Annoncering

Collapse
No announcement yet.

BIF Fans opførsel.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Brøndby IF - den perfekte cocktail af stupiditet og arrogance.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Enig... og det hele kommer jo af at BIF ikke tør tage det opgør med deres fangrupper som har været påkrævet gennem de sidste ti-femten år, men til stadighed skubber det fra sig, i håb om at det forsvinder af sig selv... ,o(

      Mvh

      MaxHH
      det lugter langt væk af at DBU har hvisket i BIF-ørene at de skal have styr på deres fans, eller vil der komme en pointstraf ved næste "uheldige" episode.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        FCN's holdning

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ration/5507027

        Comment


          #19
          Jeg har lige læst oplæget fra "hestens egen mund", brondby.com (http://brondby.com/nyhed/2015/04/02/...er-paa-udebane).
          Jeg ville lige sikre mig, at det ikke er en vinkling fra pressen, der får Brøndby til at fremstå mere arrogante end deres oplæg reelt er, fordi det giver bedre overskrifter... det er desværre ikke tilfældet.

          Jeg håbede at det reelt var et oplæg til dialog og en anerkendelse af de problemer de har med idioter mellem deres fans. Det sidste gør de, men mht. dialog, så er "..med et ønske og en forventning om, at rammerne på udebaneafsnittene forbedres.." ikke ligefrem oplæg til dialog. En forventning?

          Og til deres punkter? Det net de foreslår er sikkert effektivt mht. at stoppe kasteskyts. For mit eget vedkommende er det også den direkte årsag til, at jeg ikke var på Brøndby stadion sidst OB kom forbi. Det ødelægger simpelthen udsynet for mig. Jeg har svært ved at abstraherer fra nettet, så spillet bliver sværere at følge. Surt, for på godt og ondt er Brøndby stadion tit en meget intens oplevelse.

          "I udebaneafsnittet til kampen mod Brøndby IF skal der som minimum gælde stadionregler som i vedlagte eksemplar.". Vedlagte eksemplar fremgår ikke af hjemmesiden, men nu vil Brøndby simpelthen diktere reglerne på andre klubbers stadion? Det er lige så gennemtænkt som "Adgangsforholdene er tilstrækkelige for at kunne imødekomme det pres fra de mange gæstefans.". Åh ja, så ombygger vi da lige stadion og afspærrer alle offentlige veje i området. Fordi Brøndby kommer forbi. 2 gange om året. Det er lige så idiotisk som at Silkeborg skal udbygge stadion til 10.000 personer pga. DBUs underlige regler - på trods af et tilskuersnit langt under.

          I øvrigt skal Brøndbys sikkerhedschef indover de fleste beslutninger (eks. godkendelse af det opsatte net) og Brøndby bestemmer også, hvor langt man skal retsforfølge eventuelle uroelementer.

          Det er topmålet af arrogance og elendig kommunikation. Havde de 8 punkter været lagt ud som Brøndbys oplæg til dialog, for at få bugt med tilskuerproblemerne, så havde det været noget andet.
          Som FCNs direktør Palmå udtaler i ekstrabladet (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ration/5507027), så minder det her om Brøndbys tilgang til TV-forhandlingerne: Vores måde og kun vores måde, for vi er de eneste, der har forstået det.

          Fint at Brøndby endelig signalerer, at de tager det massive problem med tilskueruroligheder de har, alvorligt. Surt at de vælger at gøre det arrogant og diktatorisk.
          Og så håber jeg virkelig ikke, at de net bliver permanente rundt omkring. I Slagelse er maskerne, såvidt jeg kunne bedømme, større, så der blev udsynet ikke generet i samme grad som hos BIF.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
            Jeg har lige læst oplæget fra "hestens egen mund", brondby.com (http://brondby.com/nyhed/2015/04/02/...er-paa-udebane).
            Jeg ville lige sikre mig, at det ikke er en vinkling fra pressen, der får Brøndby til at fremstå mere arrogante end deres oplæg reelt er, fordi det giver bedre overskrifter... det er desværre ikke tilfældet.

