Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 20/02/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Også under Lars Olsen var vi svage på hjørnespark. Det nå være fordi den zoneopdækning, der praktiseres, ikke er god nok/for vanskelig.
    Bolden er rund

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
      Også under Lars Olsen var vi svage på hjørnespark. Det nå være fordi den zoneopdækning, der praktiseres, ikke er god nok/for vanskelig.
      Hehehehehehe. Det er sgu en god analyse.
      "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
      RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

      Comment


        høre måske hjemme i en anden tråd, men havde ikke lige tiden til at finde den, men de er da næsten nødt til at vinde DM med sådan et resultat, hvis ikke deres mæcen spytter penge i kassen

        http://www.fyens.dk/sport/FC-Midtjyl...rtikel/2666583
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          høre måske hjemme i en anden tråd, men havde ikke lige tiden til at finde den, men de er da næsten nødt til at vinde DM med sådan et resultat, hvis ikke deres mæcen spytter penge i kassen

          http://www.fyens.dk/sport/FC-Midtjyl...rtikel/2666583
          ingen tvivl det er bundet op i stor sportslig succes og pæne transfer beløb hvis dette skal kunne løbe rundt.. Det var sgu da godt at de lige fik en inder ind til at smide 70 håbløse millioner i kassen for et par år siden for ikke at skuden sank helt..
          men de har også nogle guldæg rendende rundt der er penge værd og kunne jo nemt sælge for 50 mill til sommer hvis de ville..

          jeg tænker bare igen.. Fair Play regler? Er der nogen for Danmark?

          Comment


            ....er vi ikke i mere eller mindre samme situation...minus guldæggene ? ;-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              ingen tvivl det er bundet op i stor sportslig succes og pæne transfer beløb hvis dette skal kunne løbe rundt.. Det var sgu da godt at de lige fik en inder ind til at smide 70 håbløse millioner i kassen for et par år siden for ikke at skuden sank helt..
              men de har også nogle guldæg rendende rundt der er penge værd og kunne jo nemt sælge for 50 mill til sommer hvis de ville..

              jeg tænker bare igen.. Fair Play regler? Er der nogen for Danmark?
              Giver kun endnu mere grund til at ærge sig over vi ikke kunne tage point mod dem og være med til at hindre de vinder DM , for en sjælden gangs skyld vil jeg håbe BIF vinder på søndag , så den bastard klub ikke kommer yderligere foran når vi tager point fra FCK .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Envi Se indlæg
                ....er vi ikke i mere eller mindre samme situation...minus guldæggene ? ;-)
                Ikke helt. De kan stadig ende med et samlet underskud på året uden salg på 60 mill incl de 10 mill til Indien. Ud af en omsætning på 100 mill..

                vi kommer vel også ud med et underskud. Men slet slet slet ikke i samme størrelses orden..

                men det bliver spændende de næste år. FCK skruer stort op for budget hanerne og burde vel vinde 2 gange de næste 3 år når de får hentet de rigtige spillere..
                så kan klubber som Brøndby og FCM blive klemt på økonomien da noget noget EL til tider næppe kan holde budgetterne sammen..
                Brøndby's Master Class giver jeg ikke meget for. Det kommer ikke til at holde julene igang i fremtiden derovre. Håber på det samme i FCM nu når det vælter ind med etablerede kræfter som presser de unge på bænken.
                lige pt har de selvfølgelig nogle salgsbare spillere. Men det løber de også tør for hvis de fortsætter sådan

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Giver kun endnu mere grund til at ærge sig over vi ikke kunne tage point mod dem og være med til at hindre de vinder DM , for en sjælden gangs skyld vil jeg håbe BIF vinder på søndag , så den bastard klub ikke kommer yderligere foran når vi tager point fra FCK .
                  jeg har det på samme måde selvom jeg HADER Brøndby. Kunne være fedt at se dem have et rædselsforår hvor spillerne rasler ned i værdi og EL er hvad der er udsigt til. Så er det lige pludselig ikke så fedt at stå med et års minus på 60 mill

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    ingen tvivl det er bundet op i stor sportslig succes og pæne transfer beløb hvis dette skal kunne løbe rundt.. Det var sgu da godt at de lige fik en inder ind til at smide 70 håbløse millioner i kassen for et par år siden for ikke at skuden sank helt..
                    men de har også nogle guldæg rendende rundt der er penge værd og kunne jo nemt sælge for 50 mill til sommer hvis de ville..

                    jeg tænker bare igen.. Fair Play regler? Er der nogen for Danmark?
                    Giver kun endnu mere grund til at ærge sig over vi ikke kunne tage point mod dem og være med til at hindre de vinder DM , for en sjælden gangs skyld vil jeg håbe BIF vinder på søndag , så den bastard klub ikke kommer yderligere foran når vi tager point fra FCK .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment

                    Working...
                    X