Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er også en mulighed, at United forlænger med Lindegaard.
    http://www.bt.dk/fodbold/kaempe-kove...lde-lindegaard
    This is what you have been trained for, makes us proud!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
      Hvad baserer du det på? Sådan som Lindegaard forvalter sin karriere og sidder sit potentiale væk på bænken, hvad peger så lige i retning af, at han pludselig skulle prioritere OB og spilletid fremfor en hvilken som helst anden klub med større løn? Noget som BIF, FCK og FCM alle kan overmatche OB i.

      Når det er sagt, så tror jeg heller ikke lindegaard lander i BIF, men det er mere fordi, jeg tror BIF satser på rønnow og hellere vil bruge lønkronerne andre steder på banen.
      Man kunne vinkle det med at Lindegaard har en favoritklub i Danmark: OB. Og så er han erklæret United-fan, så derfor har han det ok med at sidde på bænken. Det havde han måske ikke, hvis det var sket hos Liverpool.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        I forhold til de store summer penge, Lindegaard har tjent i Man United, er forskellen på, hvad OB og FCK kan betale, måske ikke så væsentlig.

        Hvis OB strækker sig og giver Lindegaard en løn på Skoubo-niveau, dvs (angiveligt) ca 250.000 pr md, og FCK/Brøndby vil give 400-450.000 pr md (angiveligt tilsvarende N'Doyes/Jan K's løn), så er det vel muligt at han vil "nøjes". Han har vel stadig stribede knogler og blåhvide blodlegemer?

        Lindegaard tjener angiveligt 1.5-1.8 mio pr md i United.
        Det er nok den del, som jeg synes bliver taget for givet hos mange. Bare fordi han har været en del af OB's ungdomshold behøver det jo ikke betyde, at han skulle vælge OB. Situationen med Stephan Andersen er selvfølgelig ikke den samme, da han spillede i andre ungdomsafdelinger, men han var alligevel en del af BIF i mange år og skiftede så til FCK.

        Comment


          Esbjerg sælger Jonas Knudsen. Falk og Thomsen må snart være de sidste "faste" fra start11 der ikke spiller i udlandet/eller blevet solgt i dette vindue...
          Og Thomsen har været meget tæt på. Og Nantes har sagt de måske giver det et nyt forsøg..
          Sjovt der er så stille om Falk. Ingen rygter overhovedet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Esbjerg sælger Jonas Knudsen. Falk og Thomsen må snart være de sidste "faste" fra start11 der ikke spiller i udlandet/eller blevet solgt i dette vindue...
            Og Thomsen har været meget tæt på. Og Nantes har sagt de måske giver det et nyt forsøg..
            Sjovt der er så stille om Falk. Ingen rygter overhovedet
            Behovet fra Falks side er jo nok også blevet mindre nu... han spiller, scorer mål, laver assists, holdet vinder... det hele er jo lidt sjovere i Ådalen nu, og med sikkerhed nemmere at overskue at skulle spille en sæson under de forudsætninger, fremfor hvis det hele fortsat var trist og gråt i bunden af ligaen...

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Esbjerg sælger Jonas Knudsen. Falk og Thomsen må snart være de sidste "faste" fra start11 der ikke spiller i udlandet/eller blevet solgt i dette vindue...
              Og Thomsen har været meget tæt på. Og Nantes har sagt de måske giver det et nyt forsøg..
              Sjovt der er så stille om Falk. Ingen rygter overhovedet
              Skader og manglende mål ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Skader og manglende mål ...
                Det sidste halve år har jo netop kun været optur med succes, godt spil, mål og god U21 slutrunde..
                Jonas Knudsen var da en kæmpe skuffelse(for mig) til U21. Syntes ikke han var særlig god

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det sidste halve år har jo netop kun været optur med succes, godt spil, mål og god U21 slutrunde..
                  Jonas Knudsen var da en kæmpe skuffelse(for mig) til U21. Syntes ikke han var særlig god
                  Jeg har lidt svært ved at sætte præcise ord på, hvorfor jeg tror Falk ikke er solgt, men jeg tror , at det handler om, at Falk er mere en relativt dyr "luksusspiller" (i mangel af bedre ord).

