Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Falk har også takket nej til to klubber denne sommer, så en del af grunden er ham selv ja, men tænker også Holland er et godt bud ellers, et sup-top hold måske...
    Eh? Hvilke to? Hvis BIF er den ene, hvad er den anden så?

    Comment


      Falk har udtalt i en artikel han har takket Nej til flere tilbud.

      forstår ham godt - kan blive assist konge i superligaen og score nogle mål denne sæson. Forlæng og lad os få lidt guld for ham til vinter!

      Comment


        hvis han forlænger, så ville det være helt genialt. Får vi lov at få endnu en sæson med ham, så er det næsten som træerne vokser ind i himlen:-)

        Det virker stadig mest sandsynligt, at han skydes af, men det har man efterhånden tænkt i flere år, såeh...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Falk har også takket nej til to klubber denne sommer, så en del af grunden er ham selv ja, men tænker også Holland er et godt bud ellers, et sup-top hold måske...
          Er det tyrker og russer tilbuddet du tænker på?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Eh? Hvilke to? Hvis BIF er den ene, hvad er den anden så?
            Det var en tyrkisk og en russisk klub, ingen navne...

            I samme interview afviste han i øvrigt at have set noget fra nogen andre danske klubber...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Er det tyrker og russer tilbuddet du tænker på?
              Jep det var dem, det kan jo selvfølgelig have været så mange klubber, men måske ikke de mest tiltalende ligaer... Fint vi har ham endnu...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Det var en tyrkisk og en russisk klub, ingen navne...

                I samme interview afviste han i øvrigt at have set noget fra nogen andre danske klubber...
                OK, det har jeg misset. Synes det er lidt mærkeligt, at hollandske klubber som Vitesse, Feyenoord og i den dur ikke har budt, for han virker så oplagt til hollandsk fodbold. Men brokker mig ikke:-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  OK, det har jeg misset. Synes det er lidt mærkeligt, at hollandske klubber som Vitesse, Feyenoord og i den dur ikke har budt, for han virker så oplagt til hollandsk fodbold. Men brokker mig ikke:-)
                  Heller ikke her. Men i min verden er der kun 2 muligheder.. Salg eller forlængelse.. 1 måned tilbage

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    OK, det har jeg misset. Synes det er lidt mærkeligt, at hollandske klubber som Vitesse, Feyenoord og i den dur ikke har budt, for han virker så oplagt til hollandsk fodbold. Men brokker mig ikke:-)
                    Det er altså heller ikke nemt at følge med i lige netop Falk interviews for tiden, så det bliver du ikke bebrejdet...
                    Det synes jeg også, en klub som Heerenveen der har været interesseret siden han var ungdomsspiller, han har været til prøvetræning og har været sat i forbindelse med dem næsten hver sommer... Ajax har været nævnt af flere omgange, men der er helt stille fra den hollandske front denne sommer... han er vel for dyr...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Heller ikke her. Men i min verden er der kun 2 muligheder.. Salg eller forlængelse.. 1 måned tilbage
                      Og så er der den 3... men det er så også i min verden...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Og så er der den 3... men det er så også i min verden...
                        Hvad er det?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvad er det?
                          Ingen forlængelse, og først et salg mellem d. 7. og 31. December...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Ingen forlængelse, og først et salg mellem d. 7. og 31. December...
                            Hmmm. Der er han en del mindre værd.. På de andre måder burde vi score kassen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det er altså heller ikke nemt at følge med i lige netop Falk interviews for tiden, så det bliver du ikke bebrejdet...
                              Det synes jeg også, en klub som Heerenveen der har været interesseret siden han var ungdomsspiller, han har været til prøvetræning og har været sat i forbindelse med dem næsten hver sommer... Ajax har været nævnt af flere omgange, men der er helt stille fra den hollandske front denne sommer... han er vel for dyr...
                              Spørgsmålet er om han er blevet for gammel for nogen med henblik på hvor mange år de skal have været i klubben for at være "egen avl" til at de ser ham som talent i forhold til at han skal være en "færdig spiller" og der mangler vel noget for at have internationalt gennembrud .... Forhåbentligt at der endnu masser af potentiale der kan forløses men det er vel en balancegang om en klub vil bruge et år på det eller om de vil have en færdig spiller/start11 spiller i hans alder..
                              Han skulle måske have været afsted noget før for at have nået et højere niveau end han kunne nå på et bundhold i den danske liga ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Ingen forlængelse, og først et salg mellem d. 7. og 31. December...
                                Eller en transferfri spiller om et år ... Måske allerede en underskrevet kontrakt i februar ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X