Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt og opstilling FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tipsbladet vurderer 0-0
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...dtjylland-ob-2

    jeg siger 1-1 eller 1-2
    Altså at vi taber 2-1...
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Altså at vi taber 2-1...
      Altså at vi vinder

      Comment


        #63
        Er meget spændt på starten, nu har vi endelig en træner der forstår at få holdet i form og det tror jeg vi kommer til at se betyde rigtig meget, specielt i det svære program vi har i starten.
        Er dog ikke så optimistisk som mange af jer, jeg tror vi taber i Herning. Ganske enkelt fordi Midtjyderne må være top motiveret, efter sidste års totale kollaps.
        Vi står nu med en trup der består af en del nyere spillere, og med mindre Ove virkelig har fået banket defensiven, så kan vi sagtens komme til at lukke 3-4 mål ind.
        Dog skal vi ikke forvente at få point i de to første kampe, vi vinder aldrig over FCK. Håber dog min pessimisme bliver gjort til skamme!!
        Men er sikker på vi vinder over Esbjerg og FCV, holdet og træneren er simpelthen for gode til at rykke ned.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Er meget spændt på starten, nu har vi endelig en træner der forstår at få holdet i form og det tror jeg vi kommer til at se betyde rigtig meget, specielt i det svære program vi har i starten.
          Er dog ikke så optimistisk som mange af jer, jeg tror vi taber i Herning. Ganske enkelt fordi Midtjyderne må være top motiveret, efter sidste års totale kollaps.
          Vi står nu med en trup der består af en del nyere spillere, og med mindre Ove virkelig har fået banket defensiven, så kan vi sagtens komme til at lukke 3-4 mål ind.
          Dog skal vi ikke forvente at få point i de to første kampe, vi vinder aldrig over FCK. Håber dog min pessimisme bliver gjort til skamme!!
          Men er sikker på vi vinder over Esbjerg og FCV, holdet og træneren er simpelthen for gode til at rykke ned.
          troen på vi vinder mod fcm har jeg heller ikke - tror trods alt det er for stor en mundfuld. Men selv om jeg inderligt håber på vi får point med hjem så kan mindre også gøre det - en god indsats, fight hele vejen rundt - ting der lover godt for de kommende og langt vigtigere kampe mod fcv og de andre bundhold.
          Kampene mod fcm og fck er i min optik lidt bonus - ikke at vi skal gå ud og smide dem på forhånd - og vi skulle helst heller ikke ud i alt for store nederlag der kan knække selvtilliden inden vi er kommet i gang. Men point her vil være overraskende.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Er meget spændt på starten, nu har vi endelig en træner der forstår at få holdet i form og det tror jeg vi kommer til at se betyde rigtig meget, specielt i det svære program vi har i starten.
            Er dog ikke så optimistisk som mange af jer, jeg tror vi taber i Herning. Ganske enkelt fordi Midtjyderne må være top motiveret, efter sidste års totale kollaps.
            Vi står nu med en trup der består af en del nyere spillere, og med mindre Ove virkelig har fået banket defensiven, så kan vi sagtens komme til at lukke 3-4 mål ind.
            Dog skal vi ikke forvente at få point i de to første kampe, vi vinder aldrig over FCK. Håber dog min pessimisme bliver gjort til skamme!!
            Men er sikker på vi vinder over Esbjerg og FCV, holdet og træneren er simpelthen for gode til at rykke ned.
            Når den Hellige Ove sender den Røde Baron i slaget, tror jeg fuldt og fast at vi kommer hjem med en bytte.
            Last edited by andlox; 21-02-2015, 21:56.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              Pis: http://www.fyens.dk/sport/Chok-i-OB-...rtikel/2664926

              Comment


                #67
                heellll noo
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #68
                  Uden Spelmann havde jeg nok spillet med Hallgrimur. og Azer. Vi kommer ikke til at kunne spille op med FCM teknisk alligevel, så hellere noget stål på midtbanen. Og Schoop har ikke nok minutter i benene til at jeg ville turde starte med ham.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #69
                    http://www.bold.dk/nyt/ove-p-staerke...vi-sluttede-af

                    http://www.bold.dk/nyt/pusic-starter...isto-klarmeldt
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      FCV spiller stærkt mod FCK. Vi skal passe på de nederste pladser.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        FCV spiller stærkt mod FCK. Vi skal passe på de nederste pladser.
                        Men heldigvis er de bagud m 2! :))

                        Comment


                          #72
                          Spelmann ude, så kom med schoop. Er godt klar over han er en anden type, og ikke videre populær herinde, men det bedste forsvar er et angreb og hvis schoop er klar, kan han altså sætte vores offensiv op som spelmann kun kan drømme om. Derudover synes jeg ikke man (som regel) kan sætte en finger på hans arbejdsindsats.

                          Jeg tror dog mest på rotationsprincippet, med hallgrimur på midten og Høegh ind ved siden af LN.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Spelmann ude, så kom med schoop. Er godt klar over han er en anden type, og ikke videre populær herinde, men det bedste forsvar er et angreb og hvis schoop er klar, kan han altså sætte vores offensiv op som spelmann kun kan drømme om. Derudover synes jeg ikke man (som regel) kan sætte en finger på hans arbejdsindsats.

                            Jeg tror dog mest på rotationsprincippet, med hallgrimur på midten og Høegh ind ved siden af LN.
                            Schoop og Azer vil blive slagtet , flået og revet i småstumper mod FCM , de er begge uhyggeligt svage defensivt og kan på ingen måde håndtere at der bliver lagt pres på .

                            Høegh må ind i sit midterforsvar hvor han hører hjemme , er han ikke klar må vi satse på Diarra i forsvar , og Halgrimur på midten.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Bliver kampen ikke vist i TV?

                              Comment


                                #75
                                TV3 sport 1

                                Comment

                                Working...
                                X