Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvor tæt på sit "gamle" Sl-niveau er Rønnow faktisk - har ikke rigtig set Horsens' kampe i 1. division?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      I klubbens forfatning og med den ret lave gennemsnitsalder vi har truppen, er jeg forfalden til at satse på det sidste.

      MvT
      Den tanke har jeg også. Jeg er dog tilfreds hvis vi lander en af dem.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Den tanke har jeg også. Jeg er dog tilfreds hvis vi lander en af dem.
        Ja, for en gangs skyld kan vi vælge mellem to goder og ikke to onder :O)

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Han var en "late bloomer", der stod kontinuerligt godt i sine sidste to sæsoner i FCN. Han havde en stor andel i deres mesterskab i 2012. Han er blevet spillet af holdet i Evian af Benjamin Leroy der a) er fire år yngre, og b)er fransk.

          Han er bedre i feltet end Rønnow, mere erfaren, og har historisk haft færre skader. Han er 30, så han ville nok ikke have den store appel for udenlandske klubber, med mindre han virkelig brændte igennem i en sæson. Han har et år tilbage af kontrakten, så han koster nok lidt mønt, men eftersom han nok er lønnet som førstemålmand, kunne han være en spiller Evian ville være interesseret i at slippe. Han ville, hvis han har holdt sit niveau fra sidst han var i SL, være i top-tre-fire stykker som superligamålmand. Og alt andet lige et kæmpe skridt over Toppel.
          Lige omkring min betragtning også

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Ja, for en gangs skyld kan vi vælge mellem to goder og ikke to onder :O)

            MvT

            Comment


              Som jeg ser vores målmandssituation:

              1)
              T.Sørensen vil give international erfaring til en ung trup - både på og uden for banen. Samtidigt bør han accepterer en mentorrolle over for Radza og nu Falkesgaard. En spiller, som unge talenter helt sikkert vil se op til. Derudover vil T.Sørensen bringe goodwill til klubben (ikke på Helveg niveau) og det er altid fantastisk at kunne dyrke sin klubs historie.

              2)
              J.Hansen er nok den bedste målmand, af de tre nævnte på rygtebørsen. Men manden er 30 år og vil give et signal til vores egen Radza og til dels Falkesgaard, om at J.Hansen er 1. keeper og de skal ikke forvente at få spilletid. Farvel til Radza. Videresalgspotentialet er minimalt og en investering vil gå højst sandsynligt gå tabt.

              3)
              F.Rønnow vil give en interessant konkurrence med Radza og Falkesgaard, hvor der ikke er en 100% selvskrevet 1.keeper. Økonomisk set, bør Rønnow være den bedste løsning, i forhold til at få investeringen hjem igen. Har været skadet og er gået lidt i glemslen. Han er ung og vil skulle bruge erfarne spillere at læne sig op ad.

              -------------------
              Jeg hælder til T.Sørensen - han virker som den rigtige mand, til en meget ung trup. Hvis vi vil dyrke vores talenter, så er T.Sørensen personen der giver Radza de bedste fremtidsudsigter. Både i form af at lære af en (forhåndværende) international klassemålmand, men også at T.Sørensens karriere kører på de sidste 1-3 år. Økonomisk bør det også kunne lade sig gøre, i og med, at han umiddelbart virker til at være samlet set billigere end både J.Hansen og F.Rønnow

              Comment


                Indslag om Rønnow, sådan generel status over ham og hans skade...

                Et par måneder gammel, men mon ikke det bare er blevet endnu bedre siden da, med det mere spilletid...

                https://www.youtube.com/watch?v=W08DI10dTWY
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Indslag om Rønnow, sådan generel status over ham og hans skade...

                  Et par måneder gammel, men mon ikke det bare er blevet endnu bedre siden da, med det mere spilletid...

                  https://www.youtube.com/watch?v=W08DI10dTWY
                  Bo får da godt nok lige snakket ham op

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                    Som jeg ser vores målmandssituation:

                    1)
                    T.Sørensen vil give international erfaring til en ung trup - både på og uden for banen. Samtidigt bør han accepterer en mentorrolle over for Radza og nu Falkesgaard. En spiller, som unge talenter helt sikkert vil se op til. Derudover vil T.Sørensen bringe goodwill til klubben (ikke på Helveg niveau) og det er altid fantastisk at kunne dyrke sin klubs historie.

                    2)
                    J.Hansen er nok den bedste målmand, af de tre nævnte på rygtebørsen. Men manden er 30 år og vil give et signal til vores egen Radza og til dels Falkesgaard, om at J.Hansen er 1. keeper og de skal ikke forvente at få spilletid. Farvel til Radza. Videresalgspotentialet er minimalt og en investering vil gå højst sandsynligt gå tabt.

                    3)
                    F.Rønnow vil give en interessant konkurrence med Radza og Falkesgaard, hvor der ikke er en 100% selvskrevet 1.keeper. Økonomisk set, bør Rønnow være den bedste løsning, i forhold til at få investeringen hjem igen. Har været skadet og er gået lidt i glemslen. Han er ung og vil skulle bruge erfarne spillere at læne sig op ad.

                    -------------------
                    Jeg hælder til T.Sørensen - han virker som den rigtige mand, til en meget ung trup. Hvis vi vil dyrke vores talenter, så er T.Sørensen personen der giver Radza de bedste fremtidsudsigter. Både i form af at lære af en (forhåndværende) international klassemålmand, men også at T.Sørensens karriere kører på de sidste 1-3 år. Økonomisk bør det også kunne lade sig gøre, i og med, at han umiddelbart virker til at være samlet set billigere end både J.Hansen og F.Rønnow
                    jeg hælder til 3'eren.
                    Nr 2 kan også sagtens gå

                    Comment


                      http://www.bold.dk/nyt/jesper-h-aabn...uperliga-retur
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Dette ville være et par hylder op

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...crystal-palace

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Indslag om Rønnow, sådan generel status over ham og hans skade...

                          Et par måneder gammel, men mon ikke det bare er blevet endnu bedre siden da, med det mere spilletid...

                          https://www.youtube.com/watch?v=W08DI10dTWY

                          Jeg synes det vil klæde os at fortsætte den ungdomslinje vi har lagt og satse på Rønnow som uden tvivl er et KÆMPE målmandstalent som virkelig vil kunne blive en målmandsprofil for os i superligaen. Tror samtidig han vil kunne udvikle sig endnu mere under bl.a. Lars Høghs "vinger"
                          Det er ikke så tit man får mulighed for at hente så stort et talent, så jeg synes bare vi skal slå til inden nogle af de endnu større klubber kommer på banen.

                          Naturligvis skal vi også bruge nogle mere rutinerede folk, men vi mangler jo stadig folk til både forsvar, midtbane og angreb, så her kan der evt være noget rutine imellem.

                          Comment


                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...=tipsbladet.dk

                            http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...ulige-ob-emner
                            Last edited by Plum; 10-06-2015, 21:05.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Bo får da godt nok lige snakket ham op
                              Den er med skum på, ja...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Bo får da godt nok lige snakket ham op
                                Bo kaldte Thomas Hansen en fantastisk spiller, som medkommentator til Hobro-SIF her i foråret. Påstod så også ved VM at Julio Cesár var en skandale, og ikke havde nogle arme.

                                Man kan vidst roligt sigt, at han er rimelig ultimativ.

                                Comment

                                Working...
                                X