Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Hvad med at hente Dalsgaard til den højre back også rykke Oliver Lund ind centralt som den spillende forsvarer som vi i høj grad savner?
    Synes desuden Lund virker rigtig stærk i feltet.
    Tja. Som Lund spiller nu er jeg godt tilfreds med ham. Og vi kender jo ikke hans niveau i midten.
    Spil nu med folk der hvor de er bedst(hej Ari). Kunne nu godt tænke mig en super god forsvarsspiller til men har også en ide om at hvis midtbanen fik en opgradering(hej Ari) så ville forsvaret ikke se så dårligt ud..
    Jeg gætter på at med Ari på midten kommer OB ikke over 50% i boldbesiddelse i 90% af kampene i efteråret selvom vi måske ligger i top 4

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
      Hvis vi intent finder inden vinduet lukker til den centrale midtbane, og manden stadig er ledig, ville en et årige aftale med Christian Poulsen vel være en overvejelse værdig
      Ja!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
        Synes ikke lige det er kanterne vi mangler på. Lige nu spiller Falk og Emil, og vi har Desler, Greve, Lukas, Thomsen og Festersen som kan spille kant. Synes mere det er den centrale midt vi mangler på, da jeg hverken synes at El M. eller Ari har set særlig godt ud i de to første kampe. Og JJT er nok stadig for ung til en fast startplads, og Azer mangler det sidste for at være fast mand.
        Kan godt følge dig. Som sagt skriver jeg også gardering. Underforstået at Emil og Falk nok snart smutter. Greve er jeg fan af. Lukas håber jeg bliver god. Og Thomsen afskriver jeg (alene) baseret for en elendigt indhop mod Silkeborg reserverne i mandags - længe siden jeg har set så dårlig en spiller i OB trøjen. Festersen er synd at flytte på kant.

        Har en idé om at JJT nok skal slå Ari af inden så længe. Og jeg fornemmer at Makrini har en god spilforståelse og god boldbehandling. Han skal nok blive rigtig god når han lige får et par kampe i benene med sine nye holdkammerater. Som sagt bare min mening

        Hav en god dag :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
          Kan godt følge dig. Som sagt skriver jeg også gardering. Underforstået at Emil og Falk nok snart smutter. Greve er jeg fan af. Lukas håber jeg bliver god. Og Thomsen afskriver jeg (alene) baseret for en elendigt indhop mod Silkeborg reserverne i mandags - længe siden jeg har set så dårlig en spiller i OB trøjen. Festersen er synd at flytte på kant.

          Har en idé om at JJT nok skal slå Ari af inden så længe. Og jeg fornemmer at Makrini har en god spilforståelse og god boldbehandling. Han skal nok blive rigtig god når han lige får et par kampe i benene med sine nye holdkammerater. Som sagt bare min mening

          Hav en god dag :)
          Thomas?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
            Hvad med at hente Dalsgaard til den højre back også rykke Oliver Lund ind centralt som den spillende forsvarer som vi i høj grad savner?
            Synes desuden Lund virker rigtig stærk i feltet.
            Har aldrig set Lund spille midterforsvarer og vidste ikke det var en del af hans CV. Jeg kan heller ikke forestille mig at han er en god midterforsvarer. Syntes det er en KÆMPE lappe løsning for absolut at få Dalsgaard. Tror løsningen gør mere skade en gavn. Blot min mening.

            Hav en god dag :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Thomas?
              Mente Anders Thomsen.

              Hav en god dag :)

              Comment


                Han har tidligere gjort sig derinde, skal dog erkende at jeg ikke har set ham på pladsen.
                Mine tanker går på at han er en spillende type (det mangler vi i cf) Også er han stærk i feltet, han kommer først på rigtig meget i vores felt mod BIF.
                Han er 1.88 hvis jeg husker korrekt.

                Er heller ikke sikker på at det er den bedste løsning, så det blot som en mulighed :) Men hold kæft hvor jeg savner Daniel Høegh....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                  Han har tidligere gjort sig derinde, skal dog erkende at jeg ikke har set ham på pladsen.
                  Mine tanker går på at han er en spillende type (det mangler vi i cf) Også er han stærk i feltet, han kommer først på rigtig meget i vores felt mod BIF.
                  Han er 1.88 hvis jeg husker korrekt.

                  Er heller ikke sikker på at det er den bedste løsning, så det blot som en mulighed :) Men hold kæft hvor jeg savner Daniel Høegh....
                  Giv nu Kasper en chance! Det fortjener han. Er personligt MEGET tryg ved at han spiller. Selvfølgelig ser han skidt ud ved målet i Brøndby. Men syntes generelt han gør det godt og han bliver kun bedre kamp for kamp. Og så er han jo super ung! Specielt som midterforsvarer.

                  Sjovt nok havde jeg det lige modsat da DH startede i OB. Fuck han kostede mange mål og jeg bandende ham langt væk! Følte at DH fik særbehandling hos fans fordi han var god til at udtale sig og eneste 'talent' inden Falk, Desler med flere dukkede op.

