Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ok, det er åbenbart Nikolaj Thomsen til Nantes, der blev teaset for...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ankrig/5581557
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Nicolai Thomsen til Frankrig. Pyha!!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Link?
        Forhelvede da, forstår mig ikke helt på Twitter, men det er åbenbart et "tag" med Qureshi, og ikke et citat fra ham....

        Beklager mange gange!!!

        Edit: Også til jer andre...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Ok, det er åbenbart Nikolaj Thomsen til Nantes, der blev teaset for...

          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ankrig/5581557
          Puuha... men
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Forhelvede da, forstår mig ikke helt på Twitter, men det er åbenbart et "tag" med Qureshi, og ikke et citat fra ham....

            Beklager mange gange!!!

            Edit: Også til jer andre...
            Håber ikke du tissede alt for meget i bukserne.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Håber ikke du tissede alt for meget i bukserne.
              Jeg ved det ikke endnu, alt stoppede et kort øjeblik med at fungere, nu prøver jeg lige at finde mig selv igen...

              Jeg havde ikke sovet i nat hvis jeg skulle gå i seng på den...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Forhelvede da, forstår mig ikke helt på Twitter, men det er åbenbart et "tag" med Qureshi, og ikke et citat fra ham....

                Beklager mange gange!!!

                Edit: Også til jer andre...
                You almost gave me a heart attack !!!!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Jeg ved det ikke endnu, alt stoppede et kort øjeblik med at fungere, nu prøver jeg lige at finde mig selv igen...
                  Måske skal vi vænne os til tanken. Det kan blive et grimt vindue (igen).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    You almost gave me a heart attack !!!!
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Måske skal vi vænne os til tanken. Det kan blive et grimt vindue (igen).
                    Jeg bliver for tiden gjort meget opmærksom på et opslag på Facebook, om at man bare skal lave hostelyde/bevægelser i tilfælde at man udsættes for det... det lyder da lige til, så ja måske vi bare skal begynde at øve os, evt. rage en forkølelse til os, for det kan godt blive grimt, tænker ikke det er første gang vi/jeg kommer sådan på stikkerne, det kan jo potentielt blive HVER dag fra nu af og frem der pludselig kan dukke noget op på den her måde...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Falk tæt på FcK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No nonononononononononon no
                      FCK har lige hentet Kusk, de køber ikke Falk

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        FCK har lige hentet Kusk, de køber ikke Falk
                        Og BIF har garanteret ikke råd. Så er der kun FC Afrika tilbage der har råd eller udlandet..
                        jeg foretrækker udlandet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          De må ikke lave det selvmord det ville være at sælge Falk til BIF nu hvor vi står foran en ny start med KN
                          Om Falk ryger til FCK, BIF eller FCM så er det ringe af JH hvis ikke det bliver på sidste dag i vinduet ... Han må og skal afvente U21 og udenlandske klubber før han sælger ... At sælge allerede nu pga take-it-or-forget-it pres vil være SÅ amatøragtigt ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Toppel til AGF :-) .. Mit gæt ..
                            Det tror jeg nu ikke...Stefan Rasmussen/Mads Toppel må være 2 meget ens niveau mæssige målmænd. De svømmer heller ikke i penge deroppe og der vil være andre pladser der trænger til fornyelse før en superliga rutineret målmand erstattes med en anden. Jeg håber stadig at JH finder lidt ekstra penge på kistebunden og at vi dermed beholder MT...og ja, det er også et gæt/håb men jeg tror på det
                            Last edited by manner; 27-05-2015, 05:04.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det tror jeg nu ikke...Stefan Rasmussen/Mads Toppel må være 2 meget ens niveau mæssige målmænd. De svømmer heller ikke i penge deroppe og der vil være andre pladser der trænger til fornyelse før en superliga rutineret målmand erstattes med en anden. Jeg håber stadig at JH finder lidt ekstra penge på kistebunden og at vi dermed beholder MT...og ja, det er også et gæt/håb men jeg tror på det
                              Du har nok ret . Troede fejlagtigt at Stefan Rasmussen havde kontrakt udløb nu til sommer .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Om Falk ryger til FCK, BIF eller FCM så er det ringe af JH hvis ikke det bliver på sidste dag i vinduet ... Han må og skal afvente U21 og udenlandske klubber før han sælger ... At sælge allerede nu pga take-it-or-forget-it pres vil være SÅ amatøragtigt ...
                                Enig. Med det helt rigtige u21 EM for Falk kan der hurtigt komme bud fra Bundesligaen og den hollandske liga, hvor FCK, og (Gud forbyde det) BIF og FCM slet ikke kan være med. Lad os lige have is i maven her 💰

                                Comment

                                Working...
                                X