Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt og opstilling FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det skal i øvrigt ikke forståes sådan at jeg efter hver kamp har revurderet, men alle de forventede point er fastsat inden sæsonstart.
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    Comment


      #32
      Navnene i parentes er assists
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        #33
        http://www.bold.dk/nyt/godt-nyt-for-...-inden-ob-kamp
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #34
          Du mener vi slår FCM med 6 kampe igen.

          Godt nok på hjemme bane, men alligevel?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
            FC Midtjylland-OB 22
            OB-FC København 22
            FC Vestsjælland-OB 23
            Brøndby IF-OB 23
            OB-Esbjerg fB 24
            OB-FC Vestsjælland 27
            FC Nordsjælland-OB 28
            OB-SønderjyskE 31
            Esbjerg fB-OB 32
            OB-Brøndby IF 33
            OB-FC Midtjylland 36
            AaB-OB 36
            OB-Silkeborg IF 39
            FC København-OB 39
            Hobro-OB 42
            OB-Randers FC 45
            Føj for den lede satan et program . Hvor mange af de kampe er vi forhåndsfvoritter i ?

            Klar favorit hjemme mod SIF
            Lille favoritværdighed hjemme mod EfB , SDJ og FCV .
            50/50 ude mod Hobro .

            Resten er vi i højere el mindre grad underdogs .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Der ligger mange point og venter... bare rolig

              Comment


                #37
                Der ligger massere mere eller mindre uoplagte point i vente. Man skal ikke undervurdere betydningen af at en træner, der allerede har øget vores pointmæssige høst betragteligt, nu har haft en lang vinterpause til for alvor at implementere sine værktøjer. Sidste år havde Ove nok superligaens dårligste hold, men fordi FCV-truppen var fuldstændig indstillet på de taktiske spidsfindigheder, Ove mente kunne redde holdet, var de jo faktisk ikke for alvor i nedrykningsfare på noget tidspunkt, sådan som jeg husker det.
                Der var ikke som sådan et logisk system imellem de point de fik i forhold til hvem de mødte i tabellen, for det eneste hold de ikke formåede at besejre sidste år, det var Viborg. De resterende 10 hold sejrede de imod. Til gengæld opbyggede han en stjernegod hjemmebanestatistik, og det er han jo også på vej til at gøre i OB. Jeg tror at vi ligesom FCV, kommer til at hente flere uforudsete point end i efteråret, dels fordi Ove har haft tid til at arbejde med disciplinen, og fordi vores indkøb gør at vi har fået flere offensive strenge at spille på.

                Comment


                  #38
                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...dtjylland-ob-2

                  puha de midtjyder er altså godt besat på alle pladser. Sviatjenko skubber enten Jim Larsen eller Patrick Banggaard på bænken, eller må bliver der selv. Der skal et par skarpe angribere til ar skubbe dem væk
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Der ligger massere mere eller mindre uoplagte point i vente. Man skal ikke undervurdere betydningen af at en træner, der allerede har øget vores pointmæssige høst betragteligt, nu har haft en lang vinterpause til for alvor at implementere sine værktøjer. Sidste år havde Ove nok superligaens dårligste hold, men fordi FCV-truppen var fuldstændig indstillet på de taktiske spidsfindigheder, Ove mente kunne redde holdet, var de jo faktisk ikke for alvor i nedrykningsfare på noget tidspunkt, sådan som jeg husker det.
                    Der var ikke som sådan et logisk system imellem de point de fik i forhold til hvem de mødte i tabellen, for det eneste hold de ikke formåede at besejre sidste år, det var Viborg. De resterende 10 hold sejrede de imod. Til gengæld opbyggede han en stjernegod hjemmebanestatistik, og det er han jo også på vej til at gøre i OB. Jeg tror at vi ligesom FCV, kommer til at hente flere uforudsete point end i efteråret, dels fordi Ove har haft tid til at arbejde med disciplinen, og fordi vores indkøb gør at vi har fået flere offensive strenge at spille på.
                    Selvfølgelig ligger der en del uventede point og venter på os , tror ikke på vi rykker ned men tror vi går et meget svært forår i møde og at vi kommer langt hen før vi rykker helt fri af nedrykningsfaren . Jeg går optimistisk sæsonen i møde , men er ikke jubeloptimist . Forventer ikke vi kommer til at se et sprudlende hold , men et hold i evig kamp for point i hver eneste kamp hvor forsvaret bliver fundamentet og vi fremad banen vil være meget afhængige af Falk og Emil , samt at der er en af vores angribere som slår til .

