Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Nogen der kender til Jacob R's statur? er han en stor fyr som Jannik V., mindre men bomstærk som J. Okore eller er han en klon af den gode gamle lille elgantier Rene Henriksen?
    transfermarkt.de har han med en højde af 1,90 m og jeg husker ham som en slank og elegant type (har set ham i Schalkes U 19 finale i forår da de har vundet mesterskabet).
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      http://www.superliga.dk/no_cache/for...lectedgame_pi1[tabId]=1

      Hvis du ser fra 1:20, er det vel Lasses assist til 3-1 målet. Han bliver aldrig nogen Maldini.. eller Høegh, for den sags skyld. Han bliver dog også gjort lidt værre end han er.
      Som ChrisOB skriver, så er det en klasseaktion fra Festen, der skaber en chance til sig selv ud af ingenting.

      Jeg lagde mærke til LN under opvarmningen. Hans afleveringer er ikke skarpe og han skal normalt bruge 1 ekstra berøring i forhold til hvad jeg ser som normalt. Derudover har han i tidligere kampe (fx i haderslev) undladt at vende spillet, men derimod smidt bolden tilbage i samme område, hvor presset fra modstanderen var tilstede. Så udover hans manglende teknik, mener jeg heller ikke at han har nogen ro på bolden eller overblik i forhold til medspillere.
      Jeg værdsætter hans styrker, men et hold med LN, Ari og kirkeskov vil få svært ved at være spilstyrende.
      Men tror på, at over tid vil Kent få lært LN et spilmønster i det opbyggende og dermed mindske de fejlkilder, som LN bidrager til.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Som ChrisOB skriver, så er det en klasseaktion fra Festen, der skaber en chance til sig selv ud af ingenting.

        Jeg lagde mærke til LN under opvarmningen. Hans afleveringer er ikke skarpe og han skal normalt bruge 1 ekstra berøring i forhold til hvad jeg ser som normalt. Derudover har han i tidligere kampe (fx i haderslev) undladt at vende spillet, men derimod smidt bolden tilbage i samme område, hvor presset fra modstanderen var tilstede. Så udover hans manglende teknik, mener jeg heller ikke at han har nogen ro på bolden eller overblik i forhold til medspillere.
        Jeg værdsætter hans styrker, men et hold med LN, Ari og kirkeskov vil få svært ved at være spilstyrende.
        Men tror på, at over tid vil Kent få lært LN et spilmønster i det opbyggende og dermed mindske de fejlkilder, som LN bidrager til.
        Enig, men pt er han bedre end alternativerne. Hellere at han spiller simpelt frem for at forsøge noget han slet ikke magter.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Som ChrisOB skriver, så er det en klasseaktion fra Festen, der skaber en chance til sig selv ud af ingenting.

          Jeg lagde mærke til LN under opvarmningen. Hans afleveringer er ikke skarpe og han skal normalt bruge 1 ekstra berøring i forhold til hvad jeg ser som normalt. Derudover har han i tidligere kampe (fx i haderslev) undladt at vende spillet, men derimod smidt bolden tilbage i samme område, hvor presset fra modstanderen var tilstede. Så udover hans manglende teknik, mener jeg heller ikke at han har nogen ro på bolden eller overblik i forhold til medspillere.
          Jeg værdsætter hans styrker, men et hold med LN, Ari og kirkeskov vil få svært ved at være spilstyrende.
          Men tror på, at over tid vil Kent få lært LN et spilmønster i det opbyggende og dermed mindske de fejlkilder, som LN bidrager til.
          Med hans duelspil, vilje og attitude er LN allerede enormt vigtigt og dertid uundværlig for holdet. Hvis han kunne forbedre sin teknisk og spilleevner ville han blive den ægte og ultimative forsvarsmonster. Håber vi skriver forlængelsen med ham (hvad sikker ville også vere en god nyhed for Lasses tandlæge )
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Tror der lige går 14 dages tid inden Kanstrup er færdig med at være rundtosset, oven på dagens røvfuld. De fik større tæsk end OB gjorde. Mærkelig superliga i år.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Tror der lige går 14 dages tid inden Kanstrup er færdig med at være rundtosset, oven på dagens røvfuld. De fik større tæsk end OB gjorde. Mærkelig superliga i år.
              haha ja 😀 Lad os håbe Kent har været på visit og set Haderslev blive blive mesterhakket
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Tror der lige går 14 dages tid inden Kanstrup er færdig med at være rundtosset, oven på dagens røvfuld. De fik større tæsk end OB gjorde. Mærkelig superliga i år.
                Ja AaB ser godt nok gode ud på hjemmebane.
                Der var kæmpe klasse forskel. Ufatteligt at man kunne tabe så stort og klart til så ringe et hold tænker man

                Comment


                  http://www.forza.dk/nyhed/tipsbladet...tuel-i-danmark

                  Comment


                    Det er vist på tide at starte en vintertråd op ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Jeg er ikke imponeret over mandens CV, nogen der ved, hvorfor han ikke kan få fast spilletid i Sundsvall?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Jeg er ikke imponeret over mandens CV, nogen der ved, hvorfor han ikke kan få fast spilletid i Sundsvall?
                        præcis min tanke, hvis OB er interesseret er det måske på anbefaling fra Ari og HJ, de har sikkert et vist kendskab til ham
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Vi har intet at bruge en mand til, der tager sin utilfredshed eksternt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                            Vi har intet at bruge en mand til, der tager sin utilfredshed eksternt.
                            god pointe, det er dårlig stil 👍🏻
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Han har i hvert fald højden og drøjden med sig. Den svenske liga er jo ikke så meget dårligere end den danske, så bob bob. Han kan næsten kun være bedre end Diarra og Magnus P :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Jeg er ikke imponeret over mandens CV, nogen der ved, hvorfor han ikke kan få fast spilletid i Sundsvall?
                                Manden har fået fuld spilletid i 25 kampe i sæsonen. Altså fuld tid i alle kampe på nær to. Han har spillet 2.252 minutter ud af 2.430 minutter i Allsvenskan og er dermed den spiller, der har spillet fjerde flest minutter i truppen.

                                Mit gæt er, at journalisten ikke har gjort sit hjemmearbejde.

                                Jeg siger nej tak på attituden alene.

                                Comment

                                Working...
                                X