Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 20/02/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    han er vel ikke bedre....det er jo ikke meget vi har set til ham så svært at vurdere.

    - meeeen vil da tro man har ovrsolgt ham lidt med titlen som "notorisk" målscorer...
    Nu har jeg kun set et par træninger med Lado, men jeg synes absolut han er den skarpeste afslutter vi har. Det behøver selvfølgelig ikke sige så meget med vores angribere, men ud fra det jeg har set undrer det mig, man ikke giver ham den tillid en angriber har brug for. Derudover kan han byde ind med noget fysik, som kan styrke mentaliteten hos medspillerne.

    Lados problem er måske, at han ikke skaber så meget på egen hånd, men er afhængig af spillere der kan skabe chancen for ham. Indimellem savner jeg sgu en Borring, der ikke gik så meget op i stilkarakteren af sine driblinger, men bare strøg til baglinjen og smækkede bolden ind til angriberne. Et par fløje af den type ville nok gøre Lado bedre. Og sikkert også de fleste andre angribere.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Nu har jeg kun set et par træninger med Lado, men jeg synes absolut han er den skarpeste afslutter vi har. Det behøver selvfølgelig ikke sige så meget med vores angribere, men ud fra det jeg har set undrer det mig, man ikke giver ham den tillid en angriber har brug for. Derudover kan han byde ind med noget fysik, som kan styrke mentaliteten hos medspillerne.

      Lados problem er måske, at han ikke skaber så meget på egen hånd, men er afhængig af spillere der kan skabe chancen for ham. Indimellem savner jeg sgu en Borring, der ikke gik så meget op i stilkarakteren af sine driblinger, men bare strøg til baglinjen og smækkede bolden ind til angriberne. Et par fløje af den type ville nok gøre Lado bedre. Og sikkert også de fleste andre angribere.
      har heller ikke set nok til at kunne vurdere ham ordenligt - bare en mistanke jeg godt kunne få at man har prøvet at oversælge manden....for at dæmpe snakken om manglende angriber for en tid.

      Men nej fordi han er skarp til træning, hej Bodul, behøver han jo ikke at kunne gøre det godt i kamp. Men som du nævner - der kan være alle mulige overvejelser bag.....

      Comment


        #93
        Karakterer fra BT

        FC Midtjylland:
        Opstilling: 4-1-4-1
        Snit: 7,0
        Johan Dahlin: 7
        Kristian Bach Bak: 7
        Jim Larsen: 7
        Erik Sviatchenko: 10
        Jesper Laudridsen: 7
        Tim Sparv: 7
        Petter Andersson: 7
        Izunna Uzochukwu: 4
        Jakob Poulsen: 7
        Sylvester Igboun: 10
        Martin Pusic: 4


        Odense BK:
        Opstilling: 5-4-1
        Snit: 4,4
        Mads Toppel: 4
        Mikkel Desler: 7
        Haakon Skogseid 4
        Lasse Nielsen: 4
        Hallgrimur Jonasson: 4
        Ari Skulason: 4
        Rasmus Falk: 4
        Martin Spelmann: 4
        Azer Busuladzic: 02
        Emil Larsen: 4
        Kenneth Zohore: 7

        Comment


          #94
          Scheisse: det bliver et langt forår. Men op på hesten skal vi - og gerne imod FCK.

          Comment


            #95
            Fra min plads på stadion blev jeg bekræftet i :

            Azer er for langsom og for dårlig under pres . Han må videre til sommer .

            Dessler er fremtidens mand på vores hold . Giv ham så meget spilletid som muligt og lad ham udvikle sig .

            Høegh skal tilbage i midterforsvar lige så snart han er klar .

            Hallgrimur skal rykkes op på central midt .

            Emil ligner en mand som er frygtelig træt af at være i OB , desværre når man ved hvordan han kan præstere når han gider .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Nu har jeg kun set et par træninger med Lado, men jeg synes absolut han er den skarpeste afslutter vi har. Det behøver selvfølgelig ikke sige så meget med vores angribere, men ud fra det jeg har set undrer det mig, man ikke giver ham den tillid en angriber har brug for. Derudover kan han byde ind med noget fysik, som kan styrke mentaliteten hos medspillerne.

