Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
    Have en målmand, der (umiddelbart) er bedre end Toppel.
    Så vil du hente en målmand som har gået i klasse med Grauballemanden , som sikkert er dyr i løn og langt over the top , uden fremtid i ( Hej JC )
    Eller en målmand i FCM , som skal friløbets og hbis niveau bestemt ikke er bedre end Toppels . Det er vel kun udspark Haugaard kan matche Toppel i .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Hm.. nok er Helenius' stjerne falmet efter Villa-nedturen, men han er ved at komme op i gear igen. Dels koster han penge; det har AaB allerede indset, hvorfor Gaarde stort set afliver muligheden for permanent skifte til AaB. Dels er han på PL-løn; den skal der sandsynligvis tunge kroner i kompensation/sign-on til at matche, selv hvis Villa vil lade ham gå for en slik. Og til en pris OB kan betale, må der være mange andre købere. Så vildt trækker Kent Nielsen nok heller ikke. Ville ellers være fantastisk, men det virker for usandsynligt.
      jeg tror sådan set Villa bare vil af med ham - som i de ønsker ham ikke tilbage....og ja Helenius hæver helt sikkert en høj løn - men er han overhovedet interesseret i at komme afsted igen efter den tur han lige har været igennem. Kunne være en god kontrakt i Danmark var at foretrække - så han rigtigt kan finde sine ben igen - det er måske den kattelem vi kan snige os ind af, det og så at vi fra næste sæson har en træner Helenius kender rigtigt godt.

      Men jeg tror nok heller ikke vildt meget på den; vil Villa have en kompensation - så er den død allerede der. Og har Helenius øje på lønchecken frem for alt andet - så kan vi heller ikke være med.

      Det er da en spændende tanke - men næppe videre realistisk

      Comment


        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
        Jeg har måske for lave forventninger til, hvem vi kan hente, men jeg tvivler godt nok på, at vi kan hente nogen, der spiller fast i en af de andre superligaklubber (undtaget nedrykkerne, Hobro og måske efb - og måske AaB, nu hvor vi får deres træner). De spillere vi har hentet under JH har været 1. div eller fra udlandet (sekunda rækker).

        Derfor tænker jeg noget a la det her:
        Ny (Toppel, Radza)
        Jonasson, Nielsen, Høegh, Ari (Momo, Magnus Pedersen, (Larsen), Laursen, Kirkeskov)
        Desler, Ny, Thomasen/Azer, Ny (Thomasen/azer, Thomsen, Greve, Jensen)
        Spelmann
        Ny (Mikkelsen, evt. Zohore, Lado, Kryger)

        Ud med Larsen og Falk, ind med ny målmand (Rønnow, Wiland, Haugaard), central midt (izunna, Thygesen, Sloth) og venstre midt (Kamper, Kusk) samt ny angriber (Helenius, Festersen). Tror simpelthen ikke, vi kan forvente mere end fire nye startere plus måske lidt unge udskiftere.
        Og alligevel nævner du nogle spillere der i min optik er sådan cirka helt og aldeles urealistiske. Men ellers enig - på trods af vi har store mangler kommer der næppe alt for mange til start 11....men hold op det bliver endnu et spændende vindue at følge. Vil ledelsen noget med klubben eller skal vi acceptere at vi kommer til at henslæbe tilværelsen nederst i ligaen med en konstant trussel om nedrykning?

        Comment


          Jeg forstår virkelig ingenting af, at et navn som Enevoldsen dukker op igen og igen og igen. Han har haft ufattelig mange skader. Både småskader og længerevarende skader. Han har vel misset det der svarer til to hele sæsoner de sidste fire år. Escubu var mindre skadet og havde et flottere hår end Enevoldsen. Jeg ville ikke røre ham med en ildtang.

          Nej tak til fodboldinvalide fodboldspillere.

          Comment


            Lader til FcK alligevel går efter Ankersen...

            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...piller/5550534
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Lader til FcK alligevel går efter Ankersen...

