Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Men nu er Ørnskov vel et step up ift HJ?
    Jeg tror du bliver skuffet, hvis du forventer spillere fra et højere niveau end Ørnskov.
    Men jeg håber jeg tager fejl!
    Som jeg skrev tidligere er han bedre end HJ , som JH beskrev som en duelstærk spiller som er god i hovedspillet og gode lederegenskaber .. Så ja på den måde er han et step op . Måske mange små skridt en dag fører os fremad . Jeg kan sagtens tage fejl mht Ørnskov , lad os håbe det hvis han kommer til OB .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Som jeg skrev tidligere er han bedre end HJ , som JH beskrev som en duelstærk spiller som er god i hovedspillet og gode lederegenskaber .. Så ja på den måde er han et step op . Måske mange små skridt en dag fører os fremad . Jeg kan sagtens tage fejl mht Ørnskov , lad os håbe det hvis han kommer til OB .
      "Man skal jo kravle før man kan gå". Det drejer sig om at have et solidt fundament at bygge på. Det kan næppe forstås anderledes når TB m.fl. siger at vejen til toppen, går over midten. Jeg er overbevist om at du vurderer MØ (ikke at forveksle med MØ ) forkert. Jeg tror han har potentiale til at blive omdrejningspunkt på vores hold, men jeg har lidt svært ved at se han skifter til et potentielt bundhold.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        "Man skal jo kravle før man kan gå". Det drejer sig om at have et solidt fundament at bygge på. Det kan næppe forstås anderledes når TB m.fl. siger at vejen til toppen, går over midten. Jeg er overbevist om at du vurderer MØ (ikke at forveksle med MØ ) forkert. Jeg tror han har potentiale til at blive omdrejningspunkt på vores hold, men jeg har lidt svært ved at se han skifter til et potentielt bundhold.
        Det handler om at skabe stabilitet og ro for at det fundament kan holde og bringe os frem fra værende det nuværende bundhold til et midterhold . Det kræver også for mig at se at der ikke ved hvert vindue skal skiftes 3-4-5 spillere . Vi har set med hb og med angrebspladserne at det har været nødvendigt at hente nye folk hvert vindue fordi man ikke har formået at købe rigtigt ind . På hb har det ikke været nødvendigt at finde en dyr stjerne , men kunne have været fint at finde en brugbar i første hug , så havde man været fri for at hente Ruud og Skogskied hvilket havde givet ro både til vores forsvar mig til JH så han ikke konstant skulle søge emner til samme plads og kunne centrere sit arbejde om andre pladser .
        Jeg syntes der har været alt for mange halve løsninger som ikke har flyttet os , ikke har kunnet give basis for at skabe det rette fundament . Alt for mange at de seneste vinduers indkøb fremstår allerede som overskudsspillere alt imens der arbejdes på at finde nye folk til deres pladser . Jeg syntes der mangler langsigtede løsninger .

        Jeg håber at jeg undervurderer Ørnskov ( hvis han kommer til OB ) og han kan blive den leder og stabile 6'er vi i den grad mangler . Det vil ikke være JH's ringeste indkøb , slet ikke . Måske er det også bare mig som ser spøgelser fordi ingen indkøb hidtil har rykket os fremad under JH .