                  Blot min mening. Hav en god dag :)

                  Comment


                    Bortset fra en prøvetræning og et forkølet rygte om Lado til Polen har der intet været omkring transfers til eller fra OB siden d. 8 juli hvor der blev skrevet med AK og et talent.
                    Faktisk skal vi helt tilbage til d. 3 juli for en tilgang ...
                    "Kan og vil" JH ... Hvornår ????
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Bortset fra en prøvetræning og et forkølet rygte om Lado til Polen har der intet været omkring transfers til eller fra OB siden d. 8 juli hvor der blev skrevet med AK og et talent.
                      Faktisk skal vi helt tilbage til d. 3 juli for en tilgang ...
                      "Kan og vil" JH ... Hvornår ????
                      var der ikke nogle der nævnte TM måske var på vej mod vejle??!?!?

                      - tror ikke der kommer til at ske det store, en målmand ved vi der kommer, og ellers bliver det vel kun i tilfælde af salg af profiler at der sker mere

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Bortset fra en prøvetræning og et forkølet rygte om Lado til Polen har der intet været omkring transfers til eller fra OB siden d. 8 juli hvor der blev skrevet med AK og et talent.
                        Faktisk skal vi helt tilbage til d. 3 juli for en tilgang ...
                        "Kan og vil" JH ... Hvornår ????
                        På nær en målmand tror jeg der skal noget ud før der kommer noget ind.. Vi bliver 27 spillere i truppen når ny målmand og AK kommer. Det er endda måske en enkelt for meget. Så der skal måske 2 ud før at der kommer 1 ind. Det kunne passende være Lado og TM. Mon ikke de tilsammen får 175-200k/måned
                        Så burde der være plads til en enkelt midtbanespiller...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          var der ikke nogle der nævnte TM måske var på vej mod vejle??!?!?

                          - tror ikke der kommer til at ske det store, en målmand ved vi der kommer, og ellers bliver det vel kun i tilfælde af salg af profiler at der sker mere
                          Der bør komme en målmand, AK kommer nok også og så mangler der noget kvalitet fremfor den kvantitet vi har på holdet ...
                          Mikkelsen, Lado og Kryger bør vi komme af med ... Lucas, Diarra og JBL det samme hvis ikke de kan komme på holdet ... Lucas er overhalet af både Desler og Greve ... Måske endda af Thomsen ...

                          Falke
                          Oliver. Halgri. Larsen. Kirke
                          Desler. Ari. Makrini. Emil
                          Falk. Festersen

                          Radza
                          Magnus. Lasse. Diarra. JBL
                          Lucas. Azer. JJT. Thomsen
                          AK. Zohore.

                          Skubber gerne Ari ned som reserve på vb og Larsen som reserve på cf for to bedre spillere mod at JBL og Diarra blive afskibet.

                          Lado og Mikkelsen samt Kryger er bare i overskud med Falk, Festersen, Zohore og AK på toppen og så har jeg endda sat Greve ned som reserve for Desler på midten ..

                          Men der skal vel forlænges med eller ske salg af Falk og Emil .... Bliver de så erstattet eller siger man at vi er nok antalsmæssigt på midten og i angrebet uden at skule til kvaliteten???

                          Tror JH har svært ved at finde kvalitet til at erstatte de to ..

                          6 ud og 3 ind ...
                          Lado, Mikkelsen, Kryger, JBL, Diarra og Lucas ud for en målmand, en centerforsvarsspiller og en central midtbane ..

                          Men så har vi også et godt hold med brede og unge samt egne spillere ..

                          Og før det scorer JH ikke højt hos mig ...
                          Last edited by Plum; 29-07-2015, 14:15.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Jeg har fra nogle kilder (folk der kender TM privat, uafhængigt), at IFK havde lagt et købsbud på TM på 1 mil. Derudover er han vidst ikke tilfreds med tjansen nu, da han vil have spilletid. 1. divisionsklubber er i tankerne, og IFK løbet skulle ikke være helt kørt.

                            Rygtet er baseret på kilder fra de sidste 14 dages tid.

                            Det eneste nye i det jeg har, er vel købsbuddet.

                            Comment


                              Ser ud til at Diarra er 1. Reserve pt til midtforsvar så måske det er Lasse Nielsen der skal væk?^

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                                Jeg har fra nogle kilder (folk der kender TM privat, uafhængigt), at IFK havde lagt et købsbud på TM på 1 mil. Derudover er han vidst ikke tilfreds med tjansen nu, da han vil have spilletid. 1. divisionsklubber er i tankerne, og IFK løbet skulle ikke være helt kørt.

                                Rygtet er baseret på kilder fra de sidste 14 dages tid.

                                Det eneste nye i det jeg har, er vel købsbuddet.
                                Til 1 mill havde hans røv da været i Sverige nu. Og hvis det er rigtigt virker det underligt at han så fodbold i Vejle i søndags imens vi spillede kamp..
                                Bare der snart sker et eller andet med ham. Vi skal have nogen ud pronto så vi kan begynde at få de sidste forstærkninger ind

                                Comment

                                Working...
                                X