Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB-FCV tirs. d. 7/4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Der er vel ikke, som sådan, noget i vejen med at mene den slags seriøst? ;-) Men hvis Richard ikke kan li "sortsyn" (Nogle ville måske kalde det "realisme") så må han hellere holde sig langt væk fra dette forum et par dage, hvis vi taber i aften... Så vil han få en ordentlig dosis "sortsyn", og det ville måske ikke være så godt for helbredet... ;-)

    P.s Thomas Mikkelsen kommer, at best, tilbage til OB med kun marginalt mere spilletid end han fik hos os. Niveau fornægter sig ikke. (Hej Kirkeskov) Sortsyn/realisme activated.

    :-)

    God kamp.

    MvH ChrisOB
    Bestemt ikke noget i vejen for at mene det seriøst , vi har alle ret til den mening man nu engang har men blev bare i tvivl om at der kunne være en del ironi anvendt i indlægget , måske for at stikke til os " sortseere "
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Bestemt ikke noget i vejen for at mene det seriøst , vi har alle ret til den mening man nu engang har men blev bare i tvivl om at der kunne være en del ironi anvendt i indlægget , måske for at stikke til os " sortseere "
      Jeg tror, det er seriøst ment. Men det er da rigtigt, at der findes nogle, der godt kan li at stikke til de negative...

      Mere end de negative kan li at gøre det den anden vej...

      Anyways er håbet altid lysegrønt, uanset graden af realisme. Jeg håber da vi kører Vestsjælland over i aften, men jeg tror ikke det Per nuværende er realistisk, at vi kan køre nogen som helst over.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #48
        Vi spiller 3-4-3 idag

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Vi spiller 3-4-3 idag
          Ja, det siger min forza app også. Vi får en sprudlende venstre side med Skogseid og Emil..........

          Comment


            #50
            Kan bare slet ikke magte tanken, hvis Osama A'ka'rac'e scorer mod os i dag. Aaaaaarrgghhh.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Ja, det siger min forza app også. Vi får en sprudlende venstre side med Skogseid og Emil..........
              Oh, du bittersøde sarkasme.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #52
                Hvordan kan Emil Larsen blive ved med at starte inde? Han har ikke spillet en god kamp i næsten et år.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Hvordan kan Emil Larsen blive ved med at starte inde? Han har ikke spillet en god kamp i næsten et år.
                  Troede Ove kunne sætte ham på plads, men han må jo se et eller abdet i ham...

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Ja, det siger min forza app også. Vi får en sprudlende venstre side med Skogseid og Emil..........
                    Ja så er den venstre side aflivet og lagt helt død, håbede det var første eneste og sidste gang Håkon blev prøvet der sidst . Ser ud til vi skal sætte alt håb på højre side igen , eller at vi for engangs skyld får noget ud af de norske los hen over midtbanen ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Hvordan kan Emil Larsen blive ved med at starte inde? Han har ikke spillet en god kamp i næsten et år.
                      Nej jeg undrer mig også, men jeg har så meget tiltro til Ove at jeg ikke bliver overrasket, hvis Emil pludselig rammer det niveau som vi alle ved han har i sig......lad det bare blive i dag ;-).

                      Comment


                        #56
                        DALGÅRD!!! Så er vi i gang...

                        Comment


                          #57
                          Tommy, nu har jeg bagt sådan en fin kamptråd og så er du bare så ligeglad.
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment

                          Working...
                          X