducksch ) ryger til OB.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Du skal aldeles ikke kalde manners gode gedigne efterforskningsarbejde for tyndt
            Den er så godt som sikker. Marvin Ducksch ( http://en.wikipedia.org/wiki/Marvin_Ducksch ) ryger til OB.

            MvT
            klart nok var jeg kun i byen for at lave dybdegravende arbejde i forbindelse med det forestående og meget vigtige transfervindue
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tyndt
              Men elsker de her konspirations teorier
              vi tager den. Først og fremmest så bliver det en udenlandsk klub til Falk, og så tror jeg det kunne være et godt skifte for ham....umiddelbart ville jeg sige måske for højt et niveau - men mon ikke de skal igang med at bygge op igen - nu træneren smutter, og så bliver der vel et større udsalg af topnavnene - så det vil næppe være som 1. udfordre til Bayern næste sæson.....og så kunne det da blive spændende.

              Comment


                Brøndbytransfer ‏@Brondbytransfer



                OB har afvist forhandlinger vedr. Rasmus Falk på (nuværende) tidspunkt. Han står HØJT på ønskelisten. #Brøndby - FALK > KUSK.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  For Falks egen fremtid, kan jeg ikke se et skifte til en anden dansk klub, fremme hans karriere ret meget. Han er 23 og har allerede spillet hundredvis af kampe i den bedste danske række. Hans næste skridt skal være til udlandet, og en bundklub i bundesligaen eller en topklub i Holland eller Belgien ville være fint for ham. Måske endda en midterklub i Frankrig eller Italien også ville passe ham fint. Jeg har altid håbet for ham at han skifter til Ajax efter OB, da jeg tror han virkelig kan udvikle sig der. Det vil kunne tage ham det et skridt eller to op, så han i en alder af 27-28 måske endda kan skifte til noget endnu større.

                  Et skifte til eks. BIF vil ikke være den store forskel fra OB, andet end man måske for nogle få kvalkampe til Euro fodbold, og spille med i den bedste halvdel af superligaen. Men rent udviklingsmæssigt tror jeg ikke han får meget mere ud af det i BIF end OB.

                  Comment


                    Sikkert siger du.... og hvor har du det fra? .... han ser spændende ud det skal siges

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Brøndbytransfer ‏@Brondbytransfer



                      OB har afvist forhandlinger vedr. Rasmus Falk på (nuværende) tidspunkt. Han står HØJT på ønskelisten. #Brøndby - FALK > KUSK.
                      OMG, en af de der selvopdigtede twitterprofiler. Hvad sker der i øvrigt for parentesen omkring "nuværende"? Ved de, hvordan man skal bruge en parentes?
                      Hvis man ser deres feed, så gør de sig også kloge på, at han VIL væk fra OB, og at Belgien i øjeblikket er tættere på end Holland... Der er rimelig mange advarselslamper, der blinker der ;)

                      Comment


                        Hvordan ser en BVB nummerplade ud ?
                        Bare en tanke ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
                          Hvordan ser en BVB nummerplade ud ?
                          Bare en tanke ?
                          FYI stod der BVB 635 ( 3 random cifre) så vidt jeg erindre. Sikkert noget købt noget som vi også kan her i landet. 😊
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            FCK i panik. Falk?

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...nart-ny-profil

                            Comment


                              Bare som bonus info:
                              Så vælger man i Tyskland selv sin nummerplade. Så hvis jeg købte en bil i evt. Flensburg kunne min nummerplade være.
                              FL OB 1887
                              Hvor FL jo står for området ved Flensburg.

                              Comment


                                Det er Kusk.

                                Comment

                                Working...
                                X