Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg kan ikke se han vil passe ind i den række af angribere vi har nu. Zohore og Mikkelsen er også typiske tank angribere, for ikke at nævne Lado. Enten skal vi af med Mikkelsen eller Lado, ellers kan jeg ikke se ideen. Han har dog flere mål i støvlerne end de 3 andre og så har han en god historie i klubben. Jeg er for, hvis vi formår at sælge enten Mikkelsen eller Lado, simpelthen fordi han er giftigere

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Den præmis har jeg aldrig helt købt. Ja, holdet kunne have været bedre sammensat ift. personligheder, men flere af spillerne der var med her, var jo også nøglespillere i de tre sølvmedaljer.

      Vi var hverken den første eller sidste trup der var pakket med egoer. Det er som regel en del af det at være et tophold, og så er det trænerens fornemmeste opgave at få dem til at løbe samme vej. Desværre stank inkompetencen fra den administrerende direktør, til sportsdirektøren eller manglen på samme og ikke mindst trænerteamet.

      Må jeg så i øvrigt minde om, at dette hold var 45 min. fra gruppespillet i CL. At man på 9 måneder kunne forvandle det til et hold der knap kunne overleve i Suppen er så himmelråbende idiotisk, at jeg stadigvæk ikke kan holde ud at tænke på det.
      Flere af spillerne gad jo kun spille på 100%, når det var CL. Det var en trup i opløsning - det var jo tydeligt når man så kampene fra lægterne.
      Efter nederlaget til FCK i den "afgørende" kamp om mesterskabet, gik holdet stille og roligt i opløsning. Der var for mange spillere, som ikke var sultne mere, nu det endnu engang glippede med mesterskabet. Den dårlige træningsmoral var jo også startet langt tidligere ifølge Helveg.
      Derudover køber jeg heller ikke "45 minutter" fra CL-argumentet. Det havde været det største tyveri i CL-historien, hvis OB var røget i CL og i øvrigt også været tåkrummende pinligt at følge dem, hvis tyveriet var lykkedes.

      Comment


        Altså hvis vi siger nej til Djiby Fall, synes jeg vi har urealistiske høje krav til hvem vi skal hente. Selv i en sæson hvor han ikke var fast mand for Randers lavede han en del mål, på antal minutter pr. mål lå han i toppen i den netop overstået sæson. De kampe jeg har set med ham for Randers mindede han lidt om den gamle Djiby, god til at tæmme de lange høje bolde, få den ud på kanten, og selv søge ind i feltet og vinde duellen. Jeg tror han er klart den bedste vi har mulighed for at få, og da han tilmed er gratis, så kan det jo ikke gå helt galt. Jeg ved godt han skal have en god løn, men henter vi en vi ikke kender, skal jo også have løn, og her kender vi trods alt hvad vi får, med Djiby.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Altså hvis vi siger nej til Djiby Fall, synes jeg vi har urealistiske høje krav til hvem vi skal hente. Selv i en sæson hvor han ikke var fast mand for Randers lavede han en del mål, på antal minutter pr. mål lå han i toppen i den netop overstået sæson. De kampe jeg har set med ham for Randers mindede han lidt om den gamle Djiby, god til at tæmme de lange høje bolde, få den ud på kanten, og selv søge ind i feltet og vinde duellen. Jeg tror han er klart den bedste vi har mulighed for at få, og da han tilmed er gratis, så kan det jo ikke gå helt galt. Jeg ved godt han skal have en god løn, men henter vi en vi ikke kender, skal jo også have løn, og her kender vi trods alt hvad vi får, med Djiby.
          det eneste skulle jo så lige være om an passer ind i måden Kent vil spille på - har jeg svært ved at vurdere, men ellers enig - kan han holde det niveau han viste i RFC vil han være en gevinst for os, og nok ca så højt vi kan nå lige pt - hyldemæssigt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det eneste skulle jo så lige være om an passer ind i måden Kent vil spille på - har jeg svært ved at vurdere, men ellers enig - kan han holde det niveau han viste i RFC vil han være en gevinst for os, og nok ca så højt vi kan nå lige pt - hyldemæssigt.
            Enig kommer helt an på, hvad Kent vil. Men kigger han på det vi har nu, hvor størstedelen vel også er target angribere, så er Fall jo et niveau eller to over, så mon ikke han siger ja tak.