                  Han er god efter DK standard, men der skal være plads til ham på et hold, og der er langt færre klubber, som både har plads og råd til den type spiller end der er for mange af de andre spillere fra U21-holdet. Til den pris skal han passe ind med det samme, og det skal sandsynligvis også være i en liga, der er mere teknisk end fysisk. Endelig har han været skadet, så mange vil nok se starten af sæsonen an.

                  Falk har sikkert også nogle personlige ambitioner om at spille med i toppen og i en liga, og som vil give ham en chance for at være inde omkring landsholdet. Det afgrænser det til relativt få ligaer. Han er nok ikke god nok til en typisk topklub i Tyskland, England eller Spanien. Holland ligger lige for, men der skal være plads og penge på et tophold, og er der det? Belgien er nok mindre attraktivt. Frankrig måske, men hvad er der ellers tilbage?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                    Jeg har lidt svært ved at sætte præcise ord på, hvorfor jeg tror Falk ikke er solgt, men jeg tror , at det handler om, at Falk er mere en relativt dyr "luksusspiller" (i mangel af bedre ord).

                    Han er god efter DK standard, men der skal være plads til ham på et hold, og der er langt færre klubber, som både har plads og råd til den type spiller end der er for mange af de andre spillere fra U21-holdet. Til den pris skal han passe ind med det samme, og det skal sandsynligvis også være i en liga, der er mere teknisk end fysisk. Endelig har han været skadet, så mange vil nok se starten af sæsonen an.

                    Falk har sikkert også nogle personlige ambitioner om at spille med i toppen og i en liga, og som vil give ham en chance for at være inde omkring landsholdet. Det afgrænser det til relativt få ligaer. Han er nok ikke god nok til en typisk topklub i Tyskland, England eller Spanien. Holland ligger lige for, men der skal være plads og penge på et tophold, og er der det? Belgien er nok mindre attraktivt. Frankrig måske, men hvad er der ellers tilbage?
                    Tja. Jeg tænker Holland,Frankrig eller måske bunden af Bundesliga eller toppen af 2. Bundesliga.
                    Spanien og England tror jeg ikke på

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tja. Jeg tænker Holland,Frankrig eller måske bunden af Bundesliga eller toppen af 2. Bundesliga.
                      Spanien og England tror jeg ikke på
                      england ville da vidst være en kæmpe fejl hvis han kom dertil - der mangler han vidst en del på fysikken.

                      Holland og Frankrig evt Tyskland tror jeg også passer bedst til ham. Og så måske senere i karrieren Spanien

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Esbjerg sælger Jonas Knudsen. Falk og Thomsen må snart være de sidste "faste" fra start11 der ikke spiller i udlandet/eller blevet solgt i dette vindue...
                        Og Thomsen har været meget tæt på. Og Nantes har sagt de måske giver det et nyt forsøg..
                        Sjovt der er så stille om Falk. Ingen rygter overhovedet
                        kan også bare være Falk er mere omhyggelig med at finde det rette match - så han ikke bliver endnu en af dem der drager ud, tilbringer et år på bænken for så at vende hjem igen.

                        Håber JH får strikket en god forlængelse sammen - selvfølgelig med et håndslag på at OB ikke stiller sig på bagbenene når den rigtige klub henvender sig.

                        et år på et hold i fremgang tror jeg vil være godt for Falken

                        Comment


                          Ved godt det her er sindsyg offtopic men tænker det, her jeg kan få svar :D
                          Den sang der spilles på stadion lidt inden kamp stårt som gåt lidt ala lå lå lå lå lå lå lå lå (hvor der så er pause) i sangen men på station råbes der Odense, nogle der kan hjælpe mig her? Og god kamp idag ;)
                          1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                            Ved godt det her er sindsyg offtopic men tænker det, her jeg kan få svar :D
                            Den sang der spilles på stadion lidt inden kamp stårt som gåt lidt ala lå lå lå lå lå lå lå lå (hvor der så er pause) i sangen men på station råbes der Odense, nogle der kan hjælpe mig her? Og god kamp idag ;)
                            Det må være Zombie Nation.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                              Det må være Zombie Nation.
                              Yep :

                              https://m.youtube.com/watch?v=z5LW07FTJbI
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Falk har også takket nej til to klubber denne sommer, så en del af grunden er ham selv ja, men tænker også Holland er et godt bud ellers, et sup-top hold måske...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X