Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nej på trods af den store udskiftning der allerede har været - så så jeg da gerne en yderligere oprydning nu vi er igang; kirkeskov, kryger, mikkelsen, lado og diarra.....det sker næppe da JH helt sikkert har rigeligt at se til allerede.....meeeen som du siger - homogen er truppen sgu langt fra
    vi må jo bare håbe at det vi henter denne gang er brugbart. Så ryger nok alle af dem du nævner senest til næste sommer...
    Så kan der hentes igen og ser er vi der vel forhåbentligt til at spille med om Top 6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      falk har intet at gøre helt fremme....senest var han centralt på midtbanen - ved jeg så heller ikke om lige er hans plads.

      - lyder godt at vi leder efter en fremme....men helt ærligt så havde jeg heller ikke forventet andet.

      Vi har forhåbentlig set det vi skulle til Falk og Emil , eller andre midtbanespillere helt fremme . Der skal hentes en angriber med niveau til at begå sig i ligaen og så er det ikke engang nok imo fordi ingen af de nuværende er gode nok til andet end maximal en reserverolle .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Rønnow angiveligt på vej til BIF
        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...j-til-broendby
        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

          Det er der intet overraskende i som jeg skrev for 2-3 uger siden så var BIF ude efter Rønnow inden de hentede Lucas R og derfor naturligvis vil kigge den vej igen ved salg af Lucas ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Fint hvis Rønnow tager til Brøndby. Jeg ville ikke være ret tryg ved tre målmænd som ikke har spillet synderligt meget på Superliganiveau.. Det bliver simpelthen for ungt med Rønnow, Falkesgaard og Radza. - Ingen tvivl om at Rønnow er en af DKs største talenter, men han ikke overbevist mig, og med hans skadeshistorik - Lidt en lottokupon, er det kun mig som synes det?

            Jeg ville langt hellere se en Jesper Hansen i OB, hvis det overhovedet er realistisk?

            Comment


              Desuden er jeg ej heller overbevist af den grund, at Busk kan slå ham af på U21 landsholdet.. Og Busk ville slet ikke have niveau til OB - så hvorfor skulle Rønnow være meget bedre? Vi har altså brug for en markant stærkere mand på målmandsposten, end et ungt stortalent.

              Comment


                Fedt. Endnu engang laver Bech lort i det for OB.
                Denne gang efter 1 dag

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Fint hvis Rønnow tager til Brøndby. Jeg ville ikke være ret tryg ved tre målmænd som ikke har spillet synderligt meget på Superliganiveau.. Det bliver simpelthen for ungt med Rønnow, Falkesgaard og Radza. - Ingen tvivl om at Rønnow er en af DKs største talenter, men han ikke overbevist mig, og med hans skadeshistorik - Lidt en lottokupon, er det kun mig som synes det?

                  Jeg ville langt hellere se en Jesper Hansen i OB, hvis det overhovedet er realistisk?
                  sjovt jeg ser helst Jesper Hansen væk fra OB

                  Ej det gas .. Du kan gave ret især fordi vi ikke har en eneste lederskikkelse i truppen som kan tage styringen så kunne det være rart med en målmand med rutine .
                  Last edited by Magge; 22-06-2015, 18:41.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    sjovt jeg ser helst Jesper Hansen væk fra OB :-)
                    He he. Good one

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      sjovt jeg ser helst Jesper Hansen væk fra OB :-)
                      Haha! Lad os nu se.. Lad os vente med at dømme ham efter transfervinduet. Jeg er en del af den der gruppe optimister (idioter) som mener, at det kun kan være fordi vores sportsdirektør har større planer end Rønnow. Vi må se 😊

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Fedt. Endnu engang laver Bech lort i det for OB.
                        Denne gang efter 1 dag
                        Har intet med Bech at gøre , har hele tiden været åbenlyst at BIF havde kig på Rønnow i tilfælde at salg af Lucas R
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Desuden er jeg ej heller overbevist af den grund, at Busk kan slå ham af på U21 landsholdet.. Og Busk ville slet ikke have niveau til OB - så hvorfor skulle Rønnow være meget bedre? Vi har altså brug for en markant stærkere mand på målmandsposten, end et ungt stortalent.
                          Hvorfor har Busk slet ikke niveau til OB? Hvem har vi PT som han ikke kan slå af?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Haha! Lad os nu se.. Lad os vente med at dømme ham efter transfervinduet. Jeg er en del af den der gruppe optimister (idioter) som mener, at det kun kan være fordi vores sportsdirektør har større planer end Rønnow. Vi må se 
                            det ønske har nu stået på siden JH havde afsluttet sit første vindue i OB , så det ændrer et misset køb af Rønnow ikke på. ;-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              sjovt jeg ser helst Jesper Hansen væk fra OB

                              Ej det gas .. Du kan gave ret især fordi vi ikke har en eneste lederskikkelse i truppen som kan tage styringen så kunne det være rart med en målmand med rutine .
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              det ønske har nu stået på siden JH havde afsluttet sit første vindue i OB , så det ændrer et misset køb af Rønnow ikke på. ;-)
                              Men er vi ikke enige om at vores ledelse har lovet et helt nyt loft til transfer, end vi hidtil har kunne tillade os? Kommer Jesper H ud af dette vindue med reservespillere over hele rækken, så kan der være noget om det, men jeg tillader mig at sige, at vi lige skal give ham denne chance med det nye budget.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                det ønske har nu stået på siden JH havde afsluttet sit første vindue i OB , så det ændrer et misset køb af Rønnow ikke på. ;-)
                                ja jeg syntes også vi bliver ved med at skyde den vurdering af JH ;)

                                - men lad os se - nu har han selv sat dette vindue som et fixpunkt hvor der ville være ryddet tilpas meget op i økonomien - så nu er der altså ikke flere undskyldninger - der skal leveres - og nej Rønnow i sig selv er bestemt ikke nok til at redde indtrykket af JHs første tid i klubben, der skal mere til.

                                Comment

                                Working...
                                X