Du gør mig så nysgerrig! :D TAK ! Er jeg bare den eneste som simpelthen ELSKER denne tid på året ? :D
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGir gerne en kasseLast edited by andlox; 04-06-2015, 20:13."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen syntes sgu det er fair nok at guldtilob ikke bringer navne i spil
ingen grund til at risikere at han mister sine kilder eller at det vil forpurre en handel"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægdet var det lige præcis :-) og ved du hvad? Jeg hører også noget om en angriber!!!! En som der kan være en del forventninger til. Det lyder til at der skal handles i ordentlig tid i dette vindue hvilket er meget glædeligt.
I den mere realistiske afdeling AK47 eller Festersen. Fall er vist også fri på markedet, men jeg er i tvivl om, hvorvidt han er en Kent Nielsen-type. Ronnie Schwartz er vist også lidt træt af tilværelsen i Frankrig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægOptimistisk gæt herfra Helenius. (Kents gamle klub som ejer ham Aston Villa er vist klar til at fritstille ham) lønmæssigt må vi kunne være med efter salgene af Høegh og Spelmann.
I den mere realistiske afdeling AK47 eller Festersen. Fall er vist også fri på markedet, men jeg er i tvivl om, hvorvidt han er en Kent Nielsen-type. Ronnie Schwartz er vist også lidt træt af tilværelsen i Frankrig.
Comment
Comment