              Lados problem er måske, at han ikke skaber så meget på egen hånd, men er afhængig af spillere der kan skabe chancen for ham. Indimellem savner jeg sgu en Borring, der ikke gik så meget op i stilkarakteren af sine driblinger, men bare strøg til baglinjen og smækkede bolden ind til angriberne. Et par fløje af den type ville nok gøre Lado bedre. Og sikkert også de fleste andre angribere.
              Første tanke er : Bodul version 2.0 .

              Anden tanke er : Skræmmende at tænke på at det var den angriber vi skulle vente på for at vi iflg JH skulke købe den rigtige , alt imens vi kom rigtig skidt fra start i sæsonen .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Hvad sker der med Lado?
                Ok, at han ikke står foran Zohore - men at Lasse Kryger også står foran ham til spilletid, det fatter jeg intet af...
                Hvad er det, der gør, at man ikke smider en "notorisk målscorer" ind til sidst, når man skal jagte mål, i stedet for en yderst middelmådig spiller, der vel i bedste fald hører hjemme i 1. div?
                Ja puha nogle navne vi sætter ind :-(
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                  Han er i mine øjne kun marginalt bedre end Schoop (og han hører ikke hjemme på et hold i den bedste fodboldrække)
                  Som jeg har nævnt flere gange , så har de hver for sig nogle gode momenter i deres spil , problemet er bare deres alt for langsomme tempo og boldomgang . De er gode fodboldspillere når modstanderen holder afstand . Hvis modstanderen sætter tempoet 25-30% ned kan de være med .

                  Mon ikke de begge er at finde i 1. div næste sæson .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Karakterer fra BT

                    FC Midtjylland:
                    Opstilling: 4-1-4-1
                    Snit: 7,0
                    Johan Dahlin: 7
                    Kristian Bach Bak: 7
                    Jim Larsen: 7
                    Erik Sviatchenko: 10
                    Jesper Laudridsen: 7
                    Tim Sparv: 7
                    Petter Andersson: 7
                    Izunna Uzochukwu: 4
                    Jakob Poulsen: 7
                    Sylvester Igboun: 10
                    Martin Pusic: 4


                    Odense BK:
                    Opstilling: 5-4-1
                    Snit: 4,4
                    Mads Toppel: 4
                    Mikkel Desler: 7
                    Haakon Skogseid 4
                    Lasse Nielsen: 4
                    Hallgrimur Jonasson: 4
                    Ari Skulason: 4
                    Rasmus Falk: 4
                    Martin Spelmann: 4
                    Azer Busuladzic: 02
                    Emil Larsen: 4
                    Kenneth Zohore: 7
                    Jeg ville nok give Emil Larsen og Toppel et 2-tal også; sidstnævnte især for hans til tider katastrofale omgang med bolden.

                    Og så var der ingen på banen, der spillede til et 10-tal; heller ikke fra Midtjylland. Det var en knoklekamp.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      har heller ikke set nok til at kunne vurdere ham ordenligt - bare en mistanke jeg godt kunne få at man har prøvet at oversælge manden....for at dæmpe snakken om manglende angriber for en tid.

                      Men nej fordi han er skarp til træning, hej Bodul, behøver han jo ikke at kunne gøre det godt i kamp. Men som du nævner - der kan være alle mulige overvejelser bag.....
                      Ud fra de få træninger jeg har set med Lado og Bodul så er der milevid forskel på deres afslutningsevne og ikke mindst attitude til træning.

                      Jeg har set en del træninger med Bodul, og jeg køber ikke rigtig den der med, hvor fantastisk han var til træning. For hvert gudemål han lavede (og dem lavede han flere af end gennemsnittet) havde han mindst 10 afslutninger, hvor man tog sig til hovedet. Når han endelig lykkedes med en afslutning stod han med hænderne over hovedet og skabte sig, indtil han var sikker på alle havde set han havde lavet noget elegant. Lado hakker dem bare ind og koncentrerer sig om næste indlæg. Den attitude tror jeg vil bringe ham længere.

                      Jeg tror den der om, at Bodul var så fantastisk til træning var noget Troels Bech fik talt op i håb om at sparke lidt selvtillid ind i en spiller, der i hvert fald ikke kunne levere i kamp.

                      Jeg synes det er trist, hvis vi ikke kan få mere ud af Lado.

                      Comment


                        hvorfor skulle vi sætte lado ind hvis vi ingen spil havde på den sidste 1/3???

