Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
optakt OB-FCV tirs. d. 7/4
Collapse
X
-
Jeg tror, det er seriøst ment. Men det er da rigtigt, at der findes nogle, der godt kan li at stikke til de negative...Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægBestemt ikke noget i vejen for at mene det seriøst , vi har alle ret til den mening man nu engang har men blev bare i tvivl om at der kunne være en del ironi anvendt i indlægget , måske for at stikke til os " sortseere "
Mere end de negative kan li at gøre det den anden vej...
Anyways er håbet altid lysegrønt, uanset graden af realisme. Jeg håber da vi kører Vestsjælland over i aften, men jeg tror ikke det Per nuværende er realistisk, at vi kan køre nogen som helst over.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Ja så er den venstre side aflivet og lagt helt død, håbede det var første eneste og sidste gang Håkon blev prøvet der sidst . Ser ud til vi skal sætte alt håb på højre side igen , eller at vi for engangs skyld får noget ud af de norske los hen over midtbanen ..Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægJa, det siger min forza app også. Vi får en sprudlende venstre side med Skogseid og Emil..........817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Nej jeg undrer mig også, men jeg har så meget tiltro til Ove at jeg ikke bliver overrasket, hvis Emil pludselig rammer det niveau som vi alle ved han har i sig......lad det bare blive i dag ;-).Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHvordan kan Emil Larsen blive ved med at starte inde? Han har ikke spillet en god kamp i næsten et år.
Comment
Comment