                    Sikkert er det at jeg vil bakke holdet op til , alle hjemme og de fleste ude på stadion .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Selvfølgelig ligger der en del uventede point og venter på os , tror ikke på vi rykker ned men tror vi går et meget svært forår i møde og at vi kommer langt hen før vi rykker helt fri af nedrykningsfaren . Jeg går optimistisk sæsonen i møde , men er ikke jubeloptimist . Forventer ikke vi kommer til at se et sprudlende hold , men et hold i evig kamp for point i hver eneste kamp hvor forsvaret bliver fundamentet og vi fremad banen vil være meget afhængige af Falk og Emil , samt at der er en af vores angribere som slår til .

                      Sikkert er det at jeg vil bakke holdet op til , alle hjemme og de fleste ude på stadion .
                      Så langt er vi enige, Superligaen er meget tæt, og reelt set synes jeg kun det er FCK og FCM, der for alvor skiller sig ud, når de topper, og så Silkeborg der er ringe nede i bunden. Ellers er resten meget jævnbyrdige, og derfor tror jeg vi får en bred bundkamp, hvor Esbjerg, SønderjyskE, OB, Hobro og Vestsjælland skal slås om det. Resten slipper fri, men jeg synes sgu ikke vi er væsentlig større favoritter i en hjemmekamp imod FCV eller Hobro, end vi er i en kamp imod Brøndby eller Randers.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...dtjylland-ob-2

                        puha de midtjyder er altså godt besat på alle pladser. Sviatjenko skubber enten Jim Larsen eller Patrick Banggaard på bænken, eller må bliver der selv. Der skal et par skarpe angribere til ar skubbe dem væk
                        Ja, deres forventede start-11'er ser godt nok modbydelig ud. Umiddelbart er deres svageste punkter vel deres backs, hvor vi omvendt har vores stærkeste kort; Det kan blive til vores fordel. Midtblokken med Sparv og Poulsen får nok vanskeligt ved at matche, for slet ikke at tale om deres centrale forsvar.

                        Comment


                          #42
                          Nogen chance for at der bliver bare lidt opbakning fra os fans i Herning ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Ja, deres forventede start-11'er ser godt nok modbydelig ud. Umiddelbart er deres svageste punkter vel deres backs, hvor vi omvendt har vores stærkeste kort; Det kan blive til vores fordel. Midtblokken med Sparv og Poulsen får nok vanskeligt ved at matche, for slet ikke at tale om deres centrale forsvar.
                            Ja der er dog også en lille tendens til, at deres mørke spillere til trods for de har spillet her det meste af deres karriere, spiller bedst når vejret er godt. Ellers er de godt nok stærke og vi skal satme være på dupperne for at få point med hjem

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Ja der er dog også en lille tendens til, at deres mørke spillere til trods for de har spillet her det meste af deres karriere, spiller bedst når vejret er godt. Ellers er de godt nok stærke og vi skal satme være på dupperne for at få point med hjem
                              vi må håbe at det er "Oves busser" der sørger for turen derop
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Ja der er dog også en lille tendens til, at deres mørke spillere til trods for de har spillet her det meste af deres karriere, spiller bedst når vejret er godt. Ellers er de godt nok stærke og vi skal satme være på dupperne for at få point med hjem
                                Er det sådan en fornemmelse du har, eller noget du kan bakke op med dokumentation :)?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X