Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJammen er da enig i at vi skal have en klassemålmand tilknyttet og helst én 2 klasser over Toppel, men der burde stadig forlænges med ham og lade ham kæmpe om bænkpladsen med CRLast edited by manner; 18-02-2015, 08:57.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægenighed er altid fint, jeg faldt såmænd bare over at du skriver "hente en ny der skal slås med MT om målmandspladsen" Det må alt andet lige betyde at CR forbliver 3 valg.
Ligner jo ikke engang at han er i nærheden af at blive 2.målmand. Og det er lidt skræmmende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTjaaa. Vel svært andet at konkludere pt at CR mangler meget for at blive 1. Målmand hvis Ousager kan holde ham væk fra spilletid.
Ligner jo ikke engang at han er i nærheden af at blive 2.målmand. Og det er lidt skræmmendeBelieve OB
Comment
-
Believe OB
Comment
-
http://www.feanonline.nl/nieuws/7725...uwe-club-.html
Viktor Noring
Vi skal gå all in, og hente en klassemålmand til sommer. Han har dog kontraktudløb til 2016, men kan sikkert fås billigt, da han pt. Er 3. Valg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæghttp://www.feanonline.nl/nieuws/7725...uwe-club-.html
Viktor Noring
Vi skal gå all in, og hente en klassemålmand til sommer. Han har dog kontraktudløb til 2016, men kan sikkert fås billigt, da han pt. Er 3. ValgBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghan har jo været på tale før, jeg kender ikke hans nuværende niveau, men vil dog mene at han er bedre end dem vi har nu. Anyways 3. valg i en hollandsk mellemklub og slået af, af en 19 årig yndling. JH bør også have ham på blokken i dette forår
Ingen kamp for Malmø, ingen kamp for Celtic, lidt 2. League i Norge (for 1st League ikke længere ønsked), 3. mand i Holland, i de sidste 3 år kun 10 kampe i 2. norske liga i alt. Det er ikke en imponerende CV."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæghttp://www.feanonline.nl/nieuws/7725...uwe-club-.html
Viktor Noring
Vi skal gå all in, og hente en klassemålmand til sommer. Han har dog kontraktudløb til 2016, men kan sikkert fås billigt, da han pt. Er 3. Valg
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2...ter-i-aab.aspx
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghan har jo været på tale før, jeg kender ikke hans nuværende niveau, men vil dog mene at han er bedre end dem vi har nu. Anyways 3. valg i en hollandsk mellemklub og slået af, af en 19 årig yndling. JH bør også have ham på blokken i dette forår817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvad bygger du din tro på at han er bedre end dem vi har nu ?Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet gør jeg da på at han var nævnt som interessant for os på et tidspunkt, sikkert omkring Onyskos "fratrædelse". Han fik så vidt jeg husker en A-landskamp for Sverige, så potentialet må være til stede. Mig bekendt har hverken MT eller (H)Ousager været i nærheden af noget der ligner landsholdsniveau.
Det kan jo meget vel være historien om talentet som aldrig bliver andet , ja et talent ...
Jeg ( og åbenbart ingen andre ) har set ham spille de senere år , men syntes det er noget af en påstand at sige han er bedre end Toppel , enten er det et gæt ud fra at han for 4-6 år siden var et lovende talent uden at kende hans nuværende niveau , eller også et gæt ud fra en stor mistillid til Toppel , og for mig at se en undervurdering af Toppel .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment