Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - EFB 20/03/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Syntes ikke Esbjerg kampen var markant anderledes spillemæssigt end de fleste øvrige kampe under OP . Kun i kampen mod Hobro spillede vi godt og en del bedre end modstanderne , hvor Emil iøvrigt havde en god dag .
    Begge kampe mod SIF var vi det dårligst spillende hold .
    En jævn kamp mod et meget reservespækket FCN hold . Spillet ud af brættet i både Esbjerg og i Randers , osv ....
    Fælles for alle kampene også dem jeg ikke har nævnt er at vi sjældent bliver ret farlige , sjældent har gode gennemspillede angreb , sjældent har mere end en spiller på banen som kan skabe noget ( er blevet bedre med Desler/Falk ) , sjældent ser stabile og sikre ud i forsvaret , sjældent har en vellykket dødbold ( i begge ender ) og sjældent har en velfungerende central midtbane .
    Vi har og skal fremadrettet vinde vores point via fight og enkeltmandspræstationer .
    Jeg er til dels enig. Jeg synes dog man i foråret har set en tendens til, at vi har været væsentligt bedre til at lukke ned for modstanderen i åbent spil. I Brøndby laver vi to personlige brølere, men ellers har vi lukket bedre ned for modstanderen end vi gjorde i efteråret, indtil kampen imod EfB. Her viser vi igen svagheder når vi spiller imod hurtige angribere, der løber ned i bagrummet, som vi også havde problemer med under TB. Den del af spillet afveg væsentlig fra de andre kampe i foråret. Ellers er det rigtigt at når falk ikke tryller, så er vores offensiv meget tynd, og selvom vi har fået nyt blod offensivt er det noget der fortsat skal forbedres væsentligt!!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Jeg er til dels enig. Jeg synes dog man i foråret har set en tendens til, at vi har været væsentligt bedre til at lukke ned for modstanderen i åbent spil. I Brøndby laver vi to personlige brølere, men ellers har vi lukket bedre ned for modstanderen end vi gjorde i efteråret, indtil kampen imod EfB. Her viser vi igen svagheder når vi spiller imod hurtige angribere, der løber ned i bagrummet, som vi også havde problemer med under TB. Den del af spillet afveg væsentlig fra de andre kampe i foråret. Ellers er det rigtigt at når falk ikke tryller, så er vores offensiv meget tynd, og selvom vi har fået nyt blod offensivt er det noget der fortsat skal forbedres væsentligt!!
      Ja vi er blevet bedre til at lukke ned for dem i åbent spil , men det syntes at være på bekostning af koncentration omkring dødbolde , hvilket det ser ud til vi ikke har trænet siden Viggo Jensen var her , og det gælder over alt på banen .
      Og ganske rigtigt har vi hentet spillere til angrebet , men har så forsømt at hente nogle som kan sætte de angribere op når Falk ikke lykkedes , her har Desler så været et kæmpe posetivt bekendtskab i foråret , men ellers er der intet at skyde med i den retning.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment

      Working...
      X