Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Ikke noget banebrydende, bare lidt tanker om vi ikke har været for "heldige" til at finde gode angribere.
    Ok . Tak :-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Point taken��, men så lad mig sammenligne Høgh spillede fast til det sidste(godt nok på et væsentligt lavere niveau) og snakkede ikke om cykelture på tværs af noget....mens TS såvidt jeg ved ikke har stået længe...��
      Den er jeg helt med på - det er også derfor jeg gerne vil have at han får 14 dage i opstarten så vores nye trænerteam kan se om han reelt har det der skal til.

      Comment


        A K Jacobsen

        Comment


          Henrik Dalsgaard

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Jeg må indrømme, jeg er ikke et sekund i tvivl angående TS. Det er et stort nej tak herfra.

            Alder og kamptræning taler så meget imod.

            For en 4-5 år siden, havde det været en helt anden snak.
            Det er klart det er svært at vide hvor TS står når han ikke har spillet i et par sæsoner, at hente ham ville være et sats (af de lidt større).

            Han er godt oppe i alderen efterhånden, men det er jo ikke uset at målmænd fortsætter til starten af 40'erne. Det er mit indtryk, at TS er meget professionel og en af de spillere der har passet nok på hans krop til at dette er muligt for ham.

            Hvis han ville tror jeg derfor godt han kunne tage et par år mere i f.eks. Danmark. Kampformen skulle han så lige finde, men det er trods alt et mindre problem for målmænd end markspillere og det er jo ikke fordi han har været skadet (så vidt jeg ved) så han har jo trænet med gode med- og modspillere.

            Ved ikke helt hvad jeg tænker om det. Det ville være risikabelt og kortsigtet. Umiddelbart ville jeg da klart foretrække en yngre målmand som man måske kunne tjene på senere. Men hvis f.eks. OB hentede ham på en kort kontrakt ville jeg ikke blive overrasket hvis han forholdsvist hurtigt fik etableret sig som en af de bedste målmænd i ligaen (hvis ikke den bedste) og kunne medvirke til at stabilisere vores defensiv med hans rutine.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Det er klart det er svært at vide hvor TS står når han ikke har spillet i et par sæsoner, at hente ham ville være et sats (af de lidt større).

              Han er godt oppe i alderen efterhånden, men det er jo ikke uset at målmænd fortsætter til starten af 40'erne. Det er mit indtryk, at TS er meget professionel og en af de spillere der har passet nok på hans krop til at dette er muligt for ham.

              Hvis han ville tror jeg derfor godt han kunne tage et par år mere i f.eks. Danmark. Kampformen skulle han så lige finde, men det er trods alt et mindre problem for målmænd end markspillere og det er jo ikke fordi han har været skadet (så vidt jeg ved) så han har jo trænet med gode med- og modspillere.

              Ved ikke helt hvad jeg tænker om det. Det ville være risikabelt og kortsigtet. Umiddelbart ville jeg da klart foretrække en yngre målmand som man måske kunne tjene på senere. Men hvis f.eks. OB hentede ham på en kort kontrakt ville jeg ikke blive overrasket hvis han forholdsvist hurtigt fik etableret sig som en af de bedste målmænd i ligaen (hvis ikke den bedste) og kunne medvirke til at stabilisere vores defensiv med hans rutine.
              jeg synes at der er absolut intet der taler for at vi henter ham....gammel og ikke spillet i flere sæsoner.NEJ TAK
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jeg synes at der er absolut intet der taler for at vi henter ham....gammel og ikke spillet i flere sæsoner.NEJ TAK
                Også et gigantisk nej tak herfra .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Nu er jeg lidt i tvivl om det er noget jeg har læst eller drømt.

                  Men mener at TS i et interview har sagt at hvis han skal spille så skal det blive i England.

                  Vidst nok noget med kæreste/kone og børn, men er ikke helt sikker.

                  Ingen er i tvivl om det er noget jeg har læst eller bare tror jeg har læst.

                  Comment


                    Lidt om målmands situation her

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...and-til-sommer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Det er klart det er svært at vide hvor TS står når han ikke har spillet i et par sæsoner, at hente ham ville være et sats (af de lidt større).