            Comment


              Ser fandme hellere Raben og Greve får chancen end Djiby i OB igen..
              stortset ingen assists og kan kun spille på én måde.

              nej tak herfra - tak for alt Djiby, men vi skal videre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Ser fandme hellere Raben og Greve får chancen end Djiby i OB igen..
                stortset ingen assists og kan kun spille på én måde.

                nej tak herfra - tak for alt Djiby, men vi skal videre
                Synes helt klart også de unge skal have chancen. Men Djiby er jo 2-3 niveauer og dem du nævner. Der hvor jeg synes de unge skal have chancen, det er når vi henter spillere som Mikkelsen, Kryger eller Lado, der er jeg helt enig, så kan vi lige så godt give de unge chancen. Men Raben i stedet for Fall, arh det synes jeg sgu ikke er helt fair, heller ikke over for Raben, som ikke har en jordisk chance for at levere på det niveau. Men Raben i stedet for Mikkelsen, så er vi enige.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Synes helt klart også de unge skal have chancen. Men Djiby er jo 2-3 niveauer og dem du nævner. Der hvor jeg synes de unge skal have chancen, det er når vi henter spillere som Mikkelsen, Kryger eller Lado, der er jeg helt enig, så kan vi lige så godt give de unge chancen. Men Raben i stedet for Fall, arh det synes jeg sgu ikke er helt fair, heller ikke over for Raben, som ikke har en jordisk chance for at levere på det niveau. Men Raben i stedet for Mikkelsen, så er vi enige.
                  Nu mener jeg faktisk at Lado er rent uheld at han ikke har leveret.

                  Han har ihvertfald et CV der er mindst lige så godt som Fall's.

                  Så mener ikke du skal tage ham med i din analyse.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Ser fandme hellere Raben og Greve får chancen end Djiby i OB igen..
                    stortset ingen assists og kan kun spille på én måde.

                    nej tak herfra - tak for alt Djiby, men vi skal videre
                    Lol at du hellere vil have Raben til at spille frem for Djiby.. Altså, come on.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      Synes helt klart også de unge skal have chancen. Men Djiby er jo 2-3 niveauer og dem du nævner. Der hvor jeg synes de unge skal have chancen, det er når vi henter spillere som Mikkelsen, Kryger eller Lado, der er jeg helt enig, så kan vi lige så godt give de unge chancen. Men Raben i stedet for Fall, arh det synes jeg sgu ikke er helt fair, heller ikke over for Raben, som ikke har en jordisk chance for at levere på det niveau. Men Raben i stedet for Mikkelsen, så er vi enige.
                      Meget meget enig over hele linien

                      Comment


                        Uanset om Djiby passer ind i nogen som helst måder at spille på, så er han en fantastisk Resultat-Jäger. Kan huske en kamp fra sæsonen, hvor han kom ind på FCK, scorede mål efter et minut og havde derudover en på stolpen og en stor chance. Han var så tæt på at stjæle tre point fra FCK på 14 minutter.

                        Med Djiby får vi en mand som vi VED kan spille superliga og ikke kun en der har 'uforløst potentiale' om man vil.
                        Min mavefornemmelse siger ja tak. Ja, det er virkeligt et videnskabeligt grundlag

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Lol at du hellere vil have Raben til at spille frem for Djiby.. Altså, come on.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Djiby var en af forårets varmeste angribere, det kan man vel altid bruge...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Jeg siger også pænt ja tak til Djiby.
                              Han er sgu en god fyr med massere af humør, og han ville klæde Ådalen og Mekka.. Desuden er 30 år da den bedste alder for en angriber? :)

                              Comment


                                Lige meget om man er for eller imod Djiby, så synes jeg ikke, at han komplementerer, dem der er i truppen i forvejen særligt godt. Han falder lidt i samme kategori som de andre, en stor, lidt tung boksspiller (selvom der er nuancer i mellem dem). Der er brug for en med lidt fart i fødderne også. Så hvis Djiby kommer ind, må/skal det i mit verden betyde, at (minimum) en af de andre ryger ud.

                                Comment

                                Working...
                                X