Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Retter mig selv: vi kigget garanteret på højere hylder - det er bare frustrerende, at de spillere vi henter kommer fra de lave. Jeg undskylder for den dårlige formulering
    Lykken er at se Brøndby fejle.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
      Jeg begynder bare virkelig at tvivle på Jesper Hansens evner som forhandler. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at vi ikke kan begynde at kigge på lidt højere hylder, end det vi har set hidtil.
      Og det er så her vi kommer til kort.
      Hvor stort er vores budget? Der snakkes om det 4. største i SL og vi har jo lige solgt Spelmann og Høegh, så der må være lidt at handle for.
      Hvor interesserede er spillere fra en 'højere hylde' i at komme til OB? Man kan diskutere om Rønnow er fra en højere hylde, men jeg har hele tiden haft indtryk af, at han og ACH har afventet situationen, og viser BIF interesse, ja så tror jeg ikke vi kan være med.
      Min pointe er, at der er så mange ubekendte parametre vi ikke kender til. Eller jeg gør ikke i hvert fald

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
        I har helt ret. Jeg begynder bare virkelig at tvivle på Jesper Hansens evner som forhandler. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at vi ikke kan begynde at kigge på lidt højere hylder, end det vi har set hidtil. Hvad skete der egentlig
        med ham Makrini fyren fra Cambuur? Har man hørt mere?
        Helt enig. Snak og ord skal veksles til handling.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
          Og det er så her vi kommer til kort.
          Hvor stort er vores budget? Der snakkes om det 4. største i SL og vi har jo lige solgt Spelmann og Høegh, så der må være lidt at handle for.
          Hvor interesserede er spillere fra en 'højere hylde' i at komme til OB? Man kan diskutere om Rønnow er fra en højere hylde, men jeg har hele tiden haft indtryk af, at han og ACH har afventet situationen, og viser BIF interesse, ja så tror jeg ikke vi kan være med.
          Min pointe er, at der er så mange ubekendte parametre vi ikke kender til. Eller jeg gør ikke i hvert fald
          klart at vi ikke kender alle parametre. Men det er sikkert og vist at JH har fået et større budget inden dette vindue..
          Oven i det sælger vi spillere i dette vindue for 10-20 mill.. De små 10 mill er allerede i kassen..
          Her dagen inden vi starter op har vi kun 2 målmænd, 1 1/2 midtforsvarer, en meget meget tynd midtbane og et angreb der til sammen scorede 5-6 mål samlet i sidste sæson...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Og det er så her vi kommer til kort.
            Hvor stort er vores budget? Der snakkes om det 4. største i SL og vi har jo lige solgt Spelmann og Høegh, så der må være lidt at handle for.
            Hvor interesserede er spillere fra en 'højere hylde' i at komme til OB? Man kan diskutere om Rønnow er fra en højere hylde, men jeg har hele tiden haft indtryk af, at han og ACH har afventet situationen, og viser BIF interesse, ja så tror jeg ikke vi kan være med.
            Min pointe er, at der er så mange ubekendte parametre vi ikke kender til. Eller jeg gør ikke i hvert fald
            selvfølgelig er der mange ting vi ikke ved, men jeg mener bare, at hvis klubber som Randers og Sønderjyske kan hente folk som Mikkel Thygesen, Erik Marxen og Troels Kløve, som i mine øjne er bedre spillere på sin vis, end Oliver Lund, Thomas Mikkelsen og Lasse Kryger F.eks, så burde vi altså også kunne tiltrække lidt bedre spillere. Men igen, der er meget der spiller ind, som jeg ikke ved noget som helst om, som du selv indikerer :-)
            som fan vil jeg bare gerne se forbedringer mht transfers i vores klub - det vil vi alle :-)
            Lykken er at se Brøndby fejle.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
              selvfølgelig er der mange ting vi ikke ved, men jeg mener bare, at hvis klubber som Randers og Sønderjyske kan hente folk som Mikkel Thygesen, Erik Marxen og Troels Kløve, som i mine øjne er bedre spillere på sin vis, end Oliver Lund, Thomas Mikkelsen og Lasse Kryger F.eks, så burde vi altså også kunne tiltrække lidt bedre spillere. Men igen, der er meget der spiller ind, som jeg ikke ved noget som helst om, som du selv indikerer :-)
              som fan vil jeg bare gerne se forbedringer mht transfers i vores klub - det vil vi alle :-)
              Havde vi signet Thygesen og Kløve havde der også været ballade
              Flere brugere herinde har da frygtet vi hentede Kløve i hvert fald.

              Men enig i, at jeg også gerne vil se forberedninger.
              Og som jeg selv har nævnt og som fmprOB også nævner, så burde der være flere penge til det i dette transfer vindue.
              Men lad os nu ser hvad der sker.

              Comment


                Hvad siger folket til Kevin Stuhr Ellegaard?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                  Hvad siger folket til Kevin Stuhr Ellegaard?
                  efter min mening et stort trin opad i forhold til Rønnow
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                    Hvad siger folket til Kevin Stuhr Ellegaard?
                    Fint med mig. Han har bare 1½ år tilbage i Elfsborg og spiller fast - de ligger nr 2 i Allsvenskan. Udover at det ville blive dyrt, så kan jeg hverken se Elfsborg sælge eller Kevin ønske sig til OB.

                    edit: han har 2½ år tilbage. = glem det.
                    Last edited by nixcha; 23-06-2015, 11:28.

                    Comment


                      Jeg tror simpelthen at JH har kigget med herinde og set at folk ikke vil have vi henter spillere fra 1. Div.

                      Det er derfor han ikke har givet Rønnow en masse penge.
                      Så det er sgu vores egen skyld, vi er jo ikke tilfreds når han henter noget fra 1. Div, så nu bliver det ikke til noget, og så er den også gal.

                      Det er jo umuligt at gøre os glade.

                      Jeg har tiltro til JH, og han skal nok finde en keeper der er bedre end en fra 1 div.

                      Comment


                        Djemba-Djemba, Fall, Utaka og Kalilou, så er jeg glad og tilfreds denne sommer ;-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                          Djemba-Djemba, Fall, Utaka og Kalilou, så er jeg glad og tilfreds denne sommer ;-)
                          Hvem skal spille i det centrale forsvar?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            Hvem skal spille i det centrale forsvar?
                            Vikingen Lasse Nielsen tager den alene. Ingen kommer derned alligevel, hvis Traoré og Djemba-Djemba ligger foran ham ;)
                            Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                              Vikingen Lasse Nielsen tager den alene. Ingen kommer derned alligevel, hvis Traoré og Djemba-Djemba ligger foran ham ;)

                              Se det er snak der vil noget.

                              Bortset fra i hver 5 kamp hvor de har karantæne samtidig.

                              Men de point tab er fair nok, og vi vinder de 4 andre, så det går nok :)

                              Comment


                                Al den Djemba Djemba snak gjorde mig nysgerrig for at se hvad DD laver nu om dage. Han har godt nok været noget omkring siden han forlod os: Hapoel Tel Aviv, Partizan Beograd, St. Mirren, Chennaiyin FC (Indien) og nu Persebaya Surabaya (Indonesien).

                                Comment

                                Working...
                                X