Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCV-OB (9. Marts 2015)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Han sagde MEGAdårlig - ikke mindre dårlig
    Sikker? Mener det var "Mindre dårlig end den vi spiller på idag", og "megadårlig end den vi spiller på idag" giver ikke rigtig mening, men jeg husker nok forkert. Det er også ligemeget

    Comment


      En gåde at Falk ikke er med på rundens hold efter igår

      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aen-20-runde-0

      big LOL

      Comment


        Ligger og ser kampen igen... 3 ting slår mig... 1. Jeg var nok mere skuffet over Azer end berettiget, han havde egentlig en ok kamp, mest anden halveg selvfølgelig... 2. DH var ringere end først antaget, ret usikker kamp fra hans side, som flere også har været inde på... 3. Emil var om muligt endnu mere elendig, det var dog grotesk at jeg ligefrem sidder og lever mig helt ind i kampen igen, ud fra de mange fejl jeg ikke fik med i går... basale færdigheder en total mangelvarer... Fed og ugidelig, eller, udtur og uheld... jeg er ligeglad, han skal ud på tribunen...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          En gåde at Falk ikke er med på rundens hold efter igår

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aen-20-runde-0

          big LOL
          De eneste undskyldninger for det, der er gangbare er enten psykose eller at man kun udtager spillere fra weekendens kampe.

          Falks præstation i går, minus hævnakten, var med flere længder den bedste individuelle præstation i dette forår fra nogen spillere i ligaen.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            De eneste undskyldninger for det, der er gangbare er enten psykose eller at man kun udtager spillere fra weekendens kampe.

            Falks præstation i går, minus hævnakten, var med flere længder den bedste individuelle præstation i dette forår fra nogen spillere i ligaen.

            MvH ChrisOB
            Har ikke set karakterne fra alle kampe , men et 12 tal i BT er vel ikke hverdags kost .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Jeg forstår heller ikke helt dispositionen med Skogseid på VB. Ja han er måske bedre defensivt end Ari, men offensivt skabte han ingenting overhovedet, og var stærkt handicappet af at han skulle bruge højrebenet hver gang. Jeg kunne faktisk godt tænke mig at se JBL på venstrebacken med Desler på højre. Deres dynamik med vores to kanter (Falk og Emil), kunne skabe rigtig meget offensivt, og så er vi med de 3 centrale forsvar dækket godt ind defensivt.

              Comment


                Defensiven bliver først ok, når de bagerste har fået mulighed for at spille kampe med samme opstilling. Jeg kan ikke vurdere, hvem der burde have spillet på vb, men Ove må have været sikker, før han sætter holdets anfører på bænken.
                Forstår ikke, at Daniel får så meget ansvar på sine unge skuldre og efter at have været meget væk. Burde Lasse Nielsen ikke være viceanfører. Han var en god anfører for Slagelse.
                Last edited by Kloster; 10-03-2015, 12:23.
                Bolden er rund

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
                  Defensiven bliver først ok, når de bagerste har fået mulighed for at spille kampe med samme opstilling. Jeg kan ikke vurdere, hvem der burde have spillet på vb, men Ove må have været sikker, før han sætter holdets anfører på bænken.
                  Forstår ikke, at Daniel får så meget ansvar på sine unge skuldre og efter at have været meget væk. Burde Lasse Nielsen ikke være viceanfører. Han var en god anfører for Slagelse.
                  Lasse Nielsen var ikke anfører i Vestsjælland. Det var Henrik Madsen og jeg tror endda at Festersen også var viceanfører, ligesom tilfældet er nu, selvom jeg dog er lidt mere usikker på det sidste.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Jeg forstår heller ikke helt dispositionen med Skogseid på VB. Ja han er måske bedre defensivt end Ari, men offensivt skabte han ingenting overhovedet, og var stærkt handicappet af at han skulle bruge højrebenet hver gang. Jeg kunne faktisk godt tænke mig at se JBL på venstrebacken med Desler på højre. Deres dynamik med vores to kanter (Falk og Emil), kunne skabe rigtig meget offensivt, og så er vi med de 3 centrale forsvar dækket godt ind defensivt.
                    Jeg er ret enig i at det kunne være interessant at se JBL som wingback. Nærmest samtlige chancer vi skaber, kommer efter aktioner i vores højreside, hvor Desler er meget længere fremme end Ari og Skogseid er på venstrekanten. Det ville være dejligt hvis vi kan begynde at få lidt flere aktioner over vores venstreside. Det har dog også meget med Emils lave niveau at gøre, at der ikke rigtig kommer noget. Det er jo tydeligt at Falk har sit udgangspunkt i højre, og hver gang han får den kan Desler være tryg ved at løbe med frem, fordi han sjældent mister den. Her er Emil i venstresiden langt mindre sikker på bolden i øjeblikket og det tager man også automatisk bestik af som wingback. Det har dog desværre bare været et problem siden Chris Sørensens tid, at vores venstreside har været for tynd, og det gør hele vores offensiv for forudsigelig.

