Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied


    Folk kan vel se hvad det er der egentlig foregår...

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Forudsagt hvornår ?
    Side 221. For en uge siden

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Bum. Lige som forudsagt.
    Forudsagt hvornår ?

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Bum. Lige som forudsagt.
    Jo heller ikke ligefrem Rocketscience - det kunne 4 ud af 5 herinde have gættet rigtig på - bare på baggrund af sund fornuft

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Der er mange herinde der bliver skuffede, hvis de tror på 3 forstærkninger til start 11... Det kommer*ikke til*at ske. Forventer 1-2 afgange. 0-1 tilgang. Der er også alt for stor udskiftning i truppen i hvert vindue. Man får aldrig spillet et hold sammen på den måde.
    Bum. Lige som forudsagt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ja det selvf. klart - måde at jagte bejlere væk.....

    Og ok - de beløb hjælper en smule på det - omend jeg stadig mener det virker billigt sammenlignet med det andet :)
    nu er de jo heller ikke blevet solgt til den pris endnu
    Bare fordi noget har et priskilt er det jo ikke sikkert at det bliver salgsprisen

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De ønsker ikke at sælge. Så man sætter bare en urealistisk pris..
    Og det var vist 7 mill og 3,7 mill
    ja det selvf. klart - måde at jagte bejlere væk.....

    Og ok - de beløb hjælper en smule på det - omend jeg stadig mener det virker billigt sammenlignet med det andet :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    det lyder vildt for en 1. div. spiller - angiveligt det samme randers ville have for fenger. Og hvis det prisskilt skræmte dengang så gør den det nok igen.....lyder også helt vanvittigt - måske potentialet er stort - men han har jo aldrig spillet på højeste niveau.

    - og så undre jeg mig lidt - hvordan fanden kunne vi så sælge Høegh for angiveligt 6 mill og KL for 3?? Begge har da en del erfaring fra bedste danske række....
    De ønsker ikke at sælge. Så man sætter bare en urealistisk pris..
    Og det var vist 7 mill og 3,7 mill

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg har også hørt 6 mill
    det lyder vildt for en 1. div. spiller - angiveligt det samme randers ville have for fenger. Og hvis det prisskilt skræmte dengang så gør den det nok igen.....lyder også helt vanvittigt - måske potentialet er stort - men han har jo aldrig spillet på højeste niveau.

    - og så undre jeg mig lidt - hvordan fanden kunne vi så sælge Høegh for angiveligt 6 mill og KL for 3?? Begge har da en del erfaring fra bedste danske række....

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Vi er ikke et top 3-hold, men viste kampen i går ikke, at det primært er fejldispositioner fra Kent Nielsen, der har fået butikken til at sejle for alvor?

    Vi er ikke et boldbesidende hold - det dårligste på den konto i ligaen - men det skyldes nok primært Kent Nielsens spillestil med hurtig afvikling af angreb. I hvert fald må man sige, at Makrini i dén grad har hævet sit niveau de seneste tre kampe.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Har der været antydninger eller forlydender om, at vi har det? Jeg kan ikke lige komme på et konkret rygte, sådan lige fra toppen.
    Det var Fenger rygtet jeg tænkte på...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det vil nok være en kende naivt st tro JH ikke kender Sanneh. Det må absolut være prisen. Jeg har hørt 6 mill. og så mange penge har OB næppe til een transfer
    Jeg har også hørt 6 mill

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Tja, det kan jo tolkes på flere måder... Jeg HÅBER det betyder at JH kender prisen, og finder den for høj, og derfor ikke har lagt en officiel forespørgsel ind, mere end det betyder at JH ikke aner at Sanneh findes, eller at JH ikke mener der er nogen grund til at forstærke midterforsvaret...

    Mvh

    MaxHH
    det vil nok være en kende naivt st tro JH ikke kender Sanneh. Det må absolut være prisen. Jeg har hørt 6 mill. og så mange penge har OB næppe til een transfer

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så er lindegaard bekræftet. 2 år
    Det var da på tide han kom videre

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Så er lindegaard bekræftet. 2 år

    Leave a comment:

Working...
X