Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Søren Sorgenfri@SSorgenfri 2 min.2 minutter sidenKøbenhavn, Hovedstaden
    OB tæt på hollandske Mohamed el Makrini. Fri transfer. 6'er. #sldk #ob #transferdk
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Ja det er lidt betryggende Horsens efterhånden er plukket for spillere. Så er han da nødsaget til at kigge andetsteds hen. Det bliver et hårdt vindue for JH!!
      Den nye scout skal jo også lave noget! ;0)
      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Søren Sorgenfri@SSorgenfri 2 min.2 minutter sidenKøbenhavn, Hovedstaden
        OB tæt på hollandske Mohamed el Makrini. Fri transfer. 6'er. #sldk #ob #transferdk
        Spændende

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Søren Sorgenfri@SSorgenfri 2 min.2 minutter sidenKøbenhavn, Hovedstaden
          OB tæt på hollandske Mohamed el Makrini. Fri transfer. 6'er. #sldk #ob #transferdk
          Hvad er han mon for en fætter?
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Hvad er han mon for en fætter?
            Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 5 min.5 minutter siden@hojrishansen har netop lige læst lidt om ham. 6'er, defensiv type. 27 år. Erfaren. Sådan en mangler OB.

            Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 3 min.3 minutter siden@hojrishansen Jep. Og han har været anfører for sit hold. Ledertype, må man gå ud fra.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Hvad er han mon for en fætter?
              Det kunne godt nok være interessant med en 6'er på fri transfer, så har spillet fast og været anfører i den bedste hollandske række.
              Jeg fandt lige den her, ikke at den siger så meget, men han scorer da to mål i samme kamp:

              https://www.youtube.com/watch?v=ZOpEbECJayY

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                FcK bruger 20 mio. + på en enkelt angriber, og det forlyder FcM er klar til et bud i samme størrelse på en af slagsen også...

                Det kunne nu være sjovt hvis Zohore scorer flere kasser næste sæson...
                ja det gør da ikke min glæde over det mislykkedes at ændre liga strukturen mindre.....det viser jo bare med al tydelighed hvilke økonomiske muskler de har - og hvor stort gabet er mellem dem og resten....selv bif kan vel ikke lege med her (medmindre deres rigmand spytter mere i kasse) ingen grund til den afstand bliver markant større.....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Hvad er han mon for en fætter?
                  Man kan se det på navnet. Det er Lars Krimis hollandske fætter.

                  https://www.youtube.com/watch?v=wGty4IerrJI

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Det kan godt være Jesper Hansen (endnu) ikke er kongen af transfer, man han har dog aldrig fyret 90(!) mio. af på fusere.
                    Kæft der er vildt.

                    http://www.bt.dk/superligaen/fck-kla...ligaens-dyrest

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Det kan godt være Jesper Hansen (endnu) ikke er kongen af transfer, man han har dog aldrig fyret 90(!) mio. af på fusere.
                      Kæft der er vildt.

                      http://www.bt.dk/superligaen/fck-kla...ligaens-dyrest

                      MvT
                      ja der har godt nok været nogle forbiere imellem....og Cornelius har bestemt ikke overbevist om han er pengene værd - endnu.....de har jo trods alt ikke sendt ham videre i systemet endnu så kan jo være han vender bøtten.

                      Men for spændingens skyld gør det mig ikke noget hvis fck og fcm brænder millionerne af - fordi de kan, men glemmer at finde spillere der passer ind ;)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Det kan godt være Jesper Hansen (endnu) ikke er kongen af transfer, man han har dog aldrig fyret 90(!) mio. af på fusere.
                        Kæft der er vildt.

                        http://www.bt.dk/superligaen/fck-kla...ligaens-dyrest

                        MvT
                        Ja når jeg er trist over vores nuværende transfers, tænker jeg altid på vores salg af Borring til FCM
                        1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                        Comment


                          skal vi gå på tilbudsjagt i det midtjydske overskudlager?? Tænker hvis de brænder 20 mill af på den tjekkiske angriber fra tyskland, samt de har pusic og urena....kunne det tænkes duncan kom i overskud? Og ville han evt være noget for os? Mål har han sgu altid kunnet score.....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            skal vi gå på tilbudsjagt i det midtjydske overskudlager?? Tænker hvis de brænder 20 mill af på den tjekkiske angriber fra tyskland, samt de har pusic og urena....kunne det tænkes duncan kom i overskud? Og ville han evt være noget for os? Mål har han sgu altid kunnet score.....
                            Steinlein var for få dage siden ude og sige at Duncan ikke bliver solgt til en dansk klub.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Steinlein var for få dage siden ude og sige at Duncan ikke bliver solgt til en dansk klub.
                              ok....aner heller ikke om han ville passe ind - men mål er han jo altid go for - og med sådan et arsenal af angribere kunne det godt tænkes han ville et sted hen hvor der var kortere afstand til spilletid

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Steinlein var for få dage siden ude og sige at Duncan ikke bliver solgt til en dansk klub.
                                Ville også være mærkeligt. De har to af ligaens bedste angribere og er forsvarende mester. De skal selvfølgelig ikke sælge så kompetente spillere til rivalerne (så tæt som ligaen er, ved ingen hvem der kæmper om medaljer om et par år). Duncan er absolut dygtig nok til at blive solgt til udlandet.
                                Vi får nok kun 'lov' til at købe/leje FCM spillere, hvis det decideret er reservespillere.
                                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X