Annoncering
Collapse
No announcement yet.
FCV-OB reserve liga
Collapse
X
-
Fyens.dk skriver at JBL bliver skadet efter 20 min. Men intet om det her hvor man også ser start 11
http://www.ob.dk/artikel/obs-reserver.aspx
-
Jeg så, Daniel Høegh havde lagt den her kommentar op på Twitter i går: "Var aktør i en mistænkelig mærkelig kamp i reserveligaen idag! 4 straffespark dømt - ingen af dem korrekte!!! Desuden et slutresultat på 4-3"
Efter at have set den der highlight video, så kan jeg sgu godt forstå, hvad han mener. De der straffespark ser godt nok meget mistænksomme ud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlægJeg så, Daniel Høegh havde lagt den her kommentar op på Twitter i går: "Var aktør i en mistænkelig mærkelig kamp i reserveligaen idag! 4 straffespark dømt - ingen af dem korrekte!!! Desuden et slutresultat på 4-3"
Efter at have set den der highlight video, så kan jeg sgu godt forstå, hvad han mener. De der straffespark ser godt nok meget mistænksomme ud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægDet vil jeg umiddelbart tro, men det kan jo ikke udelukkes, at dommeren bare har haft en dårlig dag.
Men ja - det kan ikke udelukkes.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEn dårlig dag kan ikke forklare 4 ekstremt tynde straffespark. Det der er bare mistænkeligt. Han havde jo frit udsyn til dem alle sammen - Nægter at tro på, at der er nogen der kan have en så dårlig en dag.
Men ja - det kan ikke udelukkes.
MvH ChrisOB
Comment
Comment