Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF - OB 15/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fyens Stiftstidendes bud op opstillingerne:

    Comment


      Der spekuleres også i at bruge Jonasson på midtbanen, skubbe Skogseid ned i forsvaret og Desler ud på sin højrekant..

      Comment


        Angående Greve, så siger Ove til avisen: "Han har store muligheder for at blive sat i scene i Brøndby, og han var også på nippet til at inde mod FCK. Vi har mange muligheder, men skal sætte holdet efter baneforholdene."

        Baseret på den sidste bemærkning, så tror jeg ikke Greve er tiltænkt en startplads på grund af fysikken..

        Comment


          FCV taber. Så hvis vi vinder er nedrykning helt ude af systemet og en mulig delt 6. Plads virkeligheden efter rundens kampe

          vildt hvis det lykkedes

          Comment


            Lidt fra i mandags

            http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-brondby-kamp/

            Comment


              Agger er ikke blevet klar til kamp! 👍 Ørnskov tager hans plads! Det kan kunne være gode nyheder for os! Ja tak!

              Comment


                Greve starter inde
                OBeliever

                Comment


                  Så kom startopstillingen: Toppel-Skogseid, Nielsen, Høegh-Desler, Jonasson, Greve, Skulason-Larsen, Zohore, Falk.

                  Comment


                    Hold da op! Både Greve og Desler i startopstillingen. Hvem havde troet det for ikke alt for længe siden. Spændende
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      At Emil starter inde er mig en gåde...

                      Comment


                        Hvis Emil ikke viser noget i denne kamp, skal han starte ude i næste!! Han har været en skandale i dette forår..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                          At Emil starter inde er mig en gåde...
                          Også for mig

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            Hvis Emil ikke viser noget i denne kamp, skal han starte ude i næste!! Han har været en skandale i dette forår..
                            Ove må jo åbenbart være tilfreds nok med ham. Han plejer ikke at have problemer med at sende en spiller på bænken

                            Comment


                              Vi starter altså med 10 mand i dag. Det bliver svært.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Vi starter altså med 10 mand i dag. Det bliver svært.
                                Det har vi også gjort de sidste 2 kampe med held

                                Comment

                                Working...
                                X