                        Han er boksangriber og skal stå i boksen uafbrudt. Han vil ingen nytte gøre eftersom vi ikke smider indlæg derind!
                        Kryger er bedre valg - han er en knoklehest og har også de defensive kompetencer...

                        Rooolig nu...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                          Emil var ringe, Halgrimur var involveret i alle 3 mål. Desler spiller super, falk god, var lidt længe i at komme igang, Zohore god bliver helt sikkert en gevinst.
                          Lasse Nielsen svinger fra at være håbløs ringe og så super skarp.
                          Opdækningen ved standartsituationerne skal trænes og trænes og trænes , det er sgu for ringe. Spillemæssigt er vi jo egentlig godt med.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                            Emil var ringe, Halgrimur var involveret i alle 3 mål. Desler spiller super, falk god, var lidt længe i at komme igang, Zohore god bliver helt sikkert en gevinst.
                            Lasse Nielsen svinger fra at være håbløs ringe og så super skarp.
                            Opdækningen ved standartsituationerne skal trænes og trænes og trænes , det er sgu for ringe. Spillemæssigt er vi jo egentlig godt med.
                            Spillerne ser ud til at være et hoved mindre end modstanderen i hovedspillet. Jeg er bange for at det er mere end opdækningen. Det handler også om spring- og hovedstødsteknik/styrke. Vi så uhyggeligt svage ud når bolden kom ind i feltet i højden. Det har de andre hold nok desværre luret - uha uha jeg er nervøs for dette forår, hvis det offensive spil ikke meget hurtigt bliver rigtigt effektivt!

                            Comment


                              Kampen i går viste, synes jeg, at vi næppe skal redde os og få mange uventede point mod topholdene, FCM var bare bedre i langt det meste og så mangler vi nogen forsvarspillere der kan spille bold. Det hjælper forhåbentlig når DH er klar igen og på lidt længere sigt med Magnus P. på hb. Azer og Emil skuffede mig fælt i går og det er utrolig trist når vi kender ELs topniveau, med det spil han viser kommer han ikke til u'landet, måske er hans plan at returnere til LBK
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Spillerne ser ud til at være et hoved mindre end modstanderen i hovedspillet. Jeg er bange for at det er mere end opdækningen. Det handler også om spring- og hovedstødsteknik/styrke. Vi så uhyggeligt svage ud når bolden kom ind i feltet i højden. Det har de andre hold nok desværre luret - uha uha jeg er nervøs for dette forår, hvis det offensive spil ikke meget hurtigt bliver rigtigt effektivt!
                                Synes du overdriver lidt mht. dødbolde. Det er dog klart, at hvis man indkasserer 3 (eller 2,5) mål på dødbolde så er det noget man skal kigge på.

                                Hvis jeg kigger på det første mål kan jeg godt være enig i, at Jonasson sover lidt og står lidt for langt fra Igboun - og hvis vi ikke havde haft ligaens mindste spiller på venstre back var der måske heller ikke blevet mål. Jeg vil dog i højere grad tilskrive det første mål til et meget godt indlæg og mindst lige så god timing af Igboun i hans ryk og hop.

                                Ved det andet mål synes jeg kun vi kunne have clearet den ved at vinde den første duel. Det er så Skogseid overfor Jim Larsen (vel en af ligaens 2-3 bedste i luften). Man kan diskutere om vi ikke burde have vores bedste i hovedspillet på ham. Derefter er FCM jo lidt heldige med, at den ender hos Sviatchenko. Kan ikke se, at Jonasson rigtig har en chance for at reagere og blokere den.

                                Ved det tredje mål fejlbedømmer Jonasson bolden. Han havde vel tid til at træde et skridt tilbage så han kunne nå den. Den burde være forhindret, men det er også et godt indlæg og godt timet af Duncan.

                                Samlet set skal vi blive bedre i vores opdækning på dødbolde - det så vi også imod SønderjyskE før vinterpausen. Men med til historien hører vel også, at der var to debutanter i vores forsvar i går. Synes ikke som sådan vi mangler hovedstødsstyrke. Lasse Nielsen er ret stærk, Skogseid ser også ud til at være ganske okay for en højre back. Høegh er heller ikke dårlig (ham manglede vi også i går).

                                Og så er FCM bare rigtig stærke på dødbolde. Synes jeg læste noget om, at de er i færd med (eller tæt på) at sætte rekord på mål scoret i denne sæson.

                                Comment

                                Working...
                                X