                    Comment


                      Det er vel naturligt at bruge vores egne unge spillere som anfører i stedet for lejesvende.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
                        Defensiven bliver først ok, når de bagerste har fået mulighed for at spille kampe med samme opstilling. Jeg kan ikke vurdere, hvem der burde have spillet på vb, men Ove må have været sikker, før han sætter holdets anfører på bænken.
                        Forstår ikke, at Daniel får så meget ansvar på sine unge skuldre og efter at have været meget væk. Burde Lasse Nielsen ikke være viceanfører. Han var en god anfører for Slagelse.
                        DH har været viceanfører i lang tid, også mens hans havde sin lange spillemæssige krise. Den er han igennem nu så det er kun naturligt han er fungerende anfører når den normale er fraværende. Han skal også kunne håndtere det pres det er at have det hverv så han tage næste skridt i sin karriere, han er "ikke kun" et talent mere med sine 24 år.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Tak til vores mand i marken - fedt med en tæt-på-update. Hvordan oplevede du Emil Larsen? (ud over det brændte, naturligvis).

                          MvT
                          Emil var ringe - han virker helt tappet for selvtillid. Det hjælper ikke, at han får tilråb om 'Tykke Emil', selv om jeg forstår frustrationen (altså medfans' frustration). Han så lidt ulykkelig og opgivende ud i nogle situationer, synes jeg. Der var enkelte gange i første halvleg, hvor han faktisk rykker fri på kanten, men vi får ikke vendt spillet hurtigt nok til at udnytte det - og det slog han ud med armene over et par gange. Så var det som om, han gav lidt op. I 2. halvleg forsvandt han helt, men der havde FCV også bolden en del i starten.
                          Omkring straffet så det ud som om Zohore ville lave en 'Balotelli' og holdt bolden ind til sig, så gik Emil, ham og én mere og snakkede lidt, og så tog Emil bolden. Jeg tror ikke, Ove P. var ret meget inde over den beslutning, og det er vel også ok at lade spillerne ordne det: den, der tager ansvaret, har som regel selvtilliden. Jeg tror Emil virkelig håbede at score og få noget selvtillid på kontoen - nu gik det så lige modsat.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Daniel Høegh mistimede flere indgreb i 1. halvleg; hvorfor han også blev rykket fra den centrale plads i 3 mands forsvaret og ud til højre, hvor Lasse Nielsen var startet; hvilket gav ham meget bedre betingelser for at spille sig ind i kampen og dermed få selvtilliden tilbage i duellerne. Men set fra stuen spillede Daniel Høegh en dårlig defensiv kamp i 1. halvleg.

                            MvH ChrisOB
                            Ja, der er jo ting, som man faktisk bedre kan se på TV, og så er der ting, som man kun kan se på stadion: jeg lagde mærke til at Høegh skiftede til højre i 2.halvleg, men stod i den anden ende i forhold til deres mål og vores forsvarsspil i 1.halvleg; så der har du helt sikkert ret.

                            Men det siger måske en del om Høegh vs Lasse N/Jonasson: han er stadig ikke så solid mand-mand som de to andre; men for filan, hvor kan han spille bold. Lagde mærke til Jonasson, der havde bolden en del i 2.halvleg, hvor vi spiller bolden rundt i bagerste rækker: han tog én berøring og spillede så Skogseid en mængde gange, hvor den første berøring faktisk hver gang kostede Skogseid frirum - så blev han presset og kunne kun spille tilbage til Jonasson. I modsat side fik Høegh oftere spillet Desler første gang - det gav Desler mere tid til at vende i nogle situationer. Høegh gik også ind i banen et par gange og fik revet lidt op i deres organisation med ret simple midler; det kan han, fordi han er så boldsikker. Jonasson (og vel også Lasse Nielsen) spiller måske mere sikkert, men Daniel er med til at skabe mere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Ja, der er jo ting, som man faktisk bedre kan se på TV, og så er der ting, som man kun kan se på stadion: jeg lagde mærke til at Høegh skiftede til højre i 2.halvleg, men stod i den anden ende i forhold til deres mål og vores forsvarsspil i 1.halvleg; så der har du helt sikkert ret.

                              Men det siger måske en del om Høegh vs Lasse N/Jonasson: han er stadig ikke så solid mand-mand som de to andre; men for filan, hvor kan han spille bold. Lagde mærke til Jonasson, der havde bolden en del i 2.halvleg, hvor vi spiller bolden rundt i bagerste rækker: han tog én berøring og spillede så Skogseid en mængde gange, hvor den første berøring faktisk hver gang kostede Skogseid frirum - så blev han presset og kunne kun spille tilbage til Jonasson. I modsat side fik Høegh oftere spillet Desler første gang - det gav Desler mere tid til at vende i nogle situationer. Høegh gik også ind i banen et par gange og fik revet lidt op i deres organisation med ret simple midler; det kan han, fordi han er så boldsikker. Jonasson (og vel også Lasse Nielsen) spiller måske mere sikkert, men Daniel er med til at skabe mere.
                              Du behøves ikke at overbevise mig, jeg synes Daniel Høegh er the shit. ;-) Jeg står lidt med en fornemmelse af, at Daniel Høegh virkelig har brug for at få en god start på kampene, og imod Slagelse mistimede han f.eks sit indgreb ved Vestsjællands mål, og siden var der en 2-3 andre situationer, hvor han og Jonasson ikke rigtigt fik kommunikeret, og det skabte flere farlige situationer omkring dødboldene/indkastene. For at være helt ærlig - så spillede han ikke som en mand, der havde anførerbindet om armen.

                              Men heldigvis er Høegh i øjeblikket i stand til at rejse sig og indgå i kollektivet, og selv om jeg personligt gerne så meget bedre spil - så kan vi ikke løbe fra, at holdet i de to sidste kampe rent faktisk har set ud til at have flest kræfter, når uret har rundet de 80. Det betyder meget for Daniel Høegh, at der er sikkerhed omkring ham - da han spillede sammen med Kasper Larsen og Anders Møller så var der alt for meget usikkerhed - og det forplantede sig så meget til hans spil, at han til sidst røg helt ud på bænken. Med dertilhørende kritik og snak om, at han var "færdig".

                              Det er godt for Daniel Høegh, at han har 3 kompromisløse arbejdsmænd omkring sig i form af Lasse Nielsen, Jonasson og Skogseid, som alle ikke har Daniels spillemæssige kvaliteter, men som tilgengæld ved hvordan man går til den i alle dueller.

                              Det inspirerer jo også vores nr. 26. ;-)

                              Hvis vi kan komme vores nærmest panikagtige opførsel ved modstandernes dødbolde til livs, så står vi med potentialet til at kunne holde nullet noget mere, og dermed øge mulighederne for yderligere avancement. Og her kan Daniel Høeghs evner med bolden jo åbenlyst blive én af nøglerne.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                                Sikker? Mener det var "Mindre dårlig end den vi spiller på idag", og "megadårlig end den vi spiller på idag" giver ikke rigtig mening, men jeg husker nok forkert. Det er også ligemeget
                                Jeg mener det var noget med "Vi skal jo spille på en megadårlig bane i næste uge"... det høstede i hvert fald et par grin i stuen.

                                Comment

                                Working...
                                X