Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Observationer og karakterer fra OB - Esbjerg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Observationer og karakterer fra OB - Esbjerg

    Da jeg aldrig har gået i skole under den "nye" karaktérscala, hvor alle får 12, så kommer der en hård bedømmelse efter den gamle 13-scala.

    Toppel: Får 6. Virker meget usikker og fejlcastet til superligaen. Har dog nogle redninger som gør, at han består i dag.

    Skogseid: Får 03. Var bagefter i hele kampen. Havde OB mødt et bedre hold, som havde evnerne til at udnytte OB's dårligste spiller, så var nederlaget blevet meget større.

    L. Nielsen: Får 7. Har nogle gode indgreb, men virker af og til som om, at han taber hovedet og står fejlplaceret, eller farer forvildet rundt.

    Jonasson: Får 5. Det kører ikke for Jonasson i dag. Han var virkelig ringe. Dårlige placeringer uden indgreb - det er dumpet.

    Skulason: Får 6. Min søn mente godt nok, at han var megadårlig, men jeg synes, at Skulason gjorde det ok til bestået - men heller ikke mere.

    Emil Larsen: Får 5. Puha Emil Larsen! Faktisk synes jeg snart, at det er hån mod andre spillere, at han skal starte inde. Trækker sig i tacklinger, løber næsten ikke, har en opgivende attitude. Jeg tror, at Lyngby er den næste klub til ham, nu når han gerne vil til hovedstaden. Dog kom han frem til nogle chancer, som dog blev fornærmende ringe afsluttet.

    Rasmus Falk: Får 5 af mig! En af grundene til at Skogseid så meget dårlig ud i dag, var Rasmus Falks defensiv. Falk hjælper slet ikke til defensivt, og efterlader en motorvej til Esbjerg. Han kan nogle ting offensivt - vi så dem bare ikke ret meget i dag.

    Spelmann: Får 7. Sammen med Lasse Nielsen var han 1 af 2 som gav sig for holdet i dag. Det rækker dog ikke til mere end et 7-tal.

    Azer: Får 6: Azer består i dag. Er ikke megadårlig, men bringer heller ikke noget iøjnefaldende godt.

    Dalgaard: Får 5. Man fornemmer hans farlighed, men når der ikke er nogen der kan sætte ham op, så kommer Thomas Dalgaard ikke i de situationer, hvor han kan blive rigtig farlig.

    Greve: Får 5. I store dele af kampen havde jeg glemt, at han var med. var meget usynlig og brændte på det skammeligste OB's største chance.


    Jeg er en stor fan af Ove P. Men et eller andet er gået galt i dag. Opstillingen virkede ikke, og forsvaret virkede meget usikkert. Samtidig var midtbanen meget lidt kreativ og angriberne fik ikke noget at arbejde med. Det er en hån mod andre fodboldspillere, at Emil Larsen skal blive ved med at starte inde. Hvis der ikke er nogle andre på bænken der kan erstatte ham, så må man jo hive en juniorspiller op, der i det mindste kan kæmpe. Samtidig mangler OB hårdt spillere med klasse og selvtillid - der venter et stort arbejde i sommerens transfermarked for OB. Ove P. får i øvrigt 03 i dag.

    Det kan godt være at I mener, at mine karakterer er hårde, men jeg mener 100% at holdet dumpede i dag mod et middelmådigt Esbjerg-hold. Så derfor får mange af spillerne selvfølgelig dumpekarakterer. Hold kæft hvor var det skidt.
    Last edited by Københavnstinker; 20-03-2015, 22:56.

    #2
    Mærkelige karakterer - undskyld jeg ikke uddyber.
    Bolden er rund

    Comment


      #3
      Jeg syntes faktisk de er meget passende- undskyld jeg ikke uddyber

      Toppel kunne måske have fået en pind mere

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
        Mærkelige karakterer - undskyld jeg ikke uddyber.
        Jeg ved godt, at det er en subjektiv vurdering når man giver karakterer. Eller er det scalaen du synes er mærkelig? Jeg mener, at der var mange der dumpede i dag.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg syntes faktisk de er meget passende- undskyld jeg ikke uddyber

          Toppel kunne måske have fået en pind mere
          Ja, den vipper lidt med Toppel. Jeg bliver aldrig fan af ham.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Ja, den vipper lidt med Toppel. Jeg bliver aldrig fan af ham.
            Det gør jeg heller ikke. Men ret skal være ret. Han var en af de mindst ringe idag

            Comment


              #7
              Man skulle fandme tro, at vi lige var blevet savet over med 4-1 mod HB Køge igen. Så skidt var det sgu ikke.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Man skulle fandme tro, at vi lige var blevet savet over med 4-1 mod HB Køge igen. Så skidt var det sgu ikke.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hehe, fodboldfans. You gotta love 'em.
                  Lige så mange skud på mål som mod FCK, men mere possession.