        OB er på trods at vores position i bunden stadig en storklub og har endnu en vis tiltrækningskraft , så jeg tror sagtens vi vil kunne hente Ørnskov hvis BIF vil af med ham . Men det skal være BIF som stiller ham i udsigt at han ingen fremtid har i klubben .
        Last edited by Magge; 28-06-2015, 08:26.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Hvis vi skal hente Ørnskov, skal han købes fri (han har et år tilbage af sin kontrakt). Og eftersom han spiller fast for Brøndby, skal de hente en anden DM først. Det, sammenholdt med at Ørnskov er favoritspiller for både Bech og Frank, gør at jeg har svært ved at se den gå igennem. De har Phiri, men det virker ikke til at Frank tør satse 100% på ham.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Som jeg skrev tidligere er han bedre end HJ , som JH beskrev som en duelstærk spiller som er god i hovedspillet og gode lederegenskaber .. Så ja på den måde er han et step op . Måske mange små skridt en dag fører os fremad . Jeg kan sagtens tage fejl mht Ørnskov , lad os håbe det hvis han kommer til OB .
            Jeg tror bare ikke, at du skal forvente spillere fra en højere hylde end det.
            Det var primært det der var min pointe.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              det tror jeg også - vi er nødt til at bygge på lidt af gangen - og går næppe "bare" ud og henter fra højeste hylde når vi har været vandt til at shoppe i discount afdelingen.....så skal der hentes bedre spillere ind der kan styrke os og rykke os fremad - mod en solid midter placering, når vi så er der begynder vi at kigge endnu højere (forhåbenligt)
              Netop det med at bygge lidt på ad gangen er jo det som er fejlet i høj grad de seneste vinduer og derfor vi ikke er flyttet en tomme . Der er købt spillere i hobetal især til de samme pladser hb og angreb . Hvis HJ var udset til cm så er det jo igen samme historie om at det vi henter alt for hurtigt skal erstattes af en ny .
              Jeg ser det som en tungtvejende grund til vores ustabilitet at der en flere pladser på holdet som der ikke er blevet skabt ro på . Alt for mange af vores få penge er ødslet bort på indkøb af spillere som ret hurtigt ender på bænken eller tribunen . Hvis vi skal hente 1-2 angribere , 1 cm , 1-2 central forsvar og en målmand så kan vi ende op med 26-28 spillere i truppen , hvilket er for mange i min optik .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Jeg tror bare ikke, at du skal forvente spillere fra en højere hylde end det.
                Det var primært det der var min pointe.
                forventer ikke DD indkøb . Håber og tror på vi med KN får tilpasset indkøbene med manglerne i truppen .
                Det er nok frustrationerne over de seneste vinduer jeg skal have pakket væk :-) ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Brøndby går over til en midtbane med 2*8'ere. Kan det være vejen til Ørnen i OB. Han er vel rendyrket 6'er

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...n-til-elmander

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Netop det med at bygge lidt på ad gangen er jo det som er fejlet i høj grad de seneste vinduer og derfor vi ikke er flyttet en tomme . Der er købt spillere i hobetal især til de samme pladser hb og angreb . Hvis HJ var udset til cm så er det jo igen samme historie om at det vi henter alt for hurtigt skal erstattes af en ny .
                    Jeg ser det som en tungtvejende grund til vores ustabilitet at der en flere pladser på holdet som der ikke er blevet skabt ro på . Alt for mange af vores få penge er ødslet bort på indkøb af spillere som ret hurtigt ender på bænken eller tribunen . Hvis vi skal hente 1-2 angribere , 1 cm , 1-2 central forsvar og en målmand så kan vi ende op med 26-28 spillere i truppen , hvilket er for mange i min optik .
                    Ja det er skræmmende at når vi får en målmand er vores trup "fyldt" op antalsmæssigt...
                    Og den hænger overhovedet ikke sammen og har ikke nok kvalitet...
                    At planlægge langsigtet rent trup mæssigt skal JH nu ikke have ros for

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Brøndby går over til en midtbane med 2*8'ere. Kan det være vejen til Ørnen i OB. Han er vel rendyrket 6'er

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...n-til-elmander
                      Ifølge brøndbys egen hjemmeside, stillede de sådan op:



                      Så umiddelbart nej. Jeg tror Ørnen i virkeligheden er en And
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Ifølge brøndbys egen hjemmeside, stillede de sådan op:



                        Så umiddelbart nej. Jeg tror Ørnen i virkeligheden er en And
                        Prøvede bare på at brygge videre på rygtet fra igår
                        Det lykkedes så ikke

