Annoncering

Collapse
No announcement yet.

FCV-OB reserve liga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    FCV-OB reserve liga

    Lado scorer 2 i dagens nederlag

    http://www.fyens.dk/sport/OB-reserve...rtikel/2682542

    #2
    Fyens.dk skriver at JBL bliver skadet efter 20 min. Men intet om det her hvor man også ser start 11

    http://www.ob.dk/artikel/obs-reserver.aspx

    Comment


      #3
      https://www.youtube.com/watch?v=39-FYkugmP8

      Comment


        #4
        Edderrøgeme nogle tynde straffespark i den kamp. Det der begås mod Schoop er næsten urkomisk. Anede ikke at Lado var venstrebenet?

        Comment


          #5
          det er egentlig også underligt at CR ikke præsenteres for det røde kort når dommeren taksere det dømmer det sidste straffespark og tilmed giver en advarsel
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Målet til 3-0 var super godt. Resten var jo komiske straffespark og kluddermål...

            Comment


              #7
              -men det hele tæller..lad os håbe at en dårlig generalprøve giver en god "premiere :-/

              Comment


                #8
                Enig. Det er godt nok vanvittigt så tynde straffespark, der bliver dømt.

                Comment


                  #9
                  Jeg så, Daniel Høegh havde lagt den her kommentar op på Twitter i går: "Var aktør i en mistænkelig mærkelig kamp i reserveligaen idag! 4 straffespark dømt - ingen af dem korrekte!!! Desuden et slutresultat på 4-3"
                  Efter at have set den der highlight video, så kan jeg sgu godt forstå, hvad han mener. De der straffespark ser godt nok meget mistænksomme ud!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                    Jeg så, Daniel Høegh havde lagt den her kommentar op på Twitter i går: "Var aktør i en mistænkelig mærkelig kamp i reserveligaen idag! 4 straffespark dømt - ingen af dem korrekte!!! Desuden et slutresultat på 4-3"
                    Efter at have set den der highlight video, så kan jeg sgu godt forstå, hvad han mener. De der straffespark ser godt nok meget mistænksomme ud!
                    Kunne der spilles på kampen?
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Kunne der spilles på kampen?
                      Det vil jeg umiddelbart tro, men det kan jo ikke udelukkes, at dommeren bare har haft en dårlig dag.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                        Det vil jeg umiddelbart tro, men det kan jo ikke udelukkes, at dommeren bare har haft en dårlig dag.
                        En dårlig dag kan ikke forklare 4 ekstremt tynde straffespark. Det der er bare mistænkeligt. Han havde jo frit udsyn til dem alle sammen - Nægter at tro på, at der er nogen der kan have en så dårlig en dag.

                        Men ja - det kan ikke udelukkes.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          En dårlig dag kan ikke forklare 4 ekstremt tynde straffespark. Det der er bare mistænkeligt. Han havde jo frit udsyn til dem alle sammen - Nægter at tro på, at der er nogen der kan have en så dårlig en dag.

                          Men ja - det kan ikke udelukkes.

                          MvH ChrisOB
                          Min første indskydelse var også - ja, matchfixing - men jeg kan næsten ikke tro, at det sker samme dag, hvor der udkommer en dokumentar omkring nøjagtig samme emne plus der oven i det er seks mand for retten i København også for matchfixing. Det ville være ualmindelig dårlig timing. Men nogle gange overgår fantasien sgu virkeligheden.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Kunne der spilles på kampen?
                            Jeg så i hvert fald, at bet365 havde odds på kampen.

                            Comment


                              #15
                              Overalt i hele verden, har man kunne oddse på kampen. Men matchfixing, arg rolig nu. Det ville være underligt med en kamp, der har så dårlig likvitet. Jeg tror mere på, at det er en dommer, der får lagt en alt for tynd linie, og vælger at holde fast i den.

                              Comment

                              Working...
                              X