Annoncering

Collapse

No announcement yet.

FCV-OB reserve liga

Collapse

X
- 

Fyens.dk skriver at JBL bliver skadet efter 20 min. Men intet om det her hvor man også ser start 11
http://www.ob.dk/artikel/obs-reserver.aspx
 - 

Jeg så, Daniel Høegh havde lagt den her kommentar op på Twitter i går: "Var aktør i en mistænkelig mærkelig kamp i reserveligaen idag! 4 straffespark dømt - ingen af dem korrekte!!! Desuden et slutresultat på 4-3"
Efter at have set den der highlight video, så kan jeg sgu godt forstå, hvad han mener. De der straffespark ser godt nok meget mistænksomme ud!
Comment
 - 

Kunne der spilles på kampen?Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlægJeg så, Daniel Høegh havde lagt den her kommentar op på Twitter i går: "Var aktør i en mistænkelig mærkelig kamp i reserveligaen idag! 4 straffespark dømt - ingen af dem korrekte!!! Desuden et slutresultat på 4-3"
Efter at have set den der highlight video, så kan jeg sgu godt forstå, hvad han mener. De der straffespark ser godt nok meget mistænksomme ud!
Comment
 - 

En dårlig dag kan ikke forklare 4 ekstremt tynde straffespark. Det der er bare mistænkeligt. Han havde jo frit udsyn til dem alle sammen - Nægter at tro på, at der er nogen der kan have en så dårlig en dag.Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægDet vil jeg umiddelbart tro, men det kan jo ikke udelukkes, at dommeren bare har haft en dårlig dag.
Men ja - det kan ikke udelukkes.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
 - 

Min første indskydelse var også - ja, matchfixing - men jeg kan næsten ikke tro, at det sker samme dag, hvor der udkommer en dokumentar omkring nøjagtig samme emne plus der oven i det er seks mand for retten i København også for matchfixing. Det ville være ualmindelig dårlig timing. Men nogle gange overgår fantasien sgu virkeligheden.Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEn dårlig dag kan ikke forklare 4 ekstremt tynde straffespark. Det der er bare mistænkeligt. Han havde jo frit udsyn til dem alle sammen - Nægter at tro på, at der er nogen der kan have en så dårlig en dag.
Men ja - det kan ikke udelukkes.
MvH ChrisOB
Comment

Comment