Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Næste uge bliver " forbudt for børn " det er et enormt vigtigt vindue. Hvis JH holder ord er der penge til forstærkning. F5 bliver testet for alvor. Vandrørene bliver banket, og rygterne skal nok komme.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Næste uge bliver " forbudt for børn " det er et enormt vigtigt vindue. Hvis JH holder ord er der penge til forstærkning. F5 bliver testet for alvor. Vandrørene bliver banket, og rygterne skal nok komme.
      Fremragende teaser

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Næste uge bliver " forbudt for børn " det er et enormt vigtigt vindue. Hvis JH holder ord er der penge til forstærkning. F5 bliver testet for alvor. Vandrørene bliver banket, og rygterne skal nok komme.
        Jo jo. Men sælger vi Falk/Emil kommer der jo bare flere penge i kassen der ikke vil blive brugt...
        Men glæder mig til en vild uge

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Nå nå, nogen må gerne komme med den vanlige kritik... Troede ellers ikke det var nødvendig..?

          ... men du forsvandt jo også, måske du ændrede mening...
          Det er denne slags der er lidt trættende i længden - det er ligegyldig brok i min optik:

          "Jo jo. Men sælger vi Falk/Emil kommer der jo bare flere penge i kassen der ikke vil blive brugt..."

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Det er denne slags der er lidt trættende i længden - det er ligegyldig brok i min optik:

            "Jo jo. Men sælger vi Falk/Emil kommer der jo bare flere penge i kassen der ikke vil blive brugt..."
            Okay...

            (vælger ikke at skrive mere, så kan du så se hvad du kan får det til at "virke som"...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Tror det jeg frygter mest, det er de vinduer der lukker efter vores...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Næste uge bliver " forbudt for børn " det er et enormt vigtigt vindue. Hvis JH holder ord er der penge til forstærkning. F5 bliver testet for alvor. Vandrørene bliver banket, og rygterne skal nok komme.
                Pjat med dig - vinduet lukker først 31/8 og det er ikke i næste uge men først om otte dage .... og det kunne jo være .....

                Men jeg ser frem til at blive glædeligt overrasket over tilgange i næste uge om end jeg frygter/forventer salg uden erstatninger ...
                Og det er ikke for børn ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Hvor mange spillere plejer vi, at have tilknyttet truppen? - Det kan måske sige noget om, om vi skal forvente tilgange eller afgange.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Det er denne slags der er lidt trættende i længden - det er ligegyldig brok i min optik:

                    "Jo jo. Men sælger vi Falk/Emil kommer der jo bare flere penge i kassen der ikke vil blive brugt..."
                    Syntes sgu du er pænt nærtagende...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                      Hvor mange spillere plejer vi, at have tilknyttet truppen? - Det kan måske sige noget om, om vi skal forvente tilgange eller afgange.
                      KN har udtalt at ca 26 i denne sæson ville være passende med alle de unge vi har i truppen... Og vi er 25 nu..
                      Så Lado+1 ud og 3 ind kunne ske

                      Comment


                        Intet nyt!?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                          Intet nyt!?
                          Jo

                          Comment


                            Udover datoen?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Jo

                              Comment


                                Han skriver vel med ham her:
                                http://www.tinkoffsaxo.com/team/riders/jesper-hansen-2/

                                Vores direktør er jo ikke så godt orienteret om hvad der rør sig, så man kunne frygte at han ikke har hørt at den anden Jesper Hansen har skrevet. Derfor signer han vel ovenstående som vores nye 1. keeper.

                                Comment

                                Working...
                                X