                        Men fint nok. Håber også på noget mere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Netop det med at bygge lidt på ad gangen er jo det som er fejlet i høj grad de seneste vinduer og derfor vi ikke er flyttet en tomme . Der er købt spillere i hobetal især til de samme pladser hb og angreb . Hvis HJ var udset til cm så er det jo igen samme historie om at det vi henter alt for hurtigt skal erstattes af en ny .
                          Jeg ser det som en tungtvejende grund til vores ustabilitet at der en flere pladser på holdet som der ikke er blevet skabt ro på . Alt for mange af vores få penge er ødslet bort på indkøb af spillere som ret hurtigt ender på bænken eller tribunen . Hvis vi skal hente 1-2 angribere , 1 cm , 1-2 central forsvar og en målmand så kan vi ende op med 26-28 spillere i truppen , hvilket er for mange i min optik .
                          Ikke flyttet en tomme vil jeg mene er forkert. Vi fik to 10. pladser i streg, hvor det var meget tæt på nedrykning, i år ender vi 7 point fra stregen, dvs. vi var tættere på 6. pladsen end nedrykning. Og hvis vi havde taget holdet videre fra sidste år, var der ikke nødvendigvis mange steder, der skulle forstærkes. Men Toppel ville ikke sige ja til lønnedgang, Skogseid ville hjem igen og Høegh og Spelmann er solgt. Ellers har vi stadig et hold, der umiddelbart godt kan skaffe en midterplacering - og det er da bedre end før. Så jo, vi har rykket os.

                          Vi er helt enige i, at der er lavet mange fejlindkøb, og det er irriterende at skulle kigge på ny højre back, ny midt og ny angriber igen igen. Men det er for nemt bare at sige, at der skulle være hentet kvalitetsspillere fra starten. Flere af vores 'flops' har rigtig gode cv'er, men er faldet igennem af den ene eller anden grund. Så har flere af nyindkøbene været ramt af skader. Og så ved vi jo i realiteten ikke, om Hansen har forsøgt at hente 'bedre' spillere, men at de har afvist os.
                          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Netop det med at bygge lidt på ad gangen er jo det som er fejlet i høj grad de seneste vinduer og derfor vi ikke er flyttet en tomme . Der er købt spillere i hobetal især til de samme pladser hb og angreb . Hvis HJ var udset til cm så er det jo igen samme historie om at det vi henter alt for hurtigt skal erstattes af en ny .
                            Jeg ser det som en tungtvejende grund til vores ustabilitet at der en flere pladser på holdet som der ikke er blevet skabt ro på . Alt for mange af vores få penge er ødslet bort på indkøb af spillere som ret hurtigt ender på bænken eller tribunen . Hvis vi skal hente 1-2 angribere , 1 cm , 1-2 central forsvar og en målmand så kan vi ende op med 26-28 spillere i truppen , hvilket er for mange i min optik .
                            jamen det er vi sådan set ikke uenige i. Der har været for mange fejlslagne indkøb - og det resultere igen igen i at vi skal mere eller mindre starte forfra og skifte stort ud.
                            - og det er da klart en situation vi skal væk fra.

                            Tror dog ikke det er noget JH har gjort med vilje - altså købt de forkerte spillere, det er nok nærmere en kombination af et stramt budget - og måske manglende viden/erfaring/netværk - eller evner fra vores sportschef side af, eller fra Troels' side af - det var da så vidt jeg ved ham der ville have kryger til HB....

                            Er ørnskov så den rigtige.....don't know - men tror han vil kunne gøre det godt hvis han bliver hentet ind.

                            Og ja vi kan hurtigt ende ud med en alt for stor trup - men kvaliteten og sammensætningen af den nuværende trup er jo helt hen i vejret. Man kan jo håbe på JH formår at få sendt et par stykker videre - evt på lejeophold. For 26-28 mand er nok liiiiige et hak i overkanten

                            Comment


                              NU KAN JEG IKKE MERE!!!!!!!!!! Kom så med nogle f...... spillere eller jeg laver lig!!!! Jeg ska' da ha'!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Ifølge brøndbys egen hjemmeside, stillede de sådan op:



                                Så umiddelbart nej. Jeg tror Ørnen i virkeligheden er en And
                                Det er vel Kahlenberg, der skal spille 6'eren? Og så med Phiri som back-up. Så kan de sagtens overlade Ørnskov til os :D
                                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X