                  FCK-kampen var "flot fight" fordi vi vandt, denne her var "ren lort", fordi vi tabte. Spillemæssigt var vi klart bedre i dag end mod FCK. Tror du virkelig på, at spillerne gav sig 4% mindre i "fight" i denne her kamp...??? Og at det var udslaget?

                  Men selvfølgelig kommer det emotionelle jo tit ind og blokerer for al logisk tankegang.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Hehe, fodboldfans. You gotta love 'em.
                    Lige så mange skud på mål som mod FCK, men mere possession.

                    FCK-kampen var "flot fight" fordi vi vandt, denne her var "ren lort", fordi vi tabte. Spillemæssigt var vi klart bedre i dag end mod FCK. Tror du virkelig på, at spillerne gav sig 4% mindre i "fight" i denne her kamp...??? Og at det var udslaget?

                    Men selvfølgelig kommer det emotionelle jo tit ind og blokerer for al logisk tankegang.
                    ... og lige så tit kommer arrogancen, og tager patent på logik...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Hehe, fodboldfans. You gotta love 'em.
                      Lige så mange skud på mål som mod FCK, men mere possession.

                      FCK-kampen var "flot fight" fordi vi vandt, denne her var "ren lort", fordi vi tabte. Spillemæssigt var vi klart bedre i dag end mod FCK. Tror du virkelig på, at spillerne gav sig 4% mindre i "fight" i denne her kamp...??? Og at det var udslaget?

                      Men selvfølgelig kommer det emotionelle jo tit ind og blokerer for al logisk tankegang.
                      Hvor må det være så evigt befriende altid at have "logisk tankegang" i nederlagets stund. Der findes intet bedre, at få sådan en omgang "tag jer sammen ikke-logisk tænkende wankers" fra bedrevidende, nedladende medfans, når man har tabt en kamp. Mere! Oh kom med mere "logik". Vil du ikke nok?

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #12
                        Fyens har samlet lidt fra twitter

                        http://www.fyens.dk/sport/Fans-raser...rtikel/2681463

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Hehe, fodboldfans. You gotta love 'em.
                          Lige så mange skud på mål som mod FCK, men mere possession.

                          FCK-kampen var "flot fight" fordi vi vandt, denne her var "ren lort", fordi vi tabte. Spillemæssigt var vi klart bedre i dag end mod FCK. Tror du virkelig på, at spillerne gav sig 4% mindre i "fight" i denne her kamp...??? Og at det var udslaget?

                          Men selvfølgelig kommer det emotionelle jo tit ind og blokerer for al logisk tankegang.
                          Jeg er på ingen måde enig i, at vi var bedre mod Esbjerg end mod FCK. Det kan man sgu ikke bruge skud på mål og possession til at vurdere.

                          Der var så store huller i forsvaret i kampen i går og så dårlig organisation på hele holdet, at det var et rent mareridt. Esbjerg havde nok succes med at slå bolde ned bag vores forsvar og få store chancer eller optræk til store chancer en 7-8 gange (I kid you not, tæl selv efter). Var det sket mod FCK, havde resultatet nok været et helt andet.
                          Imod FCK var vi organisatorisk fantastiske og en smule heldige i den første time af kampen. Derefter begyndte vi også at skabe chancer og fik så det heldige mål. Vi spillede en fin kamp med stærk organisation, hvor vi lige så godt kunne have tabt som vundet.

                          Mod Esbjerg spillede vi en rædderlig og naiv kamp, som vi på intet tidspunkt var tæt på at vinde. Esbjergs simple spillestil og hurtige dybdeløb kunne vi på ingen måde gøre noget ved. Forsvaret var fuldstændig ude af synch, og det var vel nok vores taktisk og organisatorisk dårligste kamp med Ove.
                          Vi havde en god periode på 15-20 minutter i anden halvleg. Det var det. Vi formåede ikke engang at formøble et pres i de sidste ti minutter.

                          Det er så forfejlet af dig at sammenligne Esbjerg-kampen med FCK-kampen alene baseret på skud på mål og possession. Check den her side ud, http://tylervigen.com, det er nok noget for dig!

                          Comment


                            #14
                            Er stort set enig mener dog 5 til emil larsen er for meget,ikke engang under opvarmningen kunne han vise engagement så et 2 tal herfra.
                            og skogseid vil jeg godt give et 5 tal for hans gode indlæg fra kanten, nå rman ser på alle deringe udførte frispark og hjørnespark forstår jeg ikke
                            hvorfor det ikke er skogseid dertager dem han har da omkring 200% mere præcision end ari og emil
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              #15
                              Kampen mod EfB lærte mig at Ove igen får ret i sin udtalelse efter RFC kampen i efteråret, at foråret vil blive en lang kamp for overlevelse. Hvilket "tilbageslag" for os i går, og hvilket held at vi stadig har 10 point at tære på...7. pladsen virker uopnåelig pt.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X