Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob-fck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Mikkel Desler
    Nu går fremad

    Comment


      #32
      Desler - mod nogle af de allerbedste i ligaen var han rigtig stærk defensivt og også god i spillet fremad, hvor han turde tage initiativ i de små rum der var langs sidelinien i 2. halvleg.

      Comment


        #33
        Desler (igen). Den mand er fremragende! :-)

        Comment


          #34
          Det har virkelig givet Desler noget, at være med i hele vinteropstarten. Han ser ud til at være i fremragende form, og når han er det kommer hans kvaliteter også frem.

          MOM = Desler

          Runner up = Falk

          Comment


            #35
            Høegh. Pludselig virker han som den sikreste i midterforsvaret; har virkelig løftet sit spil under Ove. Han kan godt forbedre sig i duel-spillet, men han virker med afstand som den mest boldfaste forsvarer, der rent faktisk kan lægge gode, fremadrettede afleveringer og ikke bare losse den væk (ikke fordi der nødvendigvis er noget galt med en god clearing!).

            Runners-up: Desler, Falk (især for energi i 2.halvleg), Spelmann også gode til fight, Hallgrimur kæmpede som en gal, Skogseid, Lasse, Ari trak som de skulle - generelt rigtigt flot fighter-indsats imod et hold, der var en klasse eller to bedre end os i 1.halvleg, men som løb tør for energi.

            Og så er der Ove. Intet er afgjort endnu, og der er lang vej hjem. Men hvis der skal laves en frelser-tifo med billede af Ove P som Jesus - og det håber jeg da og tror på - her en gang i foråret, så må jeg fanme til Odense og være med til det. Love that guy.

            Comment


              #36
              Høegh. Helt utrolig udvikling han har været igennem under OP. Han er ved at være tilbage på det niveau, der bragte ham i periferien af landsholdet.

              Og så forstår jeg ikke dem der siger Falk? Han fylder meget i det offensive, og trækker mange forsvarere til sig, men hans aktioner lykkes alt, alt for sjældent. Han dribler sig gang på gang ind i blindgyder, han har ikke blik nok for sine medspillere, og hans afslutninger er stadigvæk langt under par for en offensivspiller. Han skal til at løfte sit niveau, hvis han skal videre til næste trin. Ellers ender han som den næste Tobias Grahn.

              Han fighter godt, og har god energi, men han har fået en kedelig vane med ikke at tage de defensive tilbageløb. Det var ret tydeligt flere gange i går. Om det er en del af taktikken skal jeg ikke kunne sige, men det ville undre mig på et Ove P-hold.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Høegh. Helt utrolig udvikling han har været igennem under OP. Han er ved at være tilbage på det niveau, der bragte ham i periferien af landsholdet.

                Og så forstår jeg ikke dem der siger Falk? Han fylder meget i det offensive, og trækker mange forsvarere til sig, men hans aktioner lykkes alt, alt for sjældent. Han dribler sig gang på gang ind i blindgyder, han har ikke blik nok for sine medspillere, og hans afslutninger er stadigvæk langt under par for en offensivspiller. Han skal til at løfte sit niveau, hvis han skal videre til næste trin. Ellers ender han som den næste Tobias Grahn.

                Han fighter godt, og har god energi, men han har fået en kedelig vane med ikke at tage de defensive tilbageløb. Det var ret tydeligt flere gange i går. Om det er en del af taktikken skal jeg ikke kunne sige, men det ville undre mig på et Ove P-hold.
                Med 15 min igen havde Falk vidst løbet 10,5 km så hvis han også skulle tage alle retur løb var han nok væltet om. Jeg tror det var en del af taktikken. Specielt når man spiller med 5 mand i forsvaret. Men er generelt enig i hans mangler. Specielt som afslutter

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Høegh. Helt utrolig udvikling han har været igennem under OP. Han er ved at være tilbage på det niveau, der bragte ham i periferien af landsholdet.

                  Og så forstår jeg ikke dem der siger Falk? Han fylder meget i det offensive, og trækker mange forsvarere til sig, men hans aktioner lykkes alt, alt for sjældent. Han dribler sig gang på gang ind i blindgyder, han har ikke blik nok for sine medspillere, og hans afslutninger er stadigvæk langt under par for en offensivspiller. Han skal til at løfte sit niveau, hvis han skal videre til næste trin. Ellers ender han som den næste Tobias Grahn.

                  Han fighter godt, og har god energi, men han har fået en kedelig vane med ikke at tage de defensive tilbageløb. Det var ret tydeligt flere gange i går. Om det er en del af taktikken skal jeg ikke kunne sige, men det ville undre mig på et Ove P-hold.
                  Vi er enige om, at Falk skulle tvinges til at blive og selvtræne afslutninger efter træning. Netop i går synes jeg dog der var en del af dem med både saft, kraft og retning. Og lad os ikke glemme det er ham der spiller Zohore fri, ham der spiller Greve fri og ham der skaber Zohores gode chance fra kanten af feltet...