            Jeg håbede at det reelt var et oplæg til dialog og en anerkendelse af de problemer de har med idioter mellem deres fans. Det sidste gør de, men mht. dialog, så er "..med et ønske og en forventning om, at rammerne på udebaneafsnittene forbedres.." ikke ligefrem oplæg til dialog. En forventning?

            Og til deres punkter? Det net de foreslår er sikkert effektivt mht. at stoppe kasteskyts. For mit eget vedkommende er det også den direkte årsag til, at jeg ikke var på Brøndby stadion sidst OB kom forbi. Det ødelægger simpelthen udsynet for mig. Jeg har svært ved at abstraherer fra nettet, så spillet bliver sværere at følge. Surt, for på godt og ondt er Brøndby stadion tit en meget intens oplevelse.

            "I udebaneafsnittet til kampen mod Brøndby IF skal der som minimum gælde stadionregler som i vedlagte eksemplar.". Vedlagte eksemplar fremgår ikke af hjemmesiden, men nu vil Brøndby simpelthen diktere reglerne på andre klubbers stadion? Det er lige så gennemtænkt som "Adgangsforholdene er tilstrækkelige for at kunne imødekomme det pres fra de mange gæstefans.". Åh ja, så ombygger vi da lige stadion og afspærrer alle offentlige veje i området. Fordi Brøndby kommer forbi. 2 gange om året. Det er lige så idiotisk som at Silkeborg skal udbygge stadion til 10.000 personer pga. DBUs underlige regler - på trods af et tilskuersnit langt under.

            I øvrigt skal Brøndbys sikkerhedschef indover de fleste beslutninger (eks. godkendelse af det opsatte net) og Brøndby bestemmer også, hvor langt man skal retsforfølge eventuelle uroelementer.

            Det er topmålet af arrogance og elendig kommunikation. Havde de 8 punkter været lagt ud som Brøndbys oplæg til dialog, for at få bugt med tilskuerproblemerne, så havde det været noget andet.
            Som FCNs direktør Palmå udtaler i ekstrabladet (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ration/5507027), så minder det her om Brøndbys tilgang til TV-forhandlingerne: Vores måde og kun vores måde, for vi er de eneste, der har forstået det.

            Fint at Brøndby endelig signalerer, at de tager det massive problem med tilskueruroligheder de har, alvorligt. Surt at de vælger at gøre det arrogant og diktatorisk.
            Og så håber jeg virkelig ikke, at de net bliver permanente rundt omkring. I Slagelse er maskerne, såvidt jeg kunne bedømme, større, så der blev udsynet ikke generet i samme grad som hos BIF.
            Brøndby har altid opført sig arrogant og diktatorisk - nøglen her er, at man ikke skal give efter for det. Dialog kan man altid gå ind i, men her er der tale om et diktat, og det skal ingen klubber finde sig i.

            Specielt ikke fordi vores stadions ER sikkerhedsgodkendt af DBU. Det eneste Brøndby her tager alvorligt er truslen om flere bøder og evt. pointstraf og intet andet.

            Vi andre skal ikke tvinges til at sætte ekstra foranstaltninger op bare fordi Brøndby er træt af at få bøder.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #21
              er man ikke snart så langt med den klub,at man måske skulle overveje om der er brug for dem i dansk fodbold,de ska da ikke blande sig i hvad OB og andre klubber gør ved folk der overtræder loven,og bestemme hvad de skal gøre ved deres baner,at de har fans der i bund og grund er ligeglade med deres klub,betyder vel for pokker ikke at andre klubber skal straffes på pengepungen.
              I OB har vi tag over udebane afsnittet,og så er det ikke så dyrt,men de klubber der ikke har da vil bare den del koste en formue.
              Som en skrive det lugter langt væk af at de har fået en kraftig løftet pegefinger af DBU og det ska i deres verden så være andre klubber der skal bøde for.

              Comment


                #22
                NU har OB f.eks. kørt en ret streng karantænepolitik, som indimellem har været ekstremt hård, også for hård efter min mening, men det har da været ret effektivt, der er jo meget sjældent ballade fra OBs fans, men vi er selvfølgelig også lidt færre.

