Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Kunne godt tænke mig Thomas Sørensen tilbage i OB.

    Han ville passe fint ind med Falkesgaard og Radza. En ung (og næsten fuldvoksen målmand) radza, en sulten Falkesgaard og T.Sørensen der kender gamet.

    Han har vel max 1-2 år tilbage af sin karriere, så en retur til OB hvor han skal agere mentor er ret oplagt. Derudover får vi en spiller med udenlandsk erfaring og menneskelig erfaring (30+), som vi i høj grad mangler.

    JH - sæt i gang!
    Jeg forstår ikke den snak om TS, han har stort set ikke spillet i 2 år og har vel været 3. valg i Stoke. Han ligner en der er på vej på fodboldpension for at hellige sig andre ting....cykelløb bl.a. Kæmpe nej tak til til TS
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg forstår ikke den snak om TS, han har stort set ikke spillet i 2 år og har vel været 3. valg i Stoke. Han ligner en der er på vej på fodboldpension for at hellige sig andre ting....cykelløb bl.a. Kæmpe nej tak til til TS
      Enig. Snakken om TS tilbage i OB som målmand må være et overstået kapitel. Men som del i et målmandstræner team med Høghen vil det passe mig fint :)
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg forstår ikke den snak om TS, han har stort set ikke spillet i 2 år og har vel været 3. valg i Stoke. Han ligner en der er på vej på fodboldpension for at hellige sig andre ting....cykelløb bl.a. Kæmpe nej tak til til TS
        Enig , gigantisk nej tak .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          så fik FCK Ankersen på en 1 årig lejeaftale, måske det kan åbne op for at Remmer vil videre i en anden klub, han vil ligge godt til OB hvis de vil sælge/leje til en "direkte" konkurrent

          http://www.bold.dk/nyt/fck-henter-peter-ankersen

          http://www.bold.dk/nyt/staale-ikke-m...e-have-en-back
          Ja som Ståle siger så ville de gerne ha købt ham men havde ikke regnet med at skulle have en back i dette vindue. Derfor var der i deres transfer planer ikke afsat penge til dette, men at han gerne ser Ankersen i klubben i mange år. Ankersen vil også gerne selv blive der lyder det til.
          Så ja det kunne være en mulighed at hente Remmer, med mindre han spiller fast til U21 EM og ryger ud af landet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Enig. Snakken om TS tilbage i OB som målmand må være et overstået kapitel. Men som del i et målmandstræner team med Høghen vil det passe mig fint :)
            ikke engang der kan jeg se TS når vi har klubikonet over alle til at tage hånd om klubbens målmænd
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              ikke engang der kan jeg se TS når vi har klubikonet over alle til at tage hånd om klubbens målmænd
              Men Høghen er her jo ikke på fuldtid som jeg husker det.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Men Høghen er her jo ikke på fuldtid som jeg husker det.
                Og selv med en Høgh på deltid (husker heller ikke om det er del- eller fuldtid), ville det være 'overkill' (og unødvendigt) med en TS som målmandstræner. Pengene kan vist bruges meget bedre andetsteds..
                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  så fik FCK Ankersen på en 1 årig lejeaftale, måske det kan åbne op for at Remmer vil videre i en anden klub, han vil ligge godt til OB hvis de vil sælge/leje til en "direkte" konkurrent

                  http://www.bold.dk/nyt/fck-henter-peter-ankersen

                  http://www.bold.dk/nyt/staale-ikke-m...e-have-en-back
                  Remmer og Desler i samme side kunne jeg godt se

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                    Og selv med en Høgh på deltid (husker heller ikke om det er del- eller fuldtid), ville det være 'overkill' (og unødvendigt) med en TS som målmandstræner. Pengene kan vist bruges meget bedre andetsteds..
                    Han kommer så vidt jeg ved en 2-3 gange om ugen i gennemsnit.
                    Men ellers helt enig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Remmer og Desler i samme side kunne jeg godt se
                      åsse mig 👍🏻
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Ja som Ståle siger så ville de gerne ha købt ham men havde ikke regnet med at skulle have en back i dette vindue. Derfor var der i deres transfer planer ikke afsat penge til dette, men at han gerne ser Ankersen i klubben i mange år. Ankersen vil også gerne selv blive der lyder det til.
                        Så ja det kunne være en mulighed at hente Remmer, med mindre han spiller fast til U21 EM og ryger ud af landet.
                        Remmer er naturligvis velkommen, han er teknisk stærk og har et fremragende indlæg.
                        Jeg ser det dog ikke som ret realistisk, da han med stor sandsynlighed ikke vil til en bundklub, som u21-landsholdsspiller ... Jeg bliver meget overrasket hvis der ikke er større fisk der har øje på ham.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Han kommer så vidt jeg ved en 2-3 gange om ugen i gennemsnit.
                          Men ellers helt enig
                          Ok, tak
                          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Remmer er naturligvis velkommen, han er teknisk stærk og har et fremragende indlæg.
                            Jeg ser det dog ikke som ret realistisk, da han med stor sandsynlighed ikke vil til en bundklub, som u21-landsholdsspiller ... Jeg bliver meget overrasket hvis der ikke er større fisk der har øje på ham.
                            Hvad med en kommende topklub så

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvad med en kommende topklub så
                              YES!!
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                              Comment


                                FcK vil gerne af med Rurik, men han skulle have ret høje lønkrav, så høje at tyske klubber har trukket følehornene til sig...

                                Ham kan vi godt glemme...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X