Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB-FCV tirs. d. 7/4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Lige knap breaking news men har hørt af omveje at Desler starter inde i morgen.
    ove skulle allerede igår have lovet ham det efter træning

    alt andet vil vel også være galmathias

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Det er jo en bizar indkøbspolitik der er ført de sidste 4 sæsoner. Skandaløst arbejde af skiftende personer i OB.
      Ja det minder mere som "blind høne finder også korn"..
      er dog stadig forundret over at Ove ikke har fået kørt JBL mere i stilling. Håber virkelig at KN får ham igang næste sæson

      Comment


        #33
        Ove ligger presset over på FCV

        http://www.bold.dk/nyt/ove-p-sidste-...-vestsjaelland

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Kirkeskov er en fuser. Men k:-)an ikke se fejlen i hverken Mikkelsen, Kryger indtil videre. Lado mangler målene - men jeg synes nu ikke det helt skidt ".. De er scooter som hårdtarbejdene spillere som har hjulpet med at ændre træningsmentaliteten i ådalen og samtidig får de ikke en løn der bare minder om tidligere lønninger...
          lasse Nielsen er vores vigtigste kort i forsvaret og oprykningen af Greve, desler og alle de andre er nu også rimelig godt.

          alle sportsdirektører har fusere. Jeg ligger mærke til det enormt positive årsregnskab og tænker at når vi får det fra 2015 ja så det næsten sorte tal vi har på bundlinjen.
          det skal JH altså også krediteres for - han er mere end bare sportsdirektør i Odense.

          - skulle tm få en god sæson i det svenske, jamen så det jo win win
          Det har åbenbart været en våd påske nogle steder :-) måske skal du holde lidt igen med snapsen :-)

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det skal han jo gøre. Men det er jo også indlysende, som tabellen ser ud, at presset ER på Slagelse, uanset hvad div trænere og andre siger. Selv hvis de, guderne forbyde det, skulle vinde i morgen, har de langt op i sikkerhed, med en uafgjort har de endnu længere, og med en OB-sejr er løbet i realiteten kørt for dem.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Det har åbenbart været en våd påske nogle steder :-) måske skal du holde lidt igen med snapsen :-)
              Årh det ville bare tage så meget af min daglige energi, hvis jeg skulle være sortseende.. Jeg er jubeloptimist, hvilket heller ikke altid er lige sundt ��

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Til gengæld så vil vi med en sejr gå forbi EFB og komme tæt på Hobro og Sønderjyske.
                To hold vi burde kunne gå forbi og sikre den 7. plads som er målet.
                Kan dog heller ikke se at vi skulle være bedre end nogen i top6.
                April kan give 12 point men maj ser hård ud så vi kan få brug for det...
                Last edited by Plum; 06-04-2015, 22:04.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Årh det ville bare tage så meget af min daglige energi, hvis jeg skulle være sortseende.. Jeg er jubeloptimist, hvilket heller ikke altid er lige sundt ��
                  Ha ha :-) .. Fedt med noget optimisme ..
                  Jeg håber altid på det bedste for min klub , men det smerter dybt når det ikke går som ønsket ..

                  Men optimist eller sortseer , vi er vel begge at finde på stadion stort set hver uge , ikk ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    http://www.fyens.dk/sport/OB-Kirkesk...rtikel/2690123

                    lidt om VB situationen

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      det er vel ganske forventeligt....må erkende det stadig slår mig som et af de mærkeligste indkøb i lang tid.....selvfølgelig kommer der ny træner til sommer så han får en ny chance - men mon ikke han skal videre til sommer?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        det er vel ganske forventeligt....må erkende det stadig slår mig som et af de mærkeligste indkøb i lang tid.....selvfølgelig kommer der ny træner til sommer så han får en ny chance - men mon ikke han skal videre til sommer?
                        Jo det ville nok være det bedste for alle parter..
                        KN er ikke tryllekunstner jo

                        Bedste scenarie var vel at afskibbe 2 af dem vi har og skaffe en med réel superligaklasse

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Kirkeskov er en fuser. Men kan ikke se fejlen i hverken Mikkelsen, Kryger indtil videre. Lado mangler målene - men jeg synes nu ikke det helt skidt ".. De er scooter som hårdtarbejdene spillere som har hjulpet med at ændre træningsmentaliteten i ådalen og samtidig får de ikke en løn der bare minder om tidligere lønninger...
                          lasse Nielsen er vores vigtigste kort i forsvaret og oprykningen af Greve, desler og alle de andre er nu også rimelig godt.

                          alle sportsdirektører har fusere. Jeg ligger mærke til det enormt positive årsregnskab og tænker at når vi får det fra 2015 ja så det næsten sorte tal vi har på bundlinjen.
                          det skal JH altså også krediteres for - han er mere end bare sportsdirektør i Odense.

                          - skulle tm få en god sæson i det svenske, jamen så det jo win win
                          Seriøst , mener du noget at det alvorligt ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Ha ha :-) .. Fedt med noget optimisme ..
                            Jeg håber altid på det bedste for min klub , men det smerter dybt når det ikke går som ønsket ..

                            Men optimist eller sortseer , vi er vel begge at finde på stadion stort set hver uge , ikk ?
                            har altid mit 1887 kort i lommen klar til at ramme mekka 👍

                            Comment


                              #44
                              Ifølge avisen går der rygter om at Emil har været skarp til træning i landskampe pausen. Lad os håbe han flytter disse takter ind på stadion i aften, for så vil vi jo få en helt ny dimension i vores offensiv!

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Seriøst , mener du noget at det alvorligt ?
                                Der er vel ikke, som sådan, noget i vejen med at mene den slags seriøst? ;-) Men hvis Richard ikke kan li "sortsyn" (Nogle ville måske kalde det "realisme") så må han hellere holde sig langt væk fra dette forum et par dage, hvis vi taber i aften... Så vil han få en ordentlig dosis "sortsyn", og det ville måske ikke være så godt for helbredet... ;-)

                                P.s Thomas Mikkelsen kommer, at best, tilbage til OB med kun marginalt mere spilletid end han fik hos os. Niveau fornægter sig ikke. (Hej Kirkeskov) Sortsyn/realisme activated.

                                :-)

                                God kamp.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X