                Det jeg ikke forstår er, hvorfor BIF ikke kan gøre det samme? Hvad gør de overhovedet, i forhold til at skride ind over deres uheldige elementer, hvad foregår der af samarbejde mellem klub og fangrupperinger, er der nogen, som er kloge på det? Det virker på mig som om, at de er totalt berøringsangste, og i stedet forsøger at tørre ansvaret af på alle andre.

                Comment


                  #23
                  FCK´s holdning - svært at være voldsomt uenig.

                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...format/5507145

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    NU har OB f.eks. kørt en ret streng karantænepolitik, som indimellem har været ekstremt hård, også for hård efter min mening, men det har da været ret effektivt, der er jo meget sjældent ballade fra OBs fans, men vi er selvfølgelig også lidt færre.

                    Det jeg ikke forstår er, hvorfor BIF ikke kan gøre det samme? Hvad gør de overhovedet, i forhold til at skride ind over deres uheldige elementer, hvad foregår der af samarbejde mellem klub og fangrupperinger, er der nogen, som er kloge på det? Det virker på mig som om, at de er totalt berøringsangste, og i stedet forsøger at tørre ansvaret af på alle andre.

                    Ja OB slog hårdt ned på nogen og det kunne i degrad mærkes på stemnings afsnittet,Brønby gjorde det samme og sikke en ballede der blev hos fansne og vupti straffen nedsat til en kamp,og sikkerhedschefen blev fyret for skadelig virkning i klubben,og det fortæller vel i bund og grund alt om den klub......

                    Comment


                      #25
                      Deres krav om net viste sig jo at være fuldstændig ligegyldigt, da deres fans rev nettet ned inde i parken("formentlig fordi det ikke var grønt" udtaler Brøndby). Man kan simpelthen ikke tage den klub seriøst, hvilket deres seneste svar på kritikken fra de andre klubber også viser.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        FCK´s holdning - svært at være voldsomt uenig.

                        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...format/5507145
                        Bravo

                        Comment


                          #27
                          Tror ikke BIF har kig på at signe Nikolaj Madsen, så han behøver vel ikke fedte for noget. Jeg undres.

                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...oendby/5507489

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #28
                            Det er en sort dag, når man er enig med Anders Hørsholt om noget fodbold-relateret...
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Det er en sort dag, når man er enig med Anders Hørsholt om noget fodbold-relateret...
                              Hahaha, Riffel. Langfredag fik lige en helt ny betydning

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...nterne/5506966

                                syntes som sådan det virker som nogle fornuftige tiltag.....MEN jeg bryder mig ikke om de kommer, som krav fra BIF fordi de ikke selv magter at styre deres tilhængere.

                                - kom de her forslag nu fra DBU eller divisionsforeningen, eller hvor sådan noget nu skal komme fra - så var det noget andet. Men her der kommer det altså til at se meget ud som om BIF frygter flere bøder pga egne forstyrrende elementer.....
                                specielt lusket er det at de kun skriver til de fem klubber de mangler at møde i indeværende sæson. Så må resten vel komme til næste sæsonstart. Kunne de have held til at få disse 5 klubber "lokket" med til disse "forbedringer" kan det blive vanskeligt for de øvrige klubber at sige nej til at "opgradere" deres stadion til at modstå BIF"fans". Jeg må fastholde at det er en 8 punkter lang ansvarsfraskrivelse og pressionsforsøg. Det er usmageligt og det tendere rocker/mafiametoder når der er trusler om at lade deres "fans" blande sig med andre på familietribuner og andre steder på stadion, det ender ud med tommere tribuner, og en mængde uprovokerede voldsepisoder som hjemmeklubben så kan være ansvarlig for, idet det ikke foregår på udeafsnittet. Det hele er så ulækkert gennemtænkt at DBU må stramme op og omgående få det gjort krystalklart hvor ansvaret bliver placeret når det går galt igen. Det må selvf. gerne ske i samarbejde med de øvrige klubber i divisionsforeningen som må stå skulder ved skulder og ikke lade sig påvirke af af BIFs diktater
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X