Spelman får min stemme alene pga. hans evige arbejdsraseri og hans skønne nærkampe (for godt spil var der ikke så meget af fra hans side i dag - ej heller fra nogen andre)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
MOM OB-Esbjerg
Collapse
X
-
Lado får min for og forsøge lidt til sidst... eller spellman.. Syntes faktisk det er forårets dårligste indsats... da vi gik med det samme, hvad skete der efterfølgende kom de ikke ned og takkede for støtten? Selv på sådan lorte spillede kamp.
Ud over Lasse Nielsen syntes jeg klare det bedre end toppel (men mon ikke han skal skiftes til sommer, ellers ser det sort ud for Kent). Azer havde vel også tæt på godkendt... ohh FUCK en lorte kamp!Last edited by ultimatew; 20-03-2015, 22:32.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægAzer.
Men come on, guys, så ringe var det sgu ikke. I skud på mål var det meget lige, Esbjerg stod bare godt og var svære at lukke op efter deres føringsmål.
jeg kunne blive ved
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægAzer.
Men come on, guys, så ringe var det sgu ikke. I skud på mål var det meget lige, Esbjerg stod bare godt og var svære at lukke op efter deres føringsmål.
P.S: Jeg synes heller ikke, at det var så dårligt, som nogen gør det til, men helt ærligt, hvad tror du, at du får ud af at tale sådan til folk lige efter et nederlag? Ved du ingenting om dette forum eller fodbolddebat generelt? Eller får du ligefrem et kick ud af at dele ud af dine "nøgterne" vurderinger?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment