Oprindeligt indsendt af anglicantian
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: FCV-OB (9. Marts 2015)
Collapse
X
-
En gåde at Falk ikke er med på rundens hold efter igår
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aen-20-runde-0
big LOL
Comment
-
Ligger og ser kampen igen... 3 ting slår mig... 1. Jeg var nok mere skuffet over Azer end berettiget, han havde egentlig en ok kamp, mest anden halveg selvfølgelig... 2. DH var ringere end først antaget, ret usikker kamp fra hans side, som flere også har været inde på... 3. Emil var om muligt endnu mere elendig, det var dog grotesk at jeg ligefrem sidder og lever mig helt ind i kampen igen, ud fra de mange fejl jeg ikke fik med i går... basale færdigheder en total mangelvarer... Fed og ugidelig, eller, udtur og uheld... jeg er ligeglad, han skal ud på tribunen...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn gåde at Falk ikke er med på rundens hold efter igår
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aen-20-runde-0
big LOL
Falks præstation i går, minus hævnakten, var med flere længder den bedste individuelle præstation i dette forår fra nogen spillere i ligaen.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDe eneste undskyldninger for det, der er gangbare er enten psykose eller at man kun udtager spillere fra weekendens kampe.
Falks præstation i går, minus hævnakten, var med flere længder den bedste individuelle præstation i dette forår fra nogen spillere i ligaen.
MvH ChrisOB817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg forstår heller ikke helt dispositionen med Skogseid på VB. Ja han er måske bedre defensivt end Ari, men offensivt skabte han ingenting overhovedet, og var stærkt handicappet af at han skulle bruge højrebenet hver gang. Jeg kunne faktisk godt tænke mig at se JBL på venstrebacken med Desler på højre. Deres dynamik med vores to kanter (Falk og Emil), kunne skabe rigtig meget offensivt, og så er vi med de 3 centrale forsvar dækket godt ind defensivt.
Comment
-
Defensiven bliver først ok, når de bagerste har fået mulighed for at spille kampe med samme opstilling. Jeg kan ikke vurdere, hvem der burde have spillet på vb, men Ove må have været sikker, før han sætter holdets anfører på bænken.
Forstår ikke, at Daniel får så meget ansvar på sine unge skuldre og efter at have været meget væk. Burde Lasse Nielsen ikke være viceanfører. Han var en god anfører for Slagelse.Last edited by Kloster; 10-03-2015, 12:23.Bolden er rund
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægDefensiven bliver først ok, når de bagerste har fået mulighed for at spille kampe med samme opstilling. Jeg kan ikke vurdere, hvem der burde have spillet på vb, men Ove må have været sikker, før han sætter holdets anfører på bænken.
Forstår ikke, at Daniel får så meget ansvar på sine unge skuldre og efter at have været meget væk. Burde Lasse Nielsen ikke være viceanfører. Han var en god anfører for Slagelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg forstår heller ikke helt dispositionen med Skogseid på VB. Ja han er måske bedre defensivt end Ari, men offensivt skabte han ingenting overhovedet, og var stærkt handicappet af at han skulle bruge højrebenet hver gang. Jeg kunne faktisk godt tænke mig at se JBL på venstrebacken med Desler på højre. Deres dynamik med vores to kanter (Falk og Emil), kunne skabe rigtig meget offensivt, og så er vi med de 3 centrale forsvar dækket godt ind defensivt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægDefensiven bliver først ok, når de bagerste har fået mulighed for at spille kampe med samme opstilling. Jeg kan ikke vurdere, hvem der burde have spillet på vb, men Ove må have været sikker, før han sætter holdets anfører på bænken.
Forstår ikke, at Daniel får så meget ansvar på sine unge skuldre og efter at have været meget væk. Burde Lasse Nielsen ikke være viceanfører. Han var en god anfører for Slagelse.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægTak til vores mand i marken - fedt med en tæt-på-update. Hvordan oplevede du Emil Larsen? (ud over det brændte, naturligvis).
MvT
Omkring straffet så det ud som om Zohore ville lave en 'Balotelli' og holdt bolden ind til sig, så gik Emil, ham og én mere og snakkede lidt, og så tog Emil bolden. Jeg tror ikke, Ove P. var ret meget inde over den beslutning, og det er vel også ok at lade spillerne ordne det: den, der tager ansvaret, har som regel selvtilliden. Jeg tror Emil virkelig håbede at score og få noget selvtillid på kontoen - nu gik det så lige modsat.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDaniel Høegh mistimede flere indgreb i 1. halvleg; hvorfor han også blev rykket fra den centrale plads i 3 mands forsvaret og ud til højre, hvor Lasse Nielsen var startet; hvilket gav ham meget bedre betingelser for at spille sig ind i kampen og dermed få selvtilliden tilbage i duellerne. Men set fra stuen spillede Daniel Høegh en dårlig defensiv kamp i 1. halvleg.
MvH ChrisOB
Men det siger måske en del om Høegh vs Lasse N/Jonasson: han er stadig ikke så solid mand-mand som de to andre; men for filan, hvor kan han spille bold. Lagde mærke til Jonasson, der havde bolden en del i 2.halvleg, hvor vi spiller bolden rundt i bagerste rækker: han tog én berøring og spillede så Skogseid en mængde gange, hvor den første berøring faktisk hver gang kostede Skogseid frirum - så blev han presset og kunne kun spille tilbage til Jonasson. I modsat side fik Høegh oftere spillet Desler første gang - det gav Desler mere tid til at vende i nogle situationer. Høegh gik også ind i banen et par gange og fik revet lidt op i deres organisation med ret simple midler; det kan han, fordi han er så boldsikker. Jonasson (og vel også Lasse Nielsen) spiller måske mere sikkert, men Daniel er med til at skabe mere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJa, der er jo ting, som man faktisk bedre kan se på TV, og så er der ting, som man kun kan se på stadion: jeg lagde mærke til at Høegh skiftede til højre i 2.halvleg, men stod i den anden ende i forhold til deres mål og vores forsvarsspil i 1.halvleg; så der har du helt sikkert ret.
Men det siger måske en del om Høegh vs Lasse N/Jonasson: han er stadig ikke så solid mand-mand som de to andre; men for filan, hvor kan han spille bold. Lagde mærke til Jonasson, der havde bolden en del i 2.halvleg, hvor vi spiller bolden rundt i bagerste rækker: han tog én berøring og spillede så Skogseid en mængde gange, hvor den første berøring faktisk hver gang kostede Skogseid frirum - så blev han presset og kunne kun spille tilbage til Jonasson. I modsat side fik Høegh oftere spillet Desler første gang - det gav Desler mere tid til at vende i nogle situationer. Høegh gik også ind i banen et par gange og fik revet lidt op i deres organisation med ret simple midler; det kan han, fordi han er så boldsikker. Jonasson (og vel også Lasse Nielsen) spiller måske mere sikkert, men Daniel er med til at skabe mere.
Men heldigvis er Høegh i øjeblikket i stand til at rejse sig og indgå i kollektivet, og selv om jeg personligt gerne så meget bedre spil - så kan vi ikke løbe fra, at holdet i de to sidste kampe rent faktisk har set ud til at have flest kræfter, når uret har rundet de 80. Det betyder meget for Daniel Høegh, at der er sikkerhed omkring ham - da han spillede sammen med Kasper Larsen og Anders Møller så var der alt for meget usikkerhed - og det forplantede sig så meget til hans spil, at han til sidst røg helt ud på bænken. Med dertilhørende kritik og snak om, at han var "færdig".
Det er godt for Daniel Høegh, at han har 3 kompromisløse arbejdsmænd omkring sig i form af Lasse Nielsen, Jonasson og Skogseid, som alle ikke har Daniels spillemæssige kvaliteter, men som tilgengæld ved hvordan man går til den i alle dueller.
Det inspirerer jo også vores nr. 26. ;-)
Hvis vi kan komme vores nærmest panikagtige opførsel ved modstandernes dødbolde til livs, så står vi med potentialet til at kunne holde nullet noget mere, og dermed øge mulighederne for yderligere avancement. Og her kan Daniel Høeghs evner med bolden jo åbenlyst blive én af nøglerne.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlægSikker? Mener det var "Mindre dårlig end den vi spiller på idag", og "megadårlig end den vi spiller på idag" giver ikke rigtig mening, men jeg husker nok forkert. Det er også ligemeget
Comment
Comment