Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 20/02/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Et topholds skarphed og held.. Synes også at der er gode ting at tage med fra idag (nu skal vi så bare ikke falde helt sammen)

    Comment


      #62
      Det er altså første gang de bagerste spiller sammen i en rigtig kamp og så mod ligaens bedste hold på deres hjemmebane. Det er forudsigeligt. Flere løber også i vejen for hinanden både forrest og bagerst. Det bliver bedre. Synes måske at Azer er den, jeg er mest usikker på - i det defensive især,
      Jeg mindes ikke at have set OB i nærheden at være så god efter vinterpausen. Ove gør en endnu større forskel end jeg havde håbet.
      Last edited by Kloster; 23-02-2015, 20:33.
      Bolden er rund

      Comment


        #63
        skidt frispark af azer....det skal vi sgu have mere ud af....

        azer og skula ud schoop og kryger ind

        Comment


          #64
          Jeg er ikke begejstret for Azer. Han er simpelthen for langsom og forudsigelig i sin boldomgang.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Jeg er ikke begejstret for Azer. Han er simpelthen for langsom og forudsigelig i sin boldomgang.
            syntes sådan set han gør det ok - men det er klart har vi pengene kan vi nok godt finde en bedre central midt.

            Comment


              #66
              Han er i mine øjne kun marginalt bedre end Schoop (og han hører ikke hjemme på et hold i den bedste fodboldrække)

              Comment


                #67
                emil ud lucas ind.....hold op hvor må lado være i god form........godt køb JH

                Comment


                  #68
                  + er dessler + falk

                  Comment


                    #69
                    Azer har bare spillet en rigtig dårlig kamp. Dessler har til gengæld spillet en fantastisk kamp
                    OBeliever

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      + er dessler + falk
                      enig og zohore...der selv mente han var på ca 90%.....han ser nu mere fit ud end emil....

                      Comment


                        #71
                        Hvis det vi ser fra Zohore idag er standarden, så synes jeg vi skal forlænge uden at tøve. Hold kæft hvor har jeg savnet en stor stærk angriber.

                        Comment


                          #72
                          ja til Zohore
                          Bolden er rund

                          Comment


                            #73
                            fuck hvor skal der trænes opdækning ved dødbolde...3-0 ved duncan

                            Comment


                              #74
                              Suk! Igen på hjørne.. Næsten Troels Bech tilstande!??

                              Comment


                                #75
                                så slukkede jeg.

                                Comment

                                Working...
                                X