Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB-FCV tirs. d. 7/4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ja for få år siden spillede man altid 2 runder i påsken. Skærtorsdag og 2 påskedag. Men det kan vel ikke lade sig gøre mere med den tv aftale. En spillerunde er jo bredt ud over 4 dage.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
      Ikke nødvendigvis. Dessler ind for Greve, Dessler og Falk bytter plads.
      Det bliver måske for offensivt. Og hvis Emil fortsætter som hidtil, så er der mere fornuft i at hive ham ud af startopstillingen - han har bare så forbandet højt en topniveau, hvis han nogensinde finder det igen (og så er tager han faktisk betydeligt flere defensive løb end tidligere. Ikke at han på nogen måde er god defensivt, men point for forsøget).
      pardon...jeg læste det som du mente RF ind bag Dalgård-Lado/Kryger, og i så fald ville det være svært at finde plads til Spellman. Der er heldigvis en del variations muligheder, jeg kan nu også godt se at Greve kan være slem ved et lidt tungt cf hos FCV. Det hele er heldigvis Oves beslutning og ham der skal have rosen hvis vi vinder, og det modsatte hvis der indtræder en katastrofe med et nederlag
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Tror der er god grund til optimisme før i morgen.

        Har været kort forbi et par træninger i sidste uge. Dog kun kortvarig. I modsætning til en træning jeg så før Brøndbykampen, synes jeg der har været god intensitet og gejst på denne gang. Om det skyldes, at en del spillere har været med landshold, trænerteamets arbejde, et mix af de to eller noget helt fjerde er jo svært at sige.

        Jeg synes dog det har været godt at opleve, at der er blevet trænet i nogle af de ting, vi har været ringest til i lang tid: Genpres fra vores forsvarsspillere, når vi har clearet indlæg fra modstanderen samt indlæg fra fløjene. Synes især det var dejligt at se en del skarpe indlæg fra JBL. Håber det lykkes at få ham tilbage i form.

        Comment


          #19
          Jeg er sikker på point, men Festersen laver et mål på en forsvarsfejl af en art, så vi skal score. Mon ikke TD nu er klar nok til det.

          Emil. Når han er bedst, er han holdets bedste - eller i al fald lige så god som RF, når han er bedst. Men når han er dårlig, som nu, må overvejelsen være, hvad der er bedst for ham og holdet. Startopstilling eller indskiftning. Det er desværre noget siden jeg har været på stadion, men dengang som nu på tv ser Emil ud til at have taget på i vægt og dermed mistet hurtigheden. Uden den, bør nogen kunne spille pladsen bedre.
          Hvis Emil igen er i startopstillingen uden at præstere, falder det tilbage på Ove.
          Bolden er rund

          Comment


            #20
            Lad os håbe Daniel Høgh er tilbage i midterforsvaret. Halgrimur har ikke været nogen succes derinde. Måske fordi han og Lasse Nielsen ikke er helt sammenspillet endnu, men Daniel og Lasse har gjort det godt sammen.

            Comment


              #21
              Zohore ikke klar men Desler er heldigvis

              http://www.fyens.dk/sport/Zohore-sta...rtikel/2690085

              Comment


                #22
                Med Zohore ude håber jeg på denne her

                MT
                HS-DH-LN-AS
                MD-HJ-AB-RF
                MS
                TD

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Zohore ikke klar men Desler er heldigvis

                  http://www.fyens.dk/sport/Zohore-sta...rtikel/2690085
                  ærgerligt med KZ, så må TD nok alene på toppen. Det bliver nok for stationært med TD og Lado, men det kan måske give plads til Greven af Odense
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Med Zohore ude håber jeg på denne her

                    MT
                    HS-DH-LN-AS
                    MD-HJ-AB-RF
                    MS
                    TD
                    Håber ikke på HJ på midtbanen, ser hellere Greve inde. Ville dog nok foretrække HJ på højre back over Skogseid.

                    Comment


                      #25
                      Lado og Dalle på toppen!

                      Comment


                        #26
                        Kirkeskov helt ude af truppen
                        http://www.bold.dk/nyt/kirkeskov-ude...-til-bunddrama

                        Comment


                          #27
                          Det er fanme sindssygt. De 2 venstre backs vi hentede til sommer er simpelthen for dårlige til bænken?? Eller er JBL skadet?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Det er fanme sindssygt. De 2 venstre backs vi hentede til sommer er simpelthen for dårlige til bænken?? Eller er JBL skadet?
                            Kryger hentet som hb er jo på ingen måde i spil til den plads .
                            Mikkelsen er heldigvis lejet ud og Lado er vel kun i spil pga skader ..

                            Det klatmaleri Poul Makværk startede har JH overtaget og maler lystigt videre på , men har vist vendt penslen forkert ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Det er jo en bizar indkøbspolitik der er ført de sidste 4 sæsoner. Skandaløst arbejde af skiftende personer i OB.

                              Comment


                                #30
                                Kirkeskov er en fuser. Men kan ikke se fejlen i hverken Mikkelsen, Kryger indtil videre. Lado mangler målene - men jeg synes nu ikke det helt skidt ".. De er scooter som hårdtarbejdene spillere som har hjulpet med at ændre træningsmentaliteten i ådalen og samtidig får de ikke en løn der bare minder om tidligere lønninger...
                                lasse Nielsen er vores vigtigste kort i forsvaret og oprykningen af Greve, desler og alle de andre er nu også rimelig godt.

                                alle sportsdirektører har fusere. Jeg ligger mærke til det enormt positive årsregnskab og tænker at når vi får det fra 2015 ja så det næsten sorte tal vi har på bundlinjen.
                                det skal JH altså også krediteres for - han er mere end bare sportsdirektør i Odense.

                                - skulle tm få en god sæson i det svenske, jamen så det jo win win

                                Comment

                                Working...
                                X