                  Jeg synes han var mere afgørende i dag end han var mod FCM.

                  Comment


                    #39
                    Jeg siger forresten også Høegh - selvom han blev tørret grundigt både af Delaney og af Gisla hver én gang, så var han derudover urokkelig og virkeligt boldfast. Klart et kommende salgsobjekt hvis han kan udvikle sig støt over de næste 1-1½ år.

                    Comment


                      #40
                      Nu skal det ikke lyde som om, at Desler var lort, men en stor del af hans opgave i går var vel at lukke ned for Ludwig A., og det kan man vist ikke rigtig sige lykkedes, når manden kom til 60 indlæg, hvoraf 3-4 stykker burde have givet scoring? Det er, for mig at se i hvert fald, svært at kåre ham som MOM. Hvilket jeg i øvrigt med rette synes han blev kåret mod FCM.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Vi er enige om, at Falk skulle tvinges til at blive og selvtræne afslutninger efter træning. Netop i går synes jeg dog der var en del af dem med både saft, kraft og retning. Og lad os ikke glemme det er ham der spiller Zohore fri, ham der spiller Greve fri og ham der skaber Zohores gode chance fra kanten af feltet...

                        Jeg synes han var mere afgørende i dag end han var mod FCM.
                        Enig. Falk viste (igen) igår, at han er vores suverænt bedste offensiv-spiller. Selvom jeg til dels også er enig i, at han ind i mellem ikke får det optimale ud af de potentielle chancer, er han som regel den eneste stribede spiller der er i stand til at skabe dem. Han er uhyggeligt vigtig for vores angreb, og han var en kraftigt medvirkende faktor i det pres vi trods alt fik etableret i slutfasen, og derved aflastede vores forsvar.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Enig. Falk viste (igen) igår, at han er vores suverænt bedste offensiv-spiller. Selvom jeg til dels også er enig i, at han ind i mellem ikke får det optimale ud af de potentielle chancer, er han som regel den eneste stribede spiller der er i stand til at skabe dem. Han er uhyggeligt vigtig for vores angreb, og han var en kraftigt medvirkende faktor i det pres vi trods alt fik etableret i slutfasen, og derved aflastede vores forsvar.
                          Jeg er helt enig i, at han er en enormt vigtig spiller for os, og jeg ville under ingen omstændigheder bænke ham. Men forestil jer hvor god han ville være, hvis han bare kunne afslutte på niveau med en gennemsnitlilg 1. divisions-angriber, eller fik et bare lidt bedre blik for sine medspilleres løb?

                          Han er relativt ung (lige fyldt 23), så han kan nå at lære de her ting endnu. Men han er også gammel nok (lige fyldt 23), til at han ikke rigtig længere kan undskylde sine fejl og mangler med at være et "talent".
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg er helt enig i, at han er en enormt vigtig spiller for os, og jeg ville under ingen omstændigheder bænke ham. Men forestil jer hvor god han ville være, hvis han bare kunne afslutte på niveau med en gennemsnitlilg 1. divisions-angriber, eller fik et bare lidt bedre blik for sine medspilleres løb?

                            Han er relativt ung (lige fyldt 23), så han kan nå at lære de her ting endnu. Men han er også gammel nok (lige fyldt 23), til at han ikke rigtig længere kan undskylde sine fejl og mangler med at være et "talent".
                            Uden at det skal blive en længere debat i MOM-tråden, vil jeg lige give et svar. Jeg er fuldkommen enig i, at Falk desværre fortsat har nogle store mangler i den helt afgørende fase af angrebsspillet - både hvad angår afslutningerne og overblikket. Dog synes jeg netop at Falk igår, som anglicantian nævnte, havde sidste eller næstsidste fod på så godt som alle de farlige situationer vi skabte (bortset fra målet selvfølgelig). At Greve og Zohore så måske ikke får det optimale ud af de situationer hvor Falk sætter dem op, kan han vel næppe klandres for.

                            For at vende tilbage til det første var flere af hans afslutningerne igår også præget af manglende kvalitet, men han havde også ihvertfald en enkelt fornuftig afslutning. Dét, sammenholdt med hans generelle betydning for vores offensive spil, medvirker til at jeg ihvertfald kraftigt ville overveje at stemme på Falk, og bestemt sagtens kan forstå at andre gør det.

                            On topic: MOM = Høegh, med Falk og Desler lige efter. (Hvor er det dog forbandet fedt at kunne skrive).

                            Comment


                              #44
                              Desler. Han har spillet fuldstændig vanvittigt her i de 2 første kampe.. Fortsæt endelig. :)
                              God Hates us!

                              Comment


                                #45
                                Den må næsten gå til defensiven. Er lidt splittet mellem bagkæde, defensiv midtbane og Toppel, som leverede de afgørende indgreb som vi behøvede. Jeg tror min stemme går til Lasse Nielsen som binder det hele sammen og giver Høegh den sikre makker der løfter hans spil.

                                Comment

                                Working...
                                X