                      Han er godt oppe i alderen efterhånden, men det er jo ikke uset at målmænd fortsætter til starten af 40'erne. Det er mit indtryk, at TS er meget professionel og en af de spillere der har passet nok på hans krop til at dette er muligt for ham.

                      Hvis han ville tror jeg derfor godt han kunne tage et par år mere i f.eks. Danmark. Kampformen skulle han så lige finde, men det er trods alt et mindre problem for målmænd end markspillere og det er jo ikke fordi han har været skadet (så vidt jeg ved) så han har jo trænet med gode med- og modspillere.

                      Ved ikke helt hvad jeg tænker om det. Det ville være risikabelt og kortsigtet. Umiddelbart ville jeg da klart foretrække en yngre målmand som man måske kunne tjene på senere. Men hvis f.eks. OB hentede ham på en kort kontrakt ville jeg ikke blive overrasket hvis han forholdsvist hurtigt fik etableret sig som en af de bedste målmænd i ligaen (hvis ikke den bedste) og kunne medvirke til at stabilisere vores defensiv med hans rutine.
                      Thomas Sørensen stopper umiddelbart sin aktive karriere til sommer for at cykle USA tyndt, af velgørende formål. Ham bliver det helt sikkert ikke.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Thomas Sørensen stopper umiddelbart sin aktive karriere til sommer for at cykle USA tyndt, af velgørende formål. Ham bliver det helt sikkert ikke.
                        Jeg har også læst det med cykelturen for noget tid siden, men nu starteden snakken om Thomas Sørensen jo her påny fordi mhbp skrev følgende (sidst på side 21):

                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        så lige et lille interview med Thomas Sørensen på tv3+....han siger selv at enten skal han spille (ikke fået meget spilletid de sidste 2 år) ellers skal han finde sig et andet job. Fysisk skulle han være i fin form - på trods af han runder de 39(selvf. iflg. ham selv) og han afviser ikke noget - det skal bare være noget han finder interessant og som vil kunne motivere ham, så en ny klub - hvis han fortsætter behøver altså ikke at være i england.....

                        Ved ikke selv hvad jeg tænker - hvis man mener Radza står på spring og er klar til at være 1. valg om et par sæsonner så kunne TS måske godt bruges.....
                        Jeg så ikke selv interviewet skal det lige siges.

                        Jeg har bare lidt en svaghed for en spiller med den indstilling. Han har jo nået en alder, hvor ingen ville fortænke ham i at stoppe karrieren. Han har nok tjent rigeligt med penge i hans år i England og har en erfaring der gør, at han sikkert ikke vil have problemer med at finde f.eks. et (målmands)trænerjob. Hverken i Danmark eller England.

                        Hvis han så alligevel er indstillet på at rykke teltpælene op og flytte til f.eks. Danmark for at spille et par år mere for en løn, der nok ikke rykker det helt store på hans bankkonto, så siger det noget om, at han bare godt kan lide at spille fodbold. Det ser jeg som et "sundhedstegn".

                        Jeg er så godt klar over der kan nævnes flere eksempler på spillere, der er vendt hjem til DK - og hvor det rimelig hurtigt har stået klart, at de bare skulle være stoppet. Men, uden at kende ham personligt, synes jeg bare man ofte har set ham fremhævet for sin professionalisme. Han slår mig som en spiller som man bør tro på hvis han selv vurderer, at han stadig har et år eller to mere i sig og har noget at bidrage med på et Superligahold.

                        Om det så er noget vi skal gå efter i vores nuværende situation ved jeg ikke. Hvis vi f.eks. går ind næste sæson med en forventning om at satse på to unge spillere på de to back (eksempelvis JBL og Magnus P), så ville jeg som træner/sportsdirektør være mere tryg ved med en rutineret keeper i målet end f.eks. Rønnow eller Noring.

                        Comment


                          http://www.bold.dk/nyt/avis-kun-fck-...or-kasper-kusk

                          vi må håbe det ikke holder stik

                          Comment


                            Så røg transfer budgettet lige til sommerens vindue

                            http://www.fyens.dk/sport/Dommerover...rtikel/2711154

                            Comment


                              JH siger til bold.dk at Rønnow er en interessant målmand 😇😄
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-roenn...dende-maalmand

                                Comment

                                Working...
                                X