              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...piller/5550534
              Så må vi jo nappe Remmer

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så må vi jo nappe Remmer
                Ja et leje/kort ophold, ville da på ingen måde være utænkeligt...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  http://www.bold.dk/nyt/agent-skal-fi...g-til-makienok

                  Han deler vandene, jeg er også splittet.................

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    http://www.bold.dk/nyt/agent-skal-fi...g-til-makienok

                    Han deler vandene, jeg er også splittet.................
                    Han er sådan en Djiby-type, forstået på den måde at hvis man spiller med ham, så kan man kun spille på én måde for at få noget ud af ham. Jeg ved ikke, om det er den type fodbold Kent drømmer om om natten. (Vi kunne til gengæld godt have brugt ham lige nu)
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Han er sådan en Djiby-type, forstået på den måde at hvis man spiller med ham, så kan man kun spille på én måde for at få noget ud af ham. Jeg ved ikke, om det er den type fodbold Kent drømmer om om natten. (Vi kunne til gengæld godt have brugt ham lige nu)
                      måske har du ret i at spillet let bliver monotont med ham på holdet, men det afhænger også af hvordan truppen er sammensat, så der kan varieres. Desuden synes jeg at Makienok er lidt undervurderet teknisk hvor hans lange lemmer ofte får ham til at se klodset ud når han bevæger sig
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Det kunne kraftedme lige passe at vi henter en af de dårligste angribere nogensinde, der har scoret mere end tre mål på en sæson i Suppen'.

                        (Hvis du læser med, Jesper: HAN ER PIVRINGE. HENT HAM IKKE!)

                        http://www.bold.dk/nyt/foraarstopsco...tm_source=8bit

                        (Ikke et rygte, skal jeg lige understrege. Bare en frygt)
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Han er sådan en Djiby-type, forstået på den måde at hvis man spiller med ham, så kan man kun spille på én måde for at få noget ud af ham. Jeg ved ikke, om det er den type fodbold Kent drømmer om om natten. (Vi kunne til gengæld godt have brugt ham lige nu)
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Det kunne kraftedme lige passe at vi henter en af de dårligste angribere nogensinde, der har scoret mere end tre mål på en sæson i Suppen'.

                          (Hvis du læser med, Jesper: HAN ER PIVRINGE. HENT HAM IKKE!)

                          http://www.bold.dk/nyt/foraarstopsco...tm_source=8bit

                          (Ikke et rygte, skal jeg lige understrege. Bare en frygt)
                          måske en meget reel frygt
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Det kunne kraftedme lige passe at vi henter en af de dårligste angribere nogensinde, der har scoret mere end tre mål på en sæson i Suppen'.

                            (Hvis du læser med, Jesper: HAN ER PIVRINGE. HENT HAM IKKE!)

                            http://www.bold.dk/nyt/foraarstopsco...tm_source=8bit

                            (Ikke et rygte, skal jeg lige understrege. Bare en frygt)
                            haha ja han passer da ellers profilen meget godt. Nu skal vi så bare vente til han er ude af form sidst i august - så slår Jesper til - for han er den helt rigtige - til den tid ;)

                            Comment


                              Hvad med Thomas Sørensen? Hans kontrakt udløber til sommer, og han vil stadig gerne spille lidt bold. Tænker han kunne være fantastisk at hive hjem en enkelt sæson. En mand med så meget erfaring ville være guld værd, i en ung trup.

                              Comment


                                så lige et lille interview med Thomas Sørensen på tv3+....han siger selv at enten skal han spille (ikke fået meget spilletid de sidste 2 år) ellers skal han finde sig et andet job. Fysisk skulle han være i fin form - på trods af han runder de 39(selvf. iflg. ham selv) og han afviser ikke noget - det skal bare være noget han finder interessant og som vil kunne motivere ham, så en ny klub - hvis han fortsætter behøver altså ikke at være i england.....

                                Ved ikke selv hvad jeg tænker - hvis man mener Radza står på spring og er klar til at være 1. valg om et par sæsonner så kunne TS måske godt bruges.....

                                Comment